Bekijk de volledige versie : Deurbak maker (omg. ehv)
dday91184
12th July 2005, 20:08
Hoi iedereen,
kan iemand (het liefst uit omgeving eindhoven) 2 deurbakken fixen voor een Opel Corsa B (uit '95) Ik wil namelijk 2 rockfordjes voor in me deur maken, maar dan moet ik een raamgeleider en horizontale verstevigingsbalk er uit zagen, aangezien ik dit NIET van plan ben wil ik graag andere deurbakjes hebben.
Kan iemand dit tegen vergoeding of heeft iemand deze liggen voor wat geld :)
Thnx!
Neonic
12th July 2005, 21:03
Wat voor soort deurbakken wil je? Ook met 'bakkies' als klankkast voor je speakers, of zeg je van ' ik hoor dat toch niet'? Met kaartbak of met .....
Wil best wel een keertje helpen ermee hoor :)
Makkelijkste is om 2 deurpanelen van de sloop te halen (zelf ook gedaan) en dan ermee te 'experimenteren'. Dan rij je niet al die tijd in een half gesloopte auto (zelf ervaring mee, hehe) en al zou het mislukken dan is het gewoon jammer en heb je je orginele panelen nog.
dday91184
12th July 2005, 21:22
Wat voor soort deurbakken wil je? Ook met 'bakkies' als klankkast voor je speakers, of zeg je van ' ik hoor dat toch niet'? Met kaartbak of met .....
Wil best wel een keertje helpen ermee hoor :)
Makkelijkste is om 2 deurpanelen van de sloop te halen (zelf ook gedaan) en dan ermee te 'experimenteren'. Dan rij je niet al die tijd in een half gesloopte auto (zelf ervaring mee, hehe) en al zou het mislukken dan is het gewoon jammer en heb je je orginele panelen nog.
Ik heb nu een deurbak waar dat speakerrooster voor zit, en een kaartbak waar mijn cd's in gepleurd worden :P Graag had ik dan zoiets gemaakt dat mijn deur niet uitgezaagd en verneukt wordt door een speaker, dus gewoon een soort "opbouw".. Kun jij zoiets maken, of zoiets dergelijks? Wel tegen vergoeding uiteraard. Iets speciaals met klankkast hoeft niet, klank vind ik nu al goed, maar als jij het nog beter kan maken :D GRAAG :D Heb jij ook een corsa?? Tis bij mij niet de afwerking, maar het geluid dat het hem doet, maar het moet er wel een beetje fatsoenlijk uitzien ;)
Neonic
12th July 2005, 21:27
Heb zelf geen Corsa, maar een ander klein autotje, een Clio ;) Maar 't is in princiepe 1 pot nat toch.
Of ik het kan maken ... denk het wel ja. Met wat polyester en Pu-schuim en zo kom je een heel eind (en wat fantasie natuurlijk). Zal eens kijken voor wat voorbeelden, er is echt wel iets moois van te maken, je kan het zo gek verzinnen als je wil, alleen hoe gekker hoe moeilijker (meestal dan he) :p
vBulletin v4.0.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.