Bekijk de volledige versie : Windows XP meldingen moeten weg
Is er een registry key ofzo om die vervelende meldingen van XP (rechts onder), zoals "unable to connect to preffered wireless network" of telkens om de hoek "wireless network detected", uit te schakelen?
Ik word er helemaal gek van als ik aan het rijden ben plotseling zo'n melding op het scherm verschijnt :mad:
Zelf heb ik op het moment niet veel tijd om XP te gaan zitten hacken.
Thx.
Vipergts/r
18th July 2005, 14:46
Uw wireless uitschakelen.
Ok, toch zelf maar zitten hacken en ik heb hem! Ik wilde toch de WiFi functionaliteit behouden en hoe minder klikken/drukken/instellen elke keer hoe beter ;)
Als je van die annoying "ballontips" (zo heten ze) af wilt moet je in de registry het volgende doen:
1. Ga naar HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Curre ntVersion\Explorer\Advanced
2. Maak een "DWORD Value" genaamd "EnableBalloonTips"
3. "Value Data" waarde op 0 zetten.
That's it! Nu effe af/aanloggen en dan geen meldingen meer rechts onder in beeld, wel wireless network functionaliteit :D
GolfV
18th July 2005, 21:33
Via tweakui kun je dat soort meldingen ook weg krijgen
http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx
Via tweakui kun je dat soort meldingen ook weg krijgen
http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx
Thanks GolfV... ik zal een kijkje nemen.
ik was net te laat met reageren maar dit zijn inderdaad de juiste oplossingen ...
Groetjes,
Victor
21st July 2005, 18:04
ik ga die stomme meldingen ook weghalen. thanks boys!
GolfV
21st July 2005, 22:24
Voor degene die werken met Windows XP Professional kunnen de balontips ook wegkrijgen via het groepsbeleid. Kies hiervoor Start - uitvoeren - gpedit.msc
Vervolgens staat onder Gebruikersconfiguratie, Beheersjablonen, Menu Start & Taakbalk de optie "Balontips bij items van het Menu Start verwijderen". Zet dit op ingeschakeld.
Victor
1st August 2005, 21:19
Voor degene die werken met Windows XP Professional kunnen de balontips ook wegkrijgen via het groepsbeleid. Kies hiervoor Start - uitvoeren - gpedit.msc
Vervolgens staat onder Gebruikersconfiguratie, Beheersjablonen, Menu Start & Taakbalk de optie "Balontips bij items van het Menu Start verwijderen". Zet dit op ingeschakeld.
dat laatste haalt enkel de balontips weg bij het Start Menu. Die wirelessmeldingen blijven bij mij terugkomen. Ik ga maar eens die registrymethode proberen.
vBulletin v4.0.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.