PDA

Bekijk de volledige versie : uiteindelijk de goedkoopste

Jurjen
9th March 2005, 10:27
weet niet of het topic wel hier hoort

maar heb in belang denk ik van iedereen diverse mailtjes gestuurd over prijzen en dergelijke.

1 ding in ieder geval ze kunnen allemaal makkelijk dezelfde spullen leveren.

heb uitgelegt over jullie nieuwe site, en dat waardeerde 1 fabrikant heel erg dat we hem benaderd hadden, tot nu ook de goedkoopste.
heb hem ook gezegt dat we niet kunnen garanderen of veel mensen daar spullen zullen kopen, dat zal dan misschien via mij gaan. dat scheelt namelijk veel in verzendkosten, en elke euro is meegnomen toch?

moeten maar eens kijken hoe dat loopt, maar dacht zal het ff vertellen

misschien dat we dan met ze alle bij hem kunnen bestellen, is voor beide beter

hou jullie op de hoogte :)

I-1
9th March 2005, 10:32
Over wie heb je het nou Jurjen....want ik ben een beetje in de war :confused:

Jurjen
9th March 2005, 10:38
noem nog even gaan leveranciers, ze kijken momenteel ook op deze site
maar misschien komt het zo als je zegt dat je via deze site komt dat je bijv. zoveel % korting krijgt.

Matthijs
9th March 2005, 18:30
Als een soort sponsorschap bedoel je?
Natuurlijk moeten Iwan en ik dit overleggen, maar ik zie er wel wat in.
En baat het niet dan schaat het niet.
Je kan een van ons twee wel een pb sturen met de gegevens van het bedrijf als je dit niet openbaar wenst te maken.

Het bedrijf kan ons ook gewoon mailen.

I-1
9th March 2005, 23:29
Hoi Jurjen,

vind het op zich een best idee ...zo maken we meerdere partijen denk ik blij...
maar eerst moeten we met z'n allen ervoor zorgen dat we een goed, kwalitatief en druk bezocht forum krijgen ...en dan komt de rest vanzelf...

Dank je wel Jurjen ...
ook voor je hulp & ideeen ...in de toekomst zal dat zeker gewaardeerd & beloond worden...

Matthijs
9th March 2005, 23:41
Mee eens...

Uriel
11th March 2005, 14:11
Lijkt me goed, vooral voor beginners. Die hebben dan een vertrouwd en goed adres waar ze voor een goede prijs aan de benodigde spullen kunnen komen. Dat scheelt een hoop uitzoek werk. Misschien kunnen jullie een korting bedingen als er via deze site bij dat of meerdere bedrijven wordt gekocht o.i.d.

Matthijs
11th March 2005, 18:13
We kunnen niet veel doen als je de naam van het betreffende bedrijf niet wilt noemen :)
Zelf heb ik trouwens ook een webshop op het oog.