Bekijk de volledige versie : Carputer maar dan anders?
Uriel
27th July 2005, 02:20
Ben door het struinen op de case modding sites op een heel leuk idee gekomen. Ik heb het bookpctje over met een heel klein moederbordje, deze ga ik gebruiken voor het pctje van mijn dochter (5 jaar).
Ik ga het geheel in bouwen in een model auto!! :D , schaal ongeveer 1:10.
Op haar verjaardag had ze een 1:10 auto gekregen voor haar barbies en deze is goed geschikt om een pctje in te bouwen dus heb ff gemeten en direct nog zo'n auto gekocht (prijs was 7 euro, dus voor het geld hoef ik het niet te laten) en ga na mijn carputer project hieraan beginnen lijkt me erg gaaf. Heb resultaten gezien van anderen en vond deze echt top!
Hieronder een foto van de auto waar de pc in komt (moet de ramen alleen ff voorzien van plexiglas en tinten):
Neonic
27th July 2005, 02:30
Ben zeeeer beniewd.
Hoop alleen dat je de auto ook een ander kleurtje geeft :D
Heb zoiets ook wel eens gezien, niet echt iets voor mij (ook te veel troep op mijn kamer) maar 't is zekers wel gaaf.
Uriel
27th July 2005, 11:03
wordt een computer voor mijn dochter dus laat de auto zo
Neonic
27th July 2005, 12:51
wordt een computer voor mijn dochter dus laat de auto zo
Dan is de kleur wel gaaf, echt een vrouwekleurtje. Maar.... toch wel stoer met die velgies en dat soort van tribal :D
Uriel
27th July 2005, 12:54
Inderdaad, heb er wel zin in, misschien wel her en der wat extra lampjes in de koplampen/achterlampen etc. Misschien wel neon eronder??
Heb wel zin in het projectje, echt een meiden pctje!!
Neonic
27th July 2005, 13:06
Inderdaad, heb er wel zin in, misschien wel her en der wat extra lampjes in de koplampen/achterlampen etc. Misschien wel neon eronder??
Heb wel zin in het projectje, echt een meiden pctje!!
Neon eronder .... hahahahaha, is wel cool. Heb zelf ooit wel eens van die neonlampies gekocht, zijn 10cm lang en maar een paar mm dik dus... zou goed passen. Nadeel is dat ze best wel breekbaar zijn vanwege het ontrbrekende 'beschermbuisje'
Maar verder ... heel veel succes ermee en maak zeker foto's. Lijkt me wel cool
ps. op www.neonfreakteam.nl staan ook een aantal van die auto's met neon eronder, ook 1:10 (staan bij "SPECIALS")
vectorit
27th July 2005, 14:02
Cool man,
ik kan niet wachte tot mijn zoontje ook oud genoeg is.
He ik heb nog wel ergens een link voor je waar ze ook zo'n projectje doen, daar maken ze van een beetle een pctje echt cool met licht en al.
Zal deze even voor je zoeken.
Welk voormaat heeft dat karretje?
PS check even je PM.
Sign Vectorit :cool:
Uriel
27th July 2005, 14:03
Gaaf die specials, dat bedoel ik. Heb zelf een Nitro 1:10 Subaru Impreza WRC daardoor wist ik al van de neon en bv bling velgen voor die auto's
luovo
27th July 2005, 16:38
ik heb deze hier eens gepost en vind dit nog altijd heel goe gedaan ( en mooi natuurlijk ook :))
little carpc case (http://www.pcunleash.com/bbs/zboard.php?id=ModSolution&no=80)
Matthijs
27th July 2005, 21:31
Lachen!...
Uriel
27th July 2005, 22:00
ik heb deze hier eens gepost en vind dit nog altijd heel goe gedaan ( en mooi natuurlijk ook :))
little carpc case (http://www.pcunleash.com/bbs/zboard.php?id=ModSolution&no=80)
Inderdaad, daar heb ik het idee van, zag het en dacht zoiets wil ik ook nog wel eens een keer doen. Het toeval wil gewoon dat de kans wel heel snel aan kwam waaien.
Bookpctje over met precies de goede maten en een autootje met overeenkomende maten en voor maar 7 euro!! dat kan ik zeker wel proberen!
Neonic
27th July 2005, 22:19
Kweet zeker dat ie mooier gaat worden dan die op die site :D
Daar zitten van die domme wieltjes onder, of wat er voor door moet gaan. Dat kan natuurlijk niet op tegen die mooie 'bling bling' velgies van dat barbie mobiel e
Dat idee voor dat cd-laatjes vind ik dan wel weer gaaf, gewoon de hele bumper mee...
succes nogmaals met bouwen en hou ons zeker op de hoogte
Uriel
27th July 2005, 22:43
Dat idee voor dat cd-laatjes vind ik dan wel weer gaaf, gewoon de hele bumper mee...
succes nogmaals met bouwen en hou ons zeker op de hoogte
Bedankt, bumper gaat zeker vast op cd laatje. Bumpers zijn al los bij dit model dus dat moet geen probleem op leveren.
