+ Reageer op Onderwerp
Weergeven resultaten 1 tot 3 van 3

Onderwerp: Navigatie voor doe het zelvers

1. Geregistreerd op
    Mar 2006

Navigatie voor doe het zelvers

Zelf kan ik niet programmeren, maar misschien dat ik anderen blij kan maken met deze informatie.

Voor mensen die zelf een frontend programmeren is het altijd een groot obstakel geweest om navigatie te integreren. Via via kwam ik het volgende project tegen: Navit. Open source en voor verschillende os'en te compileren (Windows, Linux, maar ook bv. Android). Er wordt gebruik gemaakt van maps van andere programma's (bv Garmin).

Dit moet het mogelijk maken om navigatie in je zelf gemaakte frontend te bouwen.

2. Geregistreerd op
    Apr 2008

ziet d'r niet eens slecht uit zeg !!! Moet ik zeggen !!

En ja .. het is wel een open source programma, maar moet je de kaarten dan niet nog altijd illegaal zoeken?

edit: of kopen natuurlijk
    ----------- TrabarT.nl ----------- S Lowriders ----------- Caprice Customs -----------

dashboard afwerken, kofferbak afwerken, poly basskist maken, stroom optimaliseren (ja ja neonic, schakelaartjes toevoegen voor e.e.a.) etc. etc. etc.

3. Geregistreerd op
    Mar 2006

Citaat Origineel gepost door bad_luck Bekijk Post
    edit: of kopen natuurlijk
    Bingo! Je gaat door voor de wasmachine! Je kunt ook gebruik maken van de Openstreetmaps, en da's gratis.

Maar inderdaad, de maps zitten er niet bij, daar moet je zelf voor zorgen. Ook even opletten welke functies het wel of niet doen met verschillende maps. In de wikipagina's staat behoorlijk wat info over het 'programma' en de maps.

+ Reageer op Onderwerp

Posting Regels