PDA

Bekijk de volledige versie : Pimp my ride

Neonic
15th July 2005, 22:47
Iemand toevallig vandaag (vrijdag de 15e dus) ....
MTV, Pimp my ride gezien???

Daar hadden ze een Chevrolet S10 verbouwd met allemaal doodskoppen want die griet was er hellemaal leip van.

Wat ik wel erg gaaf vond is die gril, nou ja... in plaats van de gril hadden ze een aluminium plaat gezet met daaruit een doodskop uitgezaagd. Zag er wel cool uit moet ik zeggen. Weer eens wat anders dan het 'standaard' racegaas in je bumper. Ook hadden ze een rookmachientje, waarschijnlijk op 12V. Precies wat ik ook nodig heb, alleen nu ik de prijs er van weet :(

Als ik nog een bumper voor een leuke prijs kan kopen dan gaat ik er zeker zo'n soort 'gril' in maken ...

Ascona
15th July 2005, 23:47
ik heb die al gezine, maar dat was een aantal weken geleden, bij een pimp-my-ride marathon

proTONEd
16th July 2005, 14:14
Heb het ook een tijdje terug gezien. Zoiets ziet er eigenlijk best wel goed uit ja. Maar je moet natuurlijk wel opletten dat je de luchtstroom niet al te zeer gaat verhinderen, anders ga je de motor nog wel eens een paar keer laten oververhitten.

Neonic
16th July 2005, 14:43
Zoiets ziet er eigenlijk best wel goed uit ja. Maar je moet natuurlijk wel opletten dat je de luchtstroom niet al te zeer gaat verhinderen, anders ga je de motor nog wel eens een paar keer laten oververhitten.
Inderdaad ja. Kweet niet meer precies wat er nog meer op/in zat in die gril behalve die doodskop maar..... anders zou je ook nog wat vlammen of tribals er naast kunnen maken zodat het meer 'open' is en dus ook beter inderdaad voor je motor. En eventueel als het 'te open' is alsnog racegaas erachter monteren. In een contrasterende kleur bijvoorbeeld.

Uriel
16th July 2005, 21:34
Kan die aflevering ook wel, rare griet maar weer een top wagen door de jongens van West Coast. Hele gafe opties zoals idd de grill maar ook de bekleding voorzien van doodskoppen was gaaf.

Neonic
16th July 2005, 22:00
Bekleding was ook wel aardig ja, met die ledjes erin als ogen. Alleen had ik het wat minder 'nichterig' gemaakt, knalroze past niet echt erbij vind ik.

Die airbrush was ook wel gaaf

Thunderbunny
18th July 2005, 22:43
Als je opzoek bent naar een rookmachintje die kun je heel makkelijk zelf maken.
je hebt een pompje nodig en een verwarmings element waar je een metalen dunne leiding omheen draait rook vloeistof er door pompen en zie daar rook! :D

Matthijs
18th July 2005, 22:46
Ik zou mijn sleuteltjes nog niet zo gauw aan die lui geven...
Ik ben niet zo kapot van het prutswerk wat zij leveren, het ziet er allemaal erg gelikt uit, maar eerst een auto kaal maken, dan met parkers de bumpers en de skirts eraan, de boel aan elkaar vast plamuren, en dan pas spuiten, nee, dat is volgens mij niet de manier.

proTONEd
18th July 2005, 22:59
Ja vindt het ook niet zo professioneel lijken.
Me not like "the American way".

De ideeën zijn soms wel origineel - nu ja ook wel meer dan eens een beetje te gek voor woorden - maar de uitvoering vindt ik toch ook wel te wensen over laten.

Neonic
18th July 2005, 23:20
Als je opzoek bent naar een rookmachintje die kun je heel makkelijk zelf maken.
je hebt een pompje nodig en een verwarmings element waar je een metalen dunne leiding omheen draait rook vloeistof er door pompen en zie daar rook! :D

Kan je daar eens effe meer over vertellen, iets uitgebreider aub.... ben nog steeds wel geintresseerd ernaar voor in mijn 'gothic clio' project.

ps: gaarne in het topic "smokey" als het kan, anders gaat dit weer nogal off-topic

rasmAn
18th July 2005, 23:28
net als die keer dat ze subkistjes maken van een liter of 20 voor een 12 inch sub, deze niet dempen en niet kitten, ja ik vind het ook een beetje vreemd allemaal, desondanks denk ik dat de mensen die meedoen er wel op vooruit gaan...

