Bekijk de volledige versie : het muziektopic
rasmAn
17th July 2005, 20:04
gezien meschien teveel off topic gelul in andere draadjes hier 1 die alleen over muziek gaat :)
ik geloof dat de laatste discussie hier over de klederdracht van iviovo(ecuzeer voor ongetwijfelde foute spelling)
wat ik daar nog ff over kwijt wil: je had het over mensen choceren, hoe bedoel je dit dan? ga je de straat op om kleine kinderen en fatsoenlijke oude van dagen te laten denken dat vampieren tegenwoordig ook in het licht rondlopen? of probeer je gewoon zo dark mogelijk door een drukke straat te lopen oid?
het "chocdoc"is ook best wel aan mij besteed eigelijk :D ik die speciaal mijn vers paar kisten aan om lekker door de straat te stappen met zo zwaar mogelijke voetstappen, liefst int donker. ik ben zelf 1.91 dus boven mensen uittoornen is ook zo moeilijk niet :) kinderen zijn helemaal leuk( al ben ik daar wel een beetje van terug ondertussen, begin verstand te krijgen), als ze naar je gaan kijken en ze staan toevallig in je pad, ervoor gaan staan, je voorover buigen en dan zeggen "boe" :D kind zo'n smoel :eek:
maargoed, dit gezegt zijnde, laat de muziekale koffieklets/discussie beginnen :)
Neonic
17th July 2005, 20:20
geinig verhaaltje :p maar..... waar gaat dit over, of wat is de bedoeling ervan???
Wat voor muziek je luistert, of hoe je er bij loopt, of ....
Of waarom je bepaalde muziek je luistert en wat het met je doet?
Ben beniuewd
rasmAn
17th July 2005, 20:35
de bedoel is om off topic te verminderen eigelijk dus als je een vraag omtrend iemand zn stijl of muziek oid(rede van veel off topic namelijk) doe je dat hier
Neonic
17th July 2005, 22:02
Helemaal duidelijk :D
rasmAn
17th July 2005, 22:36
dus om gelijk maar een disscussie te starten, neonic, jij luisterd oa naar gothic metal en meer gitaargerag, maar je kleed je er niet naar
dit komt mij een vreemd over eigelijk, ik kleed me eigelijk automatisch naar mijn stijl, en blijkbaar meer mensen, anders zou er geen kledingwijze verbonden zijn aan de metalwereld
beetje onzinnige vraag miss maar explain :)
Neonic
17th July 2005, 23:04
Tsja, wat zal ik daar nou eens op zeggen ....
Heb wel een paar t-shirt en truien van onder andere metallica, guns n roses, machinehead enzo, maar draag ze niet zo veel meer. Ben zelf nogal een rustig persoon, dus dat zou een hoop kunnen verklaren waarom ik er niet zo bijloop als de meeste 'metalheads' zegmaar. Verder heb ik dus ook een bril, en altijd al dun haar gehad dus lang haar werd ook niks eigenlijk.
Heb wel een paar oorbellen, wat inmiddels is uitgebreid naar 7 (waarvan nog 2 doppies omdat ze er net een paar weken geleden heb laten schieten). Die oorbellen is ook beetje gekomen van uit een prsoonlijk iets, of mischien meer iets psychisch, net hoe je het noemen wil. En van eentje komt drie, en van drie ..... totaan dus zeven.
Heb ook een ring met een tribal ding erop en twee kettingen om. Wil wel van de week nieuwe schoenen gaan halen, van die 'kisten' waar die Harley rijders veel mee lopen. Vind ik wel gave schoenen. Maar verder .....
Dus al met al ... Veel mensen kijken ook raar op, als ze dan vragen wat voor muziek ik goed vind en ik vertel dat ik veel naar bands luister als metallica, fear factory, korn, guns n roses etc. en laatste jaren dus ook naar gothic, zoals dus nightwish, evenanscence en within temptation (beetje met within temptation begonnen toen het nummer 'ice queen' vaak op de radio was, toen ben ik op internet gaan 'zoeken' naar gothic en ben zo dus ook bij nightwish uitgekomen).