Maar wil eerst de case voor mijn carpc klaar hebben alvorens verder te gaan (denk ik :D ).
Neonic
27th July 2005, 22:45
Bedankt, bumper gaat zeker vast op cd laatje. Bumpers zijn al los bij dit model dus dat moet geen probleem op leveren.
Maar wil eerst de case voor mijn carpc klaar hebben alvorens verder te gaan (denk ik :D ).Denk je?
Denk dat je niet kan wachten gewoon ... :p
Uriel, pimp my barbie ride
luovo
28th July 2005, 01:00
vind ook dat het 'domme' wieltjes zijn , en denk ook dat jouw case een betere wordt.
alvast succes en als je hulp nodig hebt roep maar er zitten hier echte kraks(= meesters) in het modden van cases.
GolfV
28th July 2005, 16:18
Ook een leuke case...
http://www.goris.nl/start.php?ArtGrp=201&ArtDetail=1001004523
Uriel
28th January 2006, 11:55
Oke daar zijn we weer met een update en direct ook de laatste want het pctje is af en staat te draaien op haar kamertje. Hier wat foto's:
Dakspoiler zilvergrijs gespoten, alle ramen geblindeerd d.m.v. zwart gespoten plexiglas met tape erachter. 2 fannetjes gemonteerd om door het dakraam naar buiten te blazen.
Race gaas in de voorbumper en achter de opengewerkte gril, hi, hi. Zit de fan van de voeding achter die naar buiten blaast
Vind m zelf erg gaaf en mijn dochter is er ook erg blij mee!!:D :D
Neonic
28th January 2006, 12:16
GAAF !!!
stoer autootje wel. denk dat ik er ook eens aan ga wagen als ik meer tijd heb. is wel cool zo. heb toch nog een RC ding over waar ik nooit iets mee doe .
Jurjen
28th January 2006, 12:39
ziet er echt wel heel gaaf uit!
Neonic
28th January 2006, 14:20
enne .... BLING BLING velgies :D (geen spinners ? :p )
imhotep
28th January 2006, 14:39
Hoe zit het nu eigenlijk met de cd-rom?
Kan je daar mssn nog een fotootje van posten....
Burner
28th January 2006, 16:25
Blader maar eens terug naar de laatste foto's voor deze post
Als ik het goed heb zit het laatje van de cd-rom aan de achterbumper zodat deze naar buiten schuift
Leuk gedaan:cool:
imhotep
28th January 2006, 16:39
Blader maar eens terug naar de laatste foto's voor deze post
Als ik het goed heb zit het laatje van de cd-rom aan de achterbumper zodat deze naar buiten schuift
Leuk gedaan:cool:
ow idd, ik had erover gezien....
Is idd wel knap gedaan...
Neonic
28th January 2006, 16:41
heb nog eens zitten kijken ... is wel geinig zo'n fan achter de gril, net als in 't echt e :)
wat zit er nou op dat dak eigelijk, in dat zonnendakje ... 2 fans ofzo?
gave koplampen ook trouwens, zijn dat gewoon blauwe ledjes?
ps. komt er nog neon onder?
Uriel
28th January 2006, 20:58
@Neonic
Er zit i.d.d. een fannetje achter de gril net als in het echt! met race gaas.
In het dakraam zitten i.d.d. twee fannetjes en de ledjes in de koplampen had ik over toen ik mijn dashbord verlichting heb omgebouwd naar blauwe verlichting, gewoon 12V.
Neon is misschien ook wel leuk moet eens ff kijken hoeveel dat gaat kosten want moet wel roze zijn natuurlijk.
@Imhotep
i.d.d. de achterbumper zit aan het cd laatje vastgeknoopt.
PS. bedankt voor de leuke reacties!!
Neonic
29th January 2006, 01:52
Neon is misschien ook wel leuk moet eens ff kijken hoeveel dat gaat kosten want moet wel roze zijn natuurlijk.
Als het roze moet zijn gaat het wel aardig wat kosten denk ik zo. Zo ver ik weet heeft alleen Streetglow die kleur (misschien nog wel een aantal fabrikanten) En dan is t nog de vraag hoe dun ze zijn. Heb ze bij Streetglow nog nooit gezien eigelijk, zo dun.
vBulletin v4.0.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.