+ Reageer op Onderwerp
Weergeven resultaten 1 tot 10 van 10

Onderwerp: BMW 735I car pc

1. Geregistreerd op
    Feb 2008

BMW 735I car pc

Eindelijk was het zo ver… het inbouwen van de CarPC..
    Systeem Spec:
    Head unit: Liliput 7” klap scherm Touch screen

1,5 Ghz Mini ITX motherbord.
    1GB intern geheugen
    80Gb 2,5 Inch HD (deze draait puur en alleen voor de WinXp en Centrafuse)
    160Gb 2,5 Inch externe HD , deze licht in het dashbord kastje hier staat nu bijna 10000 nummers op verdeelt over meer dan 250 albums, daarbij staan er ook een paar films en Clips op.
    Externe 2,5 inch DVD rom player /brander deze ligt ook in het dashbord kastje.
    2x 12V 120W voeding, 1 draait puur voor het systeem zelf en 1 voeding draait voor alles andere onderdelen zoals externe HD en dvd Rom

eerst de avond er voor nog even alle stekkers gesoldeerd van origineel BMW E38 aansluiting naar de headunit.

Eerst alle kappen verwijdert zodat ik overal makkelijk bij kan, ik stond er versteld van hoe makkelijk dit allemaal ging..

Originele kabel boom waar straks alle andere kabels ook langs gaan lopen.

De plek waar normaal de Cd-Wisselaar zat.. deze was defect dus heeft plaats gemaakt voor de CarPC

Originele antenne stekker verwijdert en de nieuwe er aan gesoldeerd

Alles even los gekoppeld zodat er wat meer ruimte kwam om de kabels goed te begeleiden.

Alle kabels naar de head-unit getrokken, ik moet bijna toegeven dat ik hier nog het langst over heb gedaan. Kon nergens die dikke VGA kabel tussen krijgen..

Alles aangesloten aan de head-unit en met veel pijn en moeite de head-unit er nog in kunnen krijgen..

Alle kabels die er tot hier aan toe heb moeten trekken

Toen nog alle kabels trekken van de GPS ontvangen, externe HD en DVD speler, alles is trouwens USB

Alles aansluiten..

Even recht op zetten, kijken of alles goed ging, met name te dikke stekkers aan de onderkant zoals de VGA

Kapjes terug geplaatst en wat bij gewerkt, de pc kast was net iets groter als de originele cd-wisselaar.

Head-unit gesloten

Carpc draait..
    Navigratie:

Hoofdmenu: zoals je ziet helemaal in aangepaste skin.. mooi oranje pixel uiterlijk, kleurt zeer mooi bij het dashboard verlichting

Visualisatie bij de muziek als je daar voor kiest.. is ook wel geinig

Muziek albums allemaal met cover!

Filmpje: jaja BeeMovie

Nog een Filmpje, Lady Dana volgens mij…

2. Geregistreerd op
    Apr 2005

Zo, lekker bezig geweest met prutsen ziet ik

Ziet er goed uit allemaal, mooi plekkie ook voor je carputer.
    Alleen ... word ie niet te warm zo ?

Wat een hoop foto's zeg... goed bezig haha, altijd leuk (en handig)
    'Gothic Clio'..project (R.I.P.)
    'Iced Earth'..project

3. Geregistreerd op
    Sep 2006

waw lijkt me een perfecte inbouw te zijn!
    bezig mee vanalles en nog wa...

4. Geregistreerd op
    Mar 2006

Inderdaad zeer mooie install! Altijd mooi om te zien hoe iemand er helemaal voor gaat en ook zover wil gaan om ook een passende skin te maken.

5. Geregistreerd op
    Feb 2006

zier er inderdaad goed uit, wel veel ruimte in zo'n 7, ps de sponser heeft ook een 7 en tevens een box in de shop die de cpc kan bedienen via de knoppen van de bmw, tevens gaf hij er op de laatse meet een demo van, wellicht het bekijken waard

6. Geregistreerd op
    Oct 2006

nice install :-)
    ook in het juiste merk auto ingebouwd

waar heb je de skin vandaan ?
    bij de centrafuse forums zijn ze ook bezig met deze skin maar daar is ie nog niet af (niet downloadable) :
    http://forums.fluxmedia.net/skinning...up-beware.html

7. Geregistreerd op
    Feb 2008

ik heb de skin ook ergens gedownload.. er zitten hier en daar nog wel wat bugs in maar hier moet ik nog mee aan de slag..

misschien kun je me een PB doen, als je msn ofzo hebt kan ik hem wel naar je toe sturen..

8. Geregistreerd op
    Feb 2008

Citaat Origineel gepost door dash Bekijk Post
    zier er inderdaad goed uit, wel veel ruimte in zo'n 7, ps de sponser heeft ook een 7 en tevens een box in de shop die de cpc kan bedienen via de knoppen van de bmw, tevens gaf hij er op de laatse meet een demo van, wellicht het bekijken waard
    kun je me hier is wat meer info over geven? hier ben ik al heeeel lang zoek naar maar tot heden zonder resultaat... zou wel tof vinden als jij mij kan vertellen hoe of wat hij daarvoor heeft..

9. Geregistreerd op
    Oct 2005

contacteer hem zelf, het is de eigenaar van de computershop rechts boven vermeld.

Op het forum heeft hij uriel

10. Geregistreerd op
    Sep 2006

Hier is een linkje naar zijn install --> Klik!

Vind je wel wat informatie. uitkijken naar alles wat "iBus" is.

Als je mijn install (linkjes in sig.) eens doorleest vind je normaal ook nog wel wat info. Ik gebruik echter wel een simpelere module. Deze had Uriel eerst ook.
    Laatst aangepast door Bimmerstyle : 6th August 2008 om 07:48
    BMW 525tds - Biostar I94GM-I4 -Celeron M44O 1,86GHz, M2-ATX, 1Gb, 320GB - Soundblaster Extigy - HQCT RDS tuner - iBus Controller voor bediening aan stuur - Newvision (Lilliput) 7" touchscreen - DLS Ultimate A7 amplifier - Focal 130K, 130V, 27V2 speakers

+ Reageer op Onderwerp

Posting Regels