Ascona
17th July 2005, 23:34
dat is toch onzin dat je je zou kleden naar je muziekstijl..
ik luister graag naar elektro-goth, ebm, industrial en dat soort toestanden, maar dat wil niet zeggen dat ik in bondage-kledij over straat ga lopen.
en kleden om te shockeren is eigenlijk ook maar kinderachtig..
ik trek kleren aan waar ik me gemakkelijk in vboel, en welke de situatie het toelaat. ik ga bijvoorbeeld geen t-shirtje aantrekken wanneer ik in kostuum verwacht word..
nu inderdaad, metalheads kleden zich meestal zwart, omdat dat er evil uitziet, maar dat heeft in mijn ogen niet echt te maken met de muziek waarnaar ze luisteren. er zijn namelijk ook britney-spears fans die enkel zwart dragen.
of een lange leren jas, dat kan zijn van een metalhead, een goth, een electro-freak, een industrial-liefhebber of gewoon een matrix-fan. je weet er dus maar eigenlijk weinig mee.
luovo
18th July 2005, 01:00
ik denk dat ik hier de reden ben voor dit topic :D
en met chokeren bedoel ik dat welop een aanvaardbaar niveau.
ikzelf ben 1.97 m( kan ook ondertussen 2 m zijn :)) en als ik in stand wandel is dat automatisch al zo van 'kiek naar dien do' ( woon in west vlaanderen :)vo de nl is dat 'kijk naar die daar') ik heb dan nog eens lang ,redelijk donker bijna zwart, haar. vroeger 2 piercings ( eerst in mijn wenkbrouw daarna 1 in mijn lip) mijn wenkbrouwpiercing is er dan uitgegroeit en heb dannog een laten steken in mijn oorschelp( bovenaan) en dan tattoo laten zetten en zovoort kortom heb nu (voorlopig) 3 piercings ( lip, oor en tong), 2 tattoo( draak op mijnborstkast en tribal op mijn rug tussen schouderbladen), meestal ook 6-7 ringen ( ring van nightwish, disturbed, blind guardien en dan nog 3 tribals, en mijn 2 kettingen.en meestal tijdens de week en voor op het werk de nagels van mijn 2 pinken in het zwart, en als ik hem niet vergeet aan te doen ook nog een zwarte leren armband met 2 rijen metalen studs( pinnen met een platte kop). heb dan nog de neiging om beetje abnormaal te doen in stad ( beetje opvallen door dom te doen is al eens gebeurd dat ik een stripper nadeed aan een verkeersbord , (wel kleren aangehouden hoor ;) )gewoon redelijk aanvaardbaar gewoon, denk ik toch. maar dat doe ik wel niet als er veel kinderen op straat lopen of zo. Het mooiste dat ik eens ben tegengekomen is toen ik in een winkel was, er liep z'n klein kindje ,denk een jaar of 5-6 ,tegen mij en toen keek hij naar mij en bleef maar omhoog gaan met zijn hoofd totdat hij gewoon achterover viel, kon het niet laten maar moest toen wel ff lachen :D . en qua kleren is het meestal relatief gewoontjes ( gewoon wijde broeken soms met metallen pinnen op,aan rond). soms een hemd met tribal op, shirts met groepsnaam erop (nightwish, disturbed of blind guardian) of gewoon een effen zwart. hangt af in welke stemming ik ben.
Het is maar als ik helemaal in de stemming ben ( en in het weekend, op werk gaat dit gewoon niet, en vind dit ook niet echt passend) draag ik pas de meer 'metal' kleren. Lange leren jas, broek met riemen met metalen pinnen erop, mijn ringen, piercingpinnen erop gedraaid, eventueel zwarte make-up en al mijn vingersnagels in het zwart, en mijn haar los( dus niet in een staart was ik meestal wel doe in de week en zeker voor op het werk is gemakkelijken en veiliger :))
Het is dus eigenlijk tezien wanneer ik wat draag, moet wel zegggen ze moeten eerst en vooral gemakkelijk zitten en geen last zijn, heb nog hele mooie dingen gezien en gepast maar ze zaten niet gemakkelijk of ik moest opletten hoe ik liep of hoe ik ze moest wassen, want de meeste 'extreme' dingen kunnen zeker niet in de wasmachine hoor!
en om alles eens kort samen te vatten: ik draag kleren die ik in eerste plaats graag zie en die gemakkelijk dragen. liefst van al ook een beetje speciaal en beetje schokerend, maar welniet overdreven.
