Screenshots:
Main Menu:
Adress Menu:
Favorites Menu
Download:
http://www.zdgrey.tk of hier
Deze Freedrive skin past mooi bij m'n ZdGrey Roadrunner skin, de is ook te downloaden van dezelfde download pagina!
Zd Power!
Screenshots:
Main Menu:
Adress Menu:
Favorites Menu
Download:
http://www.zdgrey.tk of hier
Deze Freedrive skin past mooi bij m'n ZdGrey Roadrunner skin, de is ook te downloaden van dezelfde download pagina!
Zd Power!
Mooie skin!![]()
Ik heb hier en daar iets gelezen over Freedrive, ik vraag me af wat de verschillen zijn tussen Mapmonkey en Freedrive, en welke van de twee beter is.
Hardware: Intel Atom, 1GB DDR RAM, 2,5" 160 Gig HD, slimline DVD-ROM & CD-R/RW, M1-ATX (PSU).
Software: FreeICE, Igo8
Mijn Carputer project
FD & MM voices
Dik!
Ik had alleen de toetsen van het qwerty toetsenbord ook zwart gemaakt.
Freedrive is nieuwer en is ook wat uitgebreider dan MM.Origineel gepost door Erwin
Wat kan FD dan meer dan MM?Origineel gepost door Vipergts/r
En word er nog gewerkt aan MM, of is MM aan het sterven?
Hardware: Intel Atom, 1GB DDR RAM, 2,5" 160 Gig HD, slimline DVD-ROM & CD-R/RW, M1-ATX (PSU).
Mijn Carputer project
FD & MM voices
FD geeft snelheidsaanduiding en de coördinaten rechtstreeks weer. Ik denk dat MM aant sterven is, maar weet het niet zeker.Origineel gepost door Erwin
In mijn korte ervaring met Freedrive heb ik gemerkt dat ie ook een stuk beter de afstanden aangeeft. MM was regelmatig te laat (+-50m) met het melden van afslagen en in Freedrive gaat het goed.
Edit: De kleur van het toetsenbord is zo aan te passen, is idd wel een goed idee om de blauwe gloed weg te halen![]()
Laatst aangepast door Meelobee : 20th September 2005 om 19:23
Hoe kan ik eigenlijk FD vanuit RR starten? Ik heb in RRconfig onder GPS settings/GPS mode de external GPS geselecteerd, en daarna in GPS path, het opstartbestand van freedrive geselecteerd. Als ik nu RR start en klik op GPS gebeurt er niets. Ik hoor alleen een stem (Microsofts Mary) die zegt external GPS. Wat doe ik fout?
FD heeft al mij zoom bars aangepast aan de standaard zoombar van FD. Ook de zoombar van MM ziet er opeens uit als die van FD. Enig idee hoe ik dit weer kan herstellen?
http://www.msnusers.com/_Secure/0RAA...40085646595473
Laatst aangepast door Erwin : 20th September 2005 om 20:43
Mijn Carputer project
FD & MM voices
Om freedrive vanuit RoadRunner te starten moet bij GPS dit invullen:
GPS Path: C:\Program Files\FreeDrive\FreeDrive.exe (default)
GPS Window Name: FreeDrive
En uiteraard de optie External GPS aanklikken.
Je kan MapMonkey weer herstellen door in C:\DestinatorApps\Destinator\Common\Interface\Visu al\All het bestand destinator.bmp te vervangen met die uit MapMonkey.
Dit heb ik allemaal al ingesteld en toch werkt het niet.Origineel gepost door Meelobee
![]()
Volgens mij start hij wel, hij staat iig in de task manager maar hij word niet zichbaar op het scherm, ook zie ik hem niet onder in de taakbalk staan.
Dit ga ik straks effe proberen.Origineel gepost door Meelobee
Mijn Carputer project
FD & MM voices