+ Reageer op Onderwerp
Pagina 6 van 6
EersteEerste ... 4 5 6
Weergeven resultaten 51 tot 56 van 56

Onderwerp: Centrafuse 2 is uit!

1. Geregistreerd op
    Mar 2006

Versie 2.0 rc5 is uit. De volledige installer moet nog online gezet worden, maar de updater van rc4 naar rc5 is al wel beschikbaar. De updater is slechts 2,7 MB groot.

2. Geregistreerd op
    Mar 2006

Vanaf vandaag is release candidate 6 te downloaden. Om die te kunnen installeren moet je minstens 2.0RC4 geinstalleerd hebben staan. Verschil met RC5 zijn enkele bugfixes en de online-updater (vanuit tools-menu) zou nu moeten werken.

Zijn er hier trouwens nog meer mensen die de rc's proberen?

edit:
    Dat wordt misschien een klusje voor morgen op de LAN...
    Laatst aangepast door 454ss : 4th July 2008 om 07:20

3. Geregistreerd op
    Dec 2005

Ik maak gebruik van RC sinds versie 1 Je merkt dat het product steeds beter wordt. RC5 geeft tot nu toe bij mij maar een probleem.
    Dat is dat mn music niet verder speelt na hibernation.
    verder werkt alles naar behoren.

Maak geen gebruik van hun GSM sofware omdat de drivers die ze gebruiken geen BT headset ondersteuning hebben
    Daarom gebruik ik FreePhone embedded in CF
    Net zoals Sygic.

Het feit dat je met CF ook een tweede scherm kan aansturen (om bv je films te vertonen) heb ik een ATI kaart erbij geprikt om de TV-out te gebruiken.Jammer genoeg krijg ik die nar 3 dagen kl..ten nog niet aan de praat
    Laatst aangepast door seninha : 4th July 2008 om 08:16

4. Geregistreerd op
    Mar 2006

Versie 2.0 RC6.1 is beschikbaar. Tevens kunnen geregistreerde gebruikers de 5MB beperking van de bluetooth-stack opheffen door hun BT-licentie te registreren. Als je geen idee wat dat laatste betekent hoef je ook niet te weten waar het over gaat, dan doe je er sowieso niets mee.

5. Geregistreerd op
    Mar 2006

Wederom een nieuwe versie; Release candidate 7 is uit. De bluetooth-stack limiet is verder verlaagd naar 2 MB.
    Deze keer alleen verkrijgbaar als full install (232 MB). Wel even goed de release notes lezen hoe je moet installeren!

6. Geregistreerd op
    Mar 2006

2.0 final

En we hebben een final!!! Na een hoop rc's is 2.0 nu eindelijk stable bevonden. Versie 2.0.806 is de huidige stabiele versie en kun je hier downloaden.

+ Reageer op Onderwerp

Posting Regels