PDA

Bekijk de volledige versie : festivalgangers?

rasmAn
8th July 2005, 20:49
zijn er hier nog mensen die naar een festival gaan/ geweest zijn?

zomaar is benieuwt ben zelf best een grote festivalganger (sjok al vanaf mn 12de op festivals rond) en ben benieuwd of de gemiddelde carputerbezitter dat ook is

voor de leken: een festival is dus een groot grasveld waar een paar bouwsels op staan genaamt podia en vreet en zuipschuren en eventueel nog wat ander spul. daar wordt gedurende een of meerdere dagen een losgeslagen menigte op losgelaten die dan naar bands komen kijken, zich vol komen zuipen, en eigelijk alles doen waar ze op dat moment zin in hebben.

ik ga van het jaar waarschijnlijk nog naar wacken, een driedaags metalfestival met 4 podia en tot nu toe 60 bands in duitsland. graspop van het jaar gemist, erg jammer, maarja het is niet anders, ook is het aanstaande gezelschap ook wel uit te houden voor een dag of 5 :D

Ascona
8th July 2005, 22:17
genk on stage is i ntheorie ook een festival, met ettelijke podia.. maar t is wel in genk stad, dus geen grasvelden. dit telt dus niet mee..

in dat geval ben ik enkel maar naar rock werchter geweest (4 dagen). maar normaliter ga ik nog naar dour en pukkelpop gaan. dat valt spijtig genoeg wel te zien of ik er tijd voor kan maken...

Vipergts/r
8th July 2005, 22:29
Ik ben naar Graspop geweest. Was goed, alleen Iron Maiden was ne tegenvaller.

rasmAn
9th July 2005, 00:06
iron maiden was twee jaar geleden al een tegenvaller :D

dour is toch wel veel hardcore of heb ik het verkeerde id?

digeridoo
9th July 2005, 00:10
ik ga naar Nature One in duitsland
dat ik 5 dagen camping en daarvan 2 avonden/nachten feest
dat is zo geweldig vooral de camping ! iedereen heeft zn kofferbak los met snoeiharde muziek of een feesttent met apparatuur dat wil je niet weten
de sweer is er zoveel beter als in nederland op dezelfde feesten
en het biertje is teminste nog te betalen :D
hou je van dance trance drum and bass en hardcore
dan is this the place to be http://www.natureone.de
ik ga nu voor het 3e jaar en het word alleen maar leuker
en er gaan steeds meer mensen mee echt super goed
wat je alleen niet moet vergeten op dat soort campings is zonnebrand en pleepapier :P

Ascona
9th July 2005, 00:13
iron maiden was twee jaar geleden al een tegenvaller :D

dour is toch wel veel hardcore of heb ik het verkeerde id?

dour is veel alternatief. zowel elektro als reggae als meer metal-achtige dingen als drum and bass.

ik ben vooral; liefhebber van de elektro en dnb

rasmAn
9th July 2005, 00:25
drum 'n bass is opzich ook wel my cup of tea (zou je niet verwachten he van een overtuigt en true metalhead als mij) de schijnbaar chaotische vorming van het hele spul spreekt me aan

net ff gebelt met mijn "gezelschapsdame" heel het wackenplan is goedgekeurt, ik huppel van het jaar after all toch rond op grazige festivalweiden vol pis en bier :D

luovo
9th July 2005, 01:13
GOTHIC METAL en SYMPHONIC METAL is the best ( for me :p ) voor mij is graspop gewoon HET FESTIVAL maar dit jaar ben ik niet geweest enkel en alleen om het feit dat NIGHTWISH naar pukkelpop komt(en omdat mijn vriendin geen geld had voor 2 festivals te doen :D )

dus als er nog mensen zijn die nightwish kennen of het soort ( epica, after forever, asrai) pukkelpop is 'the place to be' :)

rasmAn
9th July 2005, 01:27
nightwish komt ook naar wacken :p

luovo
9th July 2005, 01:37
ja kweet het apocalyptica ook :) ( is wel een groep dat je live MOET zien, vind ik persoonlijk é) en ik denk hammerfall ook maar weet dit nu niet meer zeker( wilikook nog eens zien) heb ze 2 jaar geleden voor het eerst gezien op graspop prachtig gewoon hoe ze de die cello's bespelen.

ennormaal gaan we over 2 jaar naar wacken ( als de affiche ons aanstaat é, niet dat ik probs voorzie hoor :) )

luovo
9th July 2005, 01:41
en heeft er iemand op graspop yngwie malmsteen gezien of gehoord????? ben nieuwsgierig naar jullie mening over deze volgens mij geschifte gitaar virtuoos.

Vipergts/r
9th July 2005, 02:48
en heeft er iemand op graspop yngwie malmsteen gezien of gehoord????? ben nieuwsgierig naar jullie mening over deze volgens mij geschifte gitaar virtuoos.

Wegens omstandigheden zijn we (ons groepke) toen op da camping moeten blijven. Ik kan dus niks zegen over hoe ze waren.

rasmAn
9th July 2005, 20:10
dreamtheater wel gezien?

luovo
9th July 2005, 21:21
jammer was waarschijnlijk heel goed wat hij allemaal uit zijn gitaar krijgt met maar 10 vingertjes :)

rasmAn
9th July 2005, 21:47
dream theater heeft 4 van zulke mensen :D (drummer, bassist, gitaarist, en toetsgast, de zanger is goed maar staat duidelijk in de schaduw van de rest)