luovo
18th July 2005, 01:09
@ascona het wil niet zeggen dat je naar die muziek luisterd ook je daarnaartoe MOET kleren. Dat is iederen voor zich de ene wil dit doen, de andere niet. maar als je het doen en je komt bij eenzelfde groep mensen die zich ook zo kleed, dan voel je je sneller verbonden bij die mensen en ga je er sneller een gesprek mee voeren, of ervaringen en persoonlijkemeningen uitwisselen van groepen en zo jouw kennis over je genre uitbreiden want niet iedereen kent dezelfde groepen, ik ken bv groepen waarvan anderen nog nooit hebben van gehoord en omgekeerd. En denk wel dat je eerder zult praten met mensen waarvan je ziet naarwat ze liefst luisteren (kdenk niet dat ik als goth naar een 'gabber' zou gaan om te vragen wat hij vind van groepen zoals nightwish,epica, doro, asrai of zelf disturbed en kittie.) als ik bv iemand zie die in dezelfde stijl is gekleed zoals mij zou ik sneller geneigd zijn om een conversatie ermee te voeren. kdenk dat jij op een tuning salon ook met mensen ga praten over het tuning gebeuren en niet over het muziekgenre dat je beluistert, hoewel het meerendeel ook naar die 'bonkingmuziek'(techno, trance, hardcore,...) luistert.
of heb ik het mis? vind wel dat je gelijk hebt dat je je toch een beetje moet kleren naar de situatie en plaats, je draagt geen extreme dingen zoals doodkopschoenen, lijkbleeke gezichtmake up, ...waar veel 'kleinere' kinderen zijn, of felle kleuren op een begrafenis ( draag wel bijna nooit felle kleren maarja is het idee é :D )
allé dit is toch mijn mening en mss gewoon beetje gezond verstand.
Neonic
18th July 2005, 11:01
of heb ik het mis? vind wel dat je gelijk hebt dat je je toch een beetje moet kleren naar de situatie en plaats, je draagt geen extreme dingen zoals doodkopschoenen, lijkbleeke gezichtmake up, ...waar veel 'kleinere' kinderen zijn, of felle kleuren op een begrafenis ( draag wel bijna nooit felle kleren maarja is het idee é :D )
allé dit is toch mijn mening en mss gewoon beetje gezond verstand.
Je hebt helemaal gelijk vind ik. De een kleed zich wel in de stijl van hun / haar muziek, de ander niet of beetje (zoals ik). En verder ligt er natuurlijk ook aan de situatie. Als je een begrafenis hebt en je loopt er bij als zo'n halve dooie, lijkt me niet zo geslaagd plan :rolleyes: .
Ligt er ook aan wat voor werk je hebt. Heb ook wel eens gehad dat je dan bij een klant kom en dat ze van te voren al zeiden dat je oorbellen effe uit moest doen (had de planner al gehoord dat ze het niet leuk vonden).
Maar ik heb ook baantjes gehad dat ze het geen probleem vonden, of dat ze zeiden dat het je eigen risico (vanwege draaiende dingen enzo).
't Is wel zo ja dat als je er hetzelfde bijloopt enzo dat je sneller een praatje maakt. Net als mensen die een hond hebben. Mensen met een hond maken ook meestal wel een praatje met elkaar op de een of andere manier.
Op meetings vind ik het wel jammer dat al die gasten van die bonke bonke herrie aan hebben staan. Wel leuk natuurlijk met al die subwoofers, maar.....
Ik heb ooit eens iemand gehoord die had iets van Iron Maiden ofzo aanstaan, vond ik wel relax, effe wat anders.
luovo
18th July 2005, 11:18
ik werk in het metaal , ben cnc operator. je mag wel ringen aandoen of kettingen, enz maar wel op eigen risico. Maar ikheb 'gestudeerd' voor timmerman en schrijnwerker dus daar ben ik al gewend dat alles eraf moet. (heb enkele dingen gezien van mensen die dat niet deden en dat overhaalt je wel hoor.)
ja is weliets anders maar hoeveel mensen die aan tuning doen spelen zulke muziek door hun subs?? ze luisteren mss wel naar andere muziek maar op meetings ga je er niet snel een vinden die iets anders draait dan 'bonkinge'
als ik op een meeting ga staan zorg ik wel voor beetje variatie in muziek (alleen is het meer van het ene dan van het andere :) )
rasmAn
18th July 2005, 11:59
op meetings heb ik eerlijk gezegt ook een iet of wat gemengder repetoire dan normaal :)
ik kna eigelijk ook wel naar dat gebonk luisteren, zolang het maar donkere rotzooi is, al die lichtverteerbare trance mogen ze houden :p
Neonic
18th July 2005, 13:29
He Luovo, effe tussendoor ... hoe kom je aan dat draak ''ontwerp' ? Heb namelijk gisteren een Clio gezien met zo'n sticker.
