Bekijk de volledige versie : Stickerdrukker gezocht
Matthijs
9th August 2005, 23:49
Wie kent iemand of een bedrijf die voor weinig stickers drukt?
Weerbestendige stickers van 3x9 cm ongeveer.
Het gaat om een aantal van 1000 of iets in die geest.
Uriel
10th August 2005, 07:59
Heb zelf een sticker van mijn website voor op de achterruit van mijn auto laten maken bij stickerzone.nl. Daar kan je es informeren.
Neonic
10th August 2005, 21:32
Kheb de mijne laten maken in Moordrecht, naar eigen 'ontwerp' Is wel gaaf, is klein bedrijfje met echt entioasante mensen. Heb daar ook gezien hoe ze het allemaal snijden enzo. En ook de kleuren gekozen tussen al die rollen.
Matthijs
11th August 2005, 12:15
Jullie hebben het over 1 grote, ik wil een heleboel kleintjes! :)
Etiketten zeg maar...
Neonic
11th August 2005, 17:52
Jullie hebben het over 1 grote, ik wil een heleboel kleintjes! :)
Etiketten zeg maar...
Kunnen ze vast ook wel, kwestie van volgens mij iets intypen in programmaatje en dan door zo'n snij apperaat.
rasmAn
16th August 2005, 14:19
heleboel van dat spul komen en opstapelen en door de cnc frees :D
Meelobee
18th August 2005, 14:11
Kheb de mijne laten maken in Moordrecht, naar eigen 'ontwerp' Is wel gaaf, is klein bedrijfje met echt entioasante mensen. Heb daar ook gezien hoe ze het allemaal snijden enzo. En ook de kleuren gekozen tussen al die rollen.
En waar in Moordrecht heb je dat dan laten doen, d'r zitten daar meerdere kleine bedrijfjes ;)
eXPeRieNCe
18th August 2005, 19:47
Ik ken iemand die bij een stickerbedrijf werkt, kzal eens ff vragen...
Neonic
18th August 2005, 20:14
En waar in Moordrecht heb je dat dan laten doen, d'r zitten daar meerdere kleine bedrijfjes ;)
Ik heb 't laten maken bij Object reclame. Dat adres heb ik weer van een tuningszaak waar ik was geweest om te informeren naar spoilers, uitlaten, ramen tinten en stripings enzo. Toen zeiden ze dat ze geen ramen meer deden en gaven me het nummer van dat bedrijf.
Ze hebben dus daar ook mijn ramen getint. Was wel relaxed. Ik heb mijn auto s'avonds gebracht daarzo, hij heeft me thuis afgezet en de volgende dag ben ik met een collega meegereden vanuit mijn werk en kon ik me auto weer meenemen.
Later ben ik dus ook gaan vragen of ze die sticker konden maken, geen probleem dus. Heb daar ook op mijn gemakkie beetje staan kijken om de 'goeie' kleuren uit te zoeken. Nog effe naar beneden gelopen met een paar stukjes folie om te kijken hoe het staat zeg maar. :D
Meelobee
19th August 2005, 17:21
Ik heb 't laten maken bij Object reclame. Dat adres heb ik weer van een tuningszaak waar ik was geweest om te informeren naar spoilers, uitlaten, ramen tinten en stripings enzo. Toen zeiden ze dat ze geen ramen meer deden en gaven me het nummer van dat bedrijf.
Ze hebben dus daar ook mijn ramen getint. Was wel relaxed. Ik heb mijn auto s'avonds gebracht daarzo, hij heeft me thuis afgezet en de volgende dag ben ik met een collega meegereden vanuit mijn werk en kon ik me auto weer meenemen.
Later ben ik dus ook gaan vragen of ze die sticker konden maken, geen probleem dus. Heb daar ook op mijn gemakkie beetje staan kijken om de 'goeie' kleuren uit te zoeken. Nog effe naar beneden gelopen met een paar stukjes folie om te kijken hoe het staat zeg maar. :D
Wat koste dat tinten van je ramen daar, en op welke manier is dat gedaan?
Neonic
19th August 2005, 21:16
Wat koste dat tinten van je ramen daar, en op welke manier is dat gedaan?
Ik was 250 euro kwijt voor rondom, en 't is gedaan met folie. Heb er niet zo veel verstand van maar vind het netjes gedaan moet ik zeggen. Daarvoor had ik al hier en daar geinformeerd naar prijzen en deze was toch iets goedkoper. En bovendien echt relaxedte kerel.
vBulletin v4.0.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.