Vipergts/r
18th July 2005, 23:29
maar eerst een auto kaal maken, dan met parkers de bumpers en de skirts eraan, de boel aan elkaar vast plamuren, en dan pas spuiten, nee, dat is volgens mij niet de manier.

Dat is eigenlijk toch wel de manier van werken. Bij veel tuningauto's wordt dit gedaan. Dan lijkt het allemaal 1 geheel.

Neonic
18th July 2005, 23:46
net als die keer dat ze subkistjes maken van een liter of 20 voor een 12 inch sub, deze niet dempen en niet kitten, ja ik vind het ook een beetje vreemd allemaal, desondanks denk ik dat de mensen die meedoen er wel op vooruit gaan...

Vind ik ook niet gek dat ze er op vooruit gaan. Heb het een aantal keer gezien en van die keren hebben ze 9 van de 10 keer een auto die al in elkaar pleurt, om het zo maar eens te zegen, als je niest.
Net als die ene japanner met z'n auto met allerlei onderdelen van andere auto's. Bumpers, met wat er vanover was met kippegaas, dakraam wat niet dicht kon en overal stroomkabels met zekeringen open en bloot. En dan instappen via de kofferklep. Die malloot had er gewoon een regenjas inlggen, want het dakraam kon niet dicht.

Of die ene griet met die Camaro ofzo, verschillende kleuren zwart en de buitenspiegel hing er met tape aan.

Als je DAAR niet op voorruit gaat dan weet ik het ook niet meer he :rolleyes:

Dacht dat ik erg was maar valt als ik dat zie nog wel mee dan. Mijn auto rijd tenminste gewoon nog.

frkoi
5th August 2005, 13:18
Ja die amerikanen, ze verzinnen het meestal wel, maar het afwerken is niet hun sterkste kant. Maar dat zie je ook wel aan hun auto,s, vaak val je dood onder de schroeven die in het zicht gemonteerd zijn, en van de gebruikte plastics word ik ook nooit vrolijk. Sorry voor de mensen die er een rijden, ik vind het dus helemaal niks die ami's. Maar vvor durf moet je wel bij hun zijn. Zij hebben vaak te gekke ideeen, maar laat de afwerking maar aan de Euro's over. Helaas ben ik over 'De grote Beurt' ook niet zo te spreken. Het eerste seizoen was de ontwerper niet echt auto-minded, seizoen 2 ging al wel wat beter. Maar het zal wel geen echte topper worden, dat kun je vaak beter aan de customizers toe laten. :p

Neonic
5th August 2005, 20:17
Sorry voor de mensen die er een rijden, ik vind het dus helemaal niks die ami's. Maar voor durf moet je wel bij hun zijn. Zij hebben vaak te gekke ideeen.

Wat is nou een AMI??? heb het al vaak gelezen op internet en in het magazine 'chroom & vlammen'. En wat is een HEMI???

Voor de rest vind ik dat ze in Pimp my Ride af en toe wel leuke ideeen hebben. Net als die waterval (nouja ...) in die armleuning wel leuk. Of die open haard in de kofferbak. Ook wel leuk idee.

Maar...... een TFT in je reserve wiel, 3 spelcomputers tegen je achterbank (echt leip, en super onzinnig)

Vipergts/r
6th August 2005, 12:43
Met een AMI bedoeld hij een Amerikaanse auto.
Hemi is een merk dat zowel motoren voor een auto maakt en als eigen auto's.
Die motoren zen wel naar amerikaanse normen, 5,7L V8 zo van die dingen. :)

Jurriaan
6th August 2005, 13:14
Even Googlen zegt:

'Hemi is de afkorting van 'hemisferisch', ofwel 'met de vorm van een halve bol'. Die vergelijking slaat op de kop van de verbrandingskamer, waar twee bougies in huizen. De kop is zo ontwikkeld om plaats te bieden aan extra grote kleppen en centraal geplaatste bougies. Ook de wervelingen in de verbrandingsruimte zouden ervan moeten profiteren. '

Moet zeggen dat PMR wel erg leuk is als inspiratie. Zitten de meest weirde dingen tussen, maar sommige zetten je best wel weer aan`t denken naar ander leuks :D