Met deze kanttekening:
Het betreft hier niet de Final versie maar release candidate 1.
Weet waar je aan begint, de download is 216 MB groot.Daarnaast dien je het .net framework versie 2.0 geinstalleerd te hebben.
Maar ik ga hem wel proberen!![]()
Ik geloof alleen dat we onze licentie, die aangeschaft is via de groupbuy hier, nog niet kunnen ugraden.
Ik heb al een mailtje gestuurd naar flux.
Het schijnt in deze versie mogelijk te zijn om bv. waarschuwing voor flitspalen in te stellen gewoon via het menu, ik heb het alleen nog niet gevonden. (trial even geinstalleerd op een een testpc.)
Als je CF2 over een bestaande versie heen laadt.. vraagtie dan nog steeds om de licensie? Of neemtie dan nog genoegen met de oude?
Volgens het forum van Fluxmedia kun je, indien je geregistreerd bent online je licentie updaten. Of dat ook gedaan moet worden als je een nieuwe versie over de oude heen zet, dat denk ik wel. Of dat ook zo werkt is dan weer een tweede.
Gewoon proberen zou ik zeggen.
Ik hoop toch wel dat onze licentie upgedate kan worden.
Heb nog niet één officiele update gedownload met deze licentie.
Zou wat zijn als ik dalijk voor een final weer moet gaan betalen.
Dan hadden we achteraf beter ff kunnen wachten met de group buy.
heb alvast .net 2.0 geïnstalleerd als voorbereiding op de nieuwe versie, start ik CF op, is mijn licentie ineens veranderd in een trial die expired is. Aan CF zelf had ik dus niks veranderd.
Je moet je license op de site van FluxMedia upgraden.
Je kunt dit doen onder het kopje "Your Account", en is gewoon gratis.
Lees even de release-notes door als je hem download, staat best wat belangrijke info in.
Ow, en houd er rekening mee dat er nog bugs in kunnen zitten, het is immers een RC.
- Databus -
- Team Comedy Keepers -
volgens een mailtje van flux zouden wij via uriel een update key kunnen krijgen vanaf vrijdag