Bekijk de volledige versie : Een paar dagen niet online
Vipergts/r
22nd June 2005, 14:17
Dit zal denk ik de laatste dag zijn dak online ben. Want morgen heb ik mijn laatste exaam. Dan wordt da natuurlijk gevierd, dan moet ik naar mijn vriendin voor het galabal van haar school. Overmorgen is het dan haar proclamatie (laatste jaar) en dan is het tijd voor graspop. :D
Normaal kom ik maandag terug online.
Als er ondertussen problemen zijn met de drive, dan hoor ik dat toch graag. Ge kunt altijd pm'en en mailen. Formuleer wel aub het probleem een beetje.
Grtzzz
ledeuw
22nd June 2005, 14:38
Viper, succes met je laatste examen...en veel plezier op het galabal / graspop! Geniet ervan....
Tot maandag!
succes met je laatste examen hopen dat je het haalt!!!
Groetjes,
Neonic
22nd June 2005, 15:08
Hey veel succes met de examens en ...
HAVE FUN :p
Ascona
22nd June 2005, 15:45
de lineup van graspop viel me tegen dit jaar. maar veel plezier :)
oh, en leer nog goed voor het laatste exaam
Matthijs
22nd June 2005, 18:09
Ja veel succes!
rasmAn
22nd June 2005, 18:41
aangezien ik niet ga vant jaar verwacht ik een volledig rapport
maar maandag al on terug, meestal lig ik in coma als ik terug kom :D
Uriel
22nd June 2005, 20:51
Good luck mate, en veel fun met de feesten :p :p Lekker!!!
Ascona
22nd June 2005, 20:59
aangezien ik niet ga vant jaar verwacht ik een volledig rapport
maar maandag al on terug, meestal lig ik in coma als ik terug kom :D
woensdag, studio brussel, van 20.00 tot 04.00
Vipergts/r
22nd June 2005, 22:04
Thx mannen. Tis nodig voor morgen. Ze hebben de klepper op de laatste dag gedag gezet. 2 boeken theorie over de werking van verschillende pc - onderdelen. En die kerel is ne echte kl**tz*k.
@rasmAn:
Ik hoop maandag avond toch al terug bij mij positieven te zijn, want het wordt idd heel zwaar. Als da geen eide examen viering is, dan weet ik het nimeer zenne. :D
luovo
23rd June 2005, 01:27
gelukzak dat is het enige wat ik kan zeggen, wou (weer) naar graspop dees jaar maarja groepen stond mij niet 100% aan ( behalve ynwie dan) dus gaan we een jaarte niet ( maar wel no pukkelpop, NIGHTWISH is daarvoor zeker de grote reden voor :D ) naar mijn 'bescheiden' menig den beste groep in het genre dus rapport en liefst met foto's is zeker welkom.
en veel plezier toegewenst ook wi
Ascona
23rd June 2005, 08:50
en voor de mensen die niet naar graspop gaan, zaterdag treedt vive la fete op op genk on stage [http://www.genkonstage.be als ik me niet vergis]. en nog andere groepen ook, natuurlijk. en ook vrijdag en zondag, maar die interesseren mij minder :D
en genkonstage is nog gratis ook :)
pukkelpop zou ik normaal gezien ook zijn.
en volgende week dan nog werchter... ik kan niet wachten om kraftwerk live in actie te zien.
setsunakaede
23rd June 2005, 10:58
Nightwish Mjummie! goeie smaak Luovo! Luister ik ook graag. Lekker melodieus, opzwepend en BOMBASTISCH, heerlijk!
Neonic
23rd June 2005, 11:04
Inderdaad, heb flinke tijd terug NIGHTwIsh 'ontdekt' zegmaar, maar ik vind echt hele goeie muziek. Van rustige nummers tot flinke takke herrie, prachtig. Denk maar aan bijvoorbeeld 'Sleeping sun' en 'Wish I had an angel' ...scheelt nogal he ;)
Die synthesizer of wat het ook is vind ik ook erg mooi klinken met die gitaren.
ps. Kennen jullie toevllig Therion? Is ook wel goeie muziek vind ik, ook heel afwisselend, rustig / ruig en snel, en gezongen door mannen en of vrouw.
Vipergts/r
23rd June 2005, 16:30
Ja, nightwish is ook een zeer goede band, heb er een paar liedjes van.
Sebiet om 19u vertrek ik hier en ben maandag rond een uur of 14u denk wel terug thuis.
rasmAn
23rd June 2005, 20:20
Inderdaad, heb flinke tijd terug NIGHTwIsh 'ontdekt' zegmaar, maar ik vind echt hele goeie muziek. Van rustige nummers tot flinke takke herrie, prachtig. Denk maar aan bijvoorbeeld 'Sleeping sun' en 'Wish I had an angel' ...scheelt nogal he ;)
Die synthesizer of wat het ook is vind ik ook erg mooi klinken met die gitaren.
ps. Kennen jullie toevllig Therion? Is ook wel goeie muziek vind ik, ook heel afwisselend, rustig / ruig en snel, en gezongen door mannen en of vrouw.nightwish flinke takke herrie.... jij bent duidelijk nix gewent :D
download is wat van the berzerker of van nile :)
ps: doe ff paddometstuiterballen@hotmail.com aanmelden op msn :)
Ascona
23rd June 2005, 20:55
download is wat van the berzerker of van nile :)
of ministry :P
(ik zou nog vele andere bands kunnen noemen met meer takke-herrie, maar die zouden jullie waarschijnlijk amper als muziek aanschouwen)
setsunakaede
23rd June 2005, 22:33
Een van mijn favo's van nightwish: Death