Verder, die trance vind ik ook wel aardig op een meeting, verder in de auto niet zo. Wat ik echt pokke herrie vind is die terror ofzo. Geen melodie, alleen hoop gebonk en een aantal verkrachte drumcomputers door elkaar. Lijkt echt nergens op, maar ja da's mijn mening. :rolleyes:
luovo
18th July 2005, 16:10
die draak is mijn tattoo op mijn borstkas en dit komt van een ketting die ik vroeger aandeed, die heb ik beetje bijgetekent ( andere staart, kop , schubben en torso).
Ascona
18th July 2005, 18:59
als ik me zou kleden naar mn meest overheersnede muziekstijl, kan ik niet meer fietsen, normaal wandelen, over een paaltje wandelen, vrij bewegen etc ...
even terzijde, op een aantal jaarlijkse meetings hier in de buurt is men aan het experimenteren met een kortegolf radiosignaal zodanig dat iedereen dezelfde muziek speelt. dat is pas aangenaam, tegenover allemaal verschillenmde muziek door elkaar.. hoewel iron maiden een aangename verfrissing is op een show, vloekt dat met de rest, en wordt het een redelijk grote chaos...
Neonic
18th July 2005, 20:55
even terzijde, op een aantal jaarlijkse meetings hier in de buurt is men aan het experimenteren met een kortegolf radiosignaal zodanig dat iedereen dezelfde muziek speelt. dat is pas aangenaam, tegenover allemaal verschillenmde muziek door elkaar.. hoewel iron maiden een aangename verfrissing is op een show, vloekt dat met de rest, en wordt het een redelijk grote chaos...
Heb zoiets wel eens gelezen op showyoursound.nl inderdaad. Is inderdaad wel grappig, maar wie bepaalt dan de muziek. Da's weer beetje jammer dan he.
Eigenlijk zouden ze dan op de een of andere manier telkens van iemand een nummer moeten draaien, soort van jukebox idee, maar ja zal niet eenvoudig zijn.
rasmAn
18th July 2005, 21:56
gewoon een dj zetten op dat singaal, en hem laten draaien, en het speelt door de speakers van de auto's :D
Matthijs
18th July 2005, 21:58
Ik hou van zoveel verschillende soorten muziek dat het lastig zou worden om voor elke stijl een appart pakkie aan te schaffen.
Ik ben ook niet van mening dat je kledingsstijl bij je muziekstijl moet passen.
Ik luister naar wat ik mooi vind (al dan niet in het openbaar, als ik aan het terasjes cruisen ben draai ik natuurlijk geen Rammstein, maar R'nB zo'n meeloper ben ik dan ook wel weer)
En ik kleed me eigenlijk altijd neutraal/fatsoenlijk.
Zo kom ik overal binnen, en krijg ik nooit ruzie :)
En op een meetings mocht ik altijd graag iets anders draaien dan de anderen, pak Aphex Twin of zo...
Want daar draait echt iedereen altijd al hetzelfde.
rasmAn
18th July 2005, 22:12
het is ook niet de grap dat je je kleed naar je muziek stijl
metalheads zijn van nature vrij dwarse mensen, je gaat niet vanzelf naar dat soort muziek luisteren, dus waarom zou je je dan melopend kleden
geloof mij dan 99% van de metalheads die zich naar hun stijl kleden zich goed voelen bij hoe ze zich kleden, en dit uit hunzelf doen.
toevallig(eigelijk niet) lijkt dit op elkaar, en zo krijg je een stijl. blijkbaar zit het stuk van gewenst uiterlijk en muzieksmaak dicht bij elkaar, alleen bij sommigen niet, vandaar mijn vraag
jezus wat een moeilijk gedoe ist zo :p
Matthijs
18th July 2005, 22:44
Heheh idd :)
Maar ik houd dus absoluut niet van speedrock enzo, en Rammstein is eigenlijk de enige muziek in die hoek die ik mooi vind.
En WithinTemptation natuurlijk.
Maar in welke hoek moet je een band als Rammstein eigenlijk plaatsen...
Is het metal? trance? house? hardrock? of misschien toch metal...
Net als Aphex twin, voor die man hebben ze een genre bedacht, 'Soundscaping'.
(staat ook in Winamp :))
Ik weet niet of iemand die muziek kent, het is eigenlijk niet mooi, maar zo vaag, dat het gewoon interessant is om naar te luisteren.
Visualisatie's reageren er ook altijd heel appart op!
