+ Reageer op Onderwerp
Pagina 1 van 12
1 2 3 11 ... LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 1 tot 10 van 113

Onderwerp: ZdGrey - RoadRunner Skin

1. Geregistreerd op
    Jun 2005

ZdGrey - RoadRunner Skin

DOWNLOAD VERSIE 1.4

Edit1: Updated Screenshots 14-07-05
    Edit2: Added Download link to v1.0 22-07-05
    Edit3: Added new screenshots 25-07-05
    Edit4: Added Download link to v1.1 29-07-05
    Edit4: Added Download link to v.1.2 18-08-05
    Edit5: Added Download link to v.1.3 26-08-05
    Edit6: Added Download link to v.1.4.25-09-05

Compleet:
    • Audio Browser
    • Audio Player
    • Exit Menu
    • Main Menu
    • Style Menu (Appearance)
    • Skin Browser
    • GPS (MapMonkey)
    • Video (Divx)
    • DVD
    • Equalizer
    • Nintendo64 Emulator (Project64)
    • Night Skin

De meeste skins zitten vol met onnodige buttons die ik niet nodig heb of niet gebruik, zoals cdrip, tv, radio, phoco, browser enz. Dat zijn allemaal hele mooie opties, maar ik gebruik ze nooit. Dus dat ga ik allemaal niet toevoegen aan deze skin. (Maar misschien als de skin voor mijzelf af is en er vraag is naar een bepaalde functie dat ik deze dan alsnog toevoeg.)

Main Menu (night skin):

Audio Player:

Equalizer:

www.zdgrey.tk
    Laatst aangepast door Meelobee : 25th September 2005 om 17:11 Reden: Screenshots & Thread Update

2. Geregistreerd op
    Mar 2005

Ik heb het ook al in het andere topic vermeld. Hier nog maar eens:

Ik neem aan dat je de bij de knoppen een soort indruk effect wil maken. Hou er rekening mee dat je in de skineditor alleen maar vierkante knoppen kunt definieeren. Het zou wel eens kunnen dat dat bij jou skin wel eens problemen kan gaan opleveren omdat de omhoogkomende gedeeltes van de knoppen erg dicht bij elkaar komen te liggen.

Voor de rest ziet hij er zeer goed uit!
    Hardware: Intel Atom, 1GB DDR RAM, 2,5" 160 Gig HD, slimline DVD-ROM & CD-R/RW, M1-ATX (PSU).
    Software: FreeICE, Igo8

Mijn Carputer project
    FD & MM voices

3. Geregistreerd op
    Jun 2005

Dat probleem ben ik inderdaad al tegen gekomen, kijk maar naar de vorm van de vol +/- en Next/Prev knoppen. Ik krijg het niet voor elkaar om de hele knop te selecteren (inderdaad omdat je alleen maar vierkante/rechthoekige knoppen dan definieeren.) Die zal ik dus moeten aanpassen zodat het allemaal wel mooi werkt.

4. Geregistreerd op
    Apr 2005

Meelobee, deze skin ziet er echt heel mooi uit. Over de vierkante knoppen: ik zie dat jouw knoppen wat naar beneden aflopen. Zou je niet een transparate, niet zichtbare, rechte lijn over de knop kunnen trekken. Dan hou je dus die mooie afronding maar er loopt dus een transparante lijn boven. Zo kun je de hele button het 'indrukeffect' geven.
    Carputer Progress Meter [==========I]100%

VIA Epia M10000N, 512mb PC2100, 3,5" 160gb WD HD, USB GPS BU303, Samsung DVD SL, USB Bluetooth Dongle (100m), M1-ATX PSU, Case, 7" Lilliput TS, Canyon WiFi Adapter (T-Mobile).

5. Geregistreerd op
    Jun 2005

Het probleem is niet zozeer het feit dat ze wat schuin aflopen, dat is wel weg te werken met photoshop> Het grotere probleem is dat tussen de vol+/- knoppen de mute knop zit. (Dat ronde speakertje) Daardoor kan ik de knoppen niet goed definieeren, er blijft altijd een stuk van de knop over (naast het speakertje) Dus dat speakertje moet daar weg, of worden aangepast. Hetzelfde geldt voor de ronde knop (play/pause) tussen next/prev.

6. Geregistreerd op
    Mar 2005

Je kunt er wel voor kiezen om de prev, next vol+ en vol- wel indrukbaar te maken en de speakertjes ertussen niet. Dat lijkt me wel een geschikte oplossing.
    Hardware: Intel Atom, 1GB DDR RAM, 2,5" 160 Gig HD, slimline DVD-ROM & CD-R/RW, M1-ATX (PSU).

Mijn Carputer project
    FD & MM voices

7. Geregistreerd op
    Mar 2005

Hoe ziet de normale skin er uit (knoppen niet ingedrukt)? Komen de knoppen dan naar voren of zijn ze dan gewoon vlak?

Mijn Carputer project
    FD & MM voices

8. Geregistreerd op
    Jun 2005

Citaat Origineel gepost door Erwin
    Je kunt er wel voor kiezen om de prev, next vol+ en vol- wel indrukbaar te maken en de speakertjes ertussen niet. Dat lijkt me wel een geschikte oplossing.
    Dat is inderdaad een optie, maar dan moet ik wel wat anders bedenken voor mute en play/pause, vanavond maar ff photoshoppen

De normale knoppen zijn nu nog hetzelfde als wat je ziet in het screenshot, alleen dan zonder een blauwe gloed over de knoppen. (Gelukkig is dit redelijk makkelijk aan te passen met de blending effecten in Photoshop.)

9. Geregistreerd op
    Mar 2005

Misschien dat het mooier is om een soort indruk effect te maken, zou dat mogelijk zijn?

Mijn Carputer project
    FD & MM voices

10. Geregistreerd op
    Jun 2005

In principe wel, zal eens wat experimenteren en de resultaten hier wel ff laten zien.

+ Reageer op Onderwerp

Soortgelijke onderwerpen

1. Road Runner
    By Victor in forum Frontends
    Replies: 49
    Laatste Post: 26th January 2010, 14:11
  2. Probleem met roadrunner
    By Ninosins in forum Software & software ontwikkeling
    Replies: 8
    Laatste Post: 2nd May 2007, 13:31
  3. Wat vraagjes over RR..
    By BaCk2ScHoOL in forum Frontends