Ik heb zo'n visualisatie die de frequentie en het volume omzet in een balk met kleuren onder in het scherm, en elke 'oude' balk schuift dan een stukje naar boven.
De muziek van Aphex is de enige muziek die ik ooit 'gezien' heb, die hier een systematisch patroon van maakt.
Heel vaag, luister maar eens, 'Windowlicker', of Boy-Girl-Song, of Beetle...
Neonic
18th July 2005, 22:56
Ken me wel voorstellen dat je als je naar een feest gaat of concert dat je dan meer geneigd ben om een t-shirt van een band aan te trekken dan wanneer je een terrasje gaat pakken of naar de bios gaat.
Denk dat wel de smaak qua kleding en smaak qua muziek een soort samenhangt. Meeste van die gabbertjes lopen ook in andere kleren dan bv metalheads.
Veel mensen die van metal houden (rock, gorhic, metal etc.) hebben op de een of andere manier iets met duivels, tribals, vlammen en noem maar op. Kijk maar als je op een Harley meeting loopt. Veel tattoos, oorbellen, kettingen etc. en wat draaien / spelen ze ... rock muziek.
Ben ook een paar keer naar Antwerpen geweest, meeting met alleen maar Amerikaanse auto's , veel Corvettes, Camaro's, vans, pick-ups etc. en wat draaien ze daarzo ... rock / rock n roll. En veel van die Camaro's hebben ook vlammen.
Weer een heel verhaal maar..... denk dat hoe dan ook er gewoon een soort van connectie is tussen je muzieksmaak en kleding keuze / voorkeur. Denk dat je toch ook meer op je gemak voelt tussen / bij je eigen soort (beetje dom gezegd misschien maar.....) dan tussen andere. Ik voel me zelf ook 'prettiger' als er ergens een zooitje metalheads staan dan wanneer er een groepie van die gabbertjes of van die hiphoppers staan. Ook al zie ik er zelf niet echt uit als zo'n onwijze metal head.
Ascona
19th July 2005, 05:48
Heheh idd :)
Maar ik houd dus absoluut niet van speedrock enzo, en Rammstein is eigenlijk de enige muziek in die hoek die ik mooi vind.
En WithinTemptation natuurlijk.
Maar in welke hoek moet je een band als Rammstein eigenlijk plaatsen...
Is het metal? trance? house? hardrock? of misschien toch metal...
Net als Aphex twin, voor die man hebben ze een genre bedacht, 'Soundscaping'.
(staat ook in Winamp :))
Ik weet niet of iemand die muziek kent, het is eigenlijk niet mooi, maar zo vaag, dat het gewoon interessant is om naar te luisteren.
Visualisatie's reageren er ook altijd heel appart op!
Ik heb zo'n visualisatie die de frequentie en het volume omzet in een balk met kleuren onder in het scherm, en elke 'oude' balk schuift dan een stukje naar boven.
De muziek van Aphex is de enige muziek die ik ooit 'gezien' heb, die hier een systematisch patroon van maakt.
Heel vaag, luister maar eens, 'Windowlicker', of Boy-Girl-Song, of Beetle...
rammstein is metal. aphex twin gaat gemakkelijkheidshalve bij elektro. is trouwens best wel goed hoor, nietr enkel interessant!
qua visualisatie, raad ik je "josh wink - higher state of consiousness" aan.
als je echt vreemd wil, moet je eens zoeken naar autechre of daiphlux. al betwijfel ik dat je veel zal vinden ...
rasmAn
20th July 2005, 15:00
wat een ongelofelijk vreemde muziek is dat zeg, maar wel erg leuk :D
doelend op apex twin
Matthijs
20th July 2005, 21:29
Zeker leuk, en ik vind Windowlicker persoonlijk ook nog gewoon een lekker nummer om naar te luisteren.
De clip is ook vet.
Maar even over gabbers;
Naar mijn idee heeft de kledingstijl en de muziekstijl niks met elkaar te maken dan alleen de groepsdrang.
Ik heb altijd het idee dat die gabbers een beetje het uitschot zijn, en om toch nog ergens bij te horen luisteren ze die muziek en kleden ze zich zo.
Ik hoop dat ik nu geen mensen voor de kop stoot.
rasmAn
20th July 2005, 23:22
@mathijs: check the pixies en de dust brothers is, ze hebben de muziek voor fightclub gemaakt, zit ook van dit soort spul tussen
Neonic
20th July 2005, 23:26
Maar even over gabbers; Ik heb altijd het idee dat die gabbers een beetje het uitschot zijn, en om toch nog ergens bij te horen luisteren ze die muziek en kleden ze zich zo.
Ik hoop dat ik nu geen mensen voor de kop stoot.
BOING :D
Ben ik niet zo mee eens denk ik. Als ik ook uitschot zou zijn... zou ik denk toch nog steeds van metal houden denk ik. Of ik ben een soort uitzondering, kan ook.
Denk dat er aan de ene kant wel een soort verband is tussen de muziek en kleding (in die disco's rond stuiteren, stijf onder de pillen met kisten en een paar kilo aan metaal in je oren, om je nek gaat niet echt lekker :rolleyes: )
maar aan de andere kant ..... Blijft moeilijke vraag
Neonic
22nd July 2005, 00:30
Ge moest mijn collectie maar is zien. :D Zit nu rond de 6GB.
Thx man.
Hierdoor kwam ik eigenlijk op een ideetje.... misschien vind er hier wel iemand het idee om muziek te 'ruilen' wel een aardig idee. Miscshien dat we voor elkaar wat CD / DVD's kunnen bakken en dan uitwisselen op de aankomende meeting?
Heb zelf zo'n kleine 20 Gb aan mp's (alleen rock & metal dan he) daarnaast heb ik ook nog wat pop, reggae en zo. En nog aardig wat videoclips van voornamelijk Metallica, Nightwish, Evanescence, Soulfly, Van Halen, Iron Maiden en Sliknot
Dus wie heeft intresse in het idee, dan kan ik wel een lijstje maken. Kweet wel, je kan ook alles downloaden maar dit is misschien ook wel makkelijk, heb ook de titels en mp3 tags van naam veranderd enzo...
ps. hoop dat ik het in de goeie topic gezet heb ... aangezien deze topic gestart om het over muziek te hebben.... anders hoor ik het wel
Vipergts/r
22nd July 2005, 00:36
Hierdoor kwam ik eigenlijk op een ideetje.... misschien vind er hier wel iemand het idee om muziek te 'ruilen' wel een aardig idee. Miscshien dat we voor elkaar wat CD / DVD's kunnen bakken en dan uitwisselen op de aankomende meeting?
Hiervoor ga ik altijd naar lans. Maar het kan simpelder hoor. Als iedereen nu een USB stick heeft (512MB) ofzo, dan er kan toch overgetapt worden. Of als je een 2,5" extern hd'ke hebt dan gaat het heel simpel. Heb 100GB bij met een hoop films (50 voor de moment denk) en dan nog is 6GB aan liedjes. Maar volgende week is die weer een pak uitgebreider. Bij mij thuis is het LAN. :D
Neonic
24th July 2005, 03:42
Maar het kan simpelder hoor. Als iedereen nu een USB stick heeft (512MB) ofzo, dan er kan toch overgetapt worden. Of als je een 2,5" extern hd'ke hebt dan gaat het heel simpel.
Heb je ook een DVD brander .... denk dat ik voor die tijd maar effe een externe hdd aan moet schaffen e.
Voor de liefhebbers heb ik nog een hele berg CD / Singels van Nightwish, Metallica, the Gathering, Hammerfall, Rammstein, Iced Earht, Motley Crue, Rolling Stones, Sepultura / Soulfly, Ozzy Osbourne, Iron Maiden / Bruce Dickinson, Yngwie Malmsteen en dan nog vele losse CD's, allemaal in Mp3
Vipergts/r
24th July 2005, 12:43
Heb je ook een DVD brander ....
Yep, voor de moment heb ik er 4 ter beschikking. Zelfs eentje in mijn auto.
Neonic
24th July 2005, 12:49
Yep, voor de moment heb ik er 4 ter beschikking. Zelfs eentje in mijn auto.
Dat zit wel goed dan e ...
Als ik dan gewoon een paar dvd's met mp3's meeneem naar de meeting, kan je kijken of er wat tussen en overnemen, ideetje ...
Heb zelf natuurlijk nog geen carputer ...
Vipergts/r
24th July 2005, 12:50
Dat zit wel goed dan e ...
Als ik dan gewoon een paar dvd's met mp3's meeneem naar de meeting, kan je kijken of er wat tussen en overnemen, ideetje ...
Heb zelf natuurlijk nog geen carputer ...
Ik hoop dat de mijne tegen de meeting werkt. Zit te wachten op mijn scherm.
vBulletin v4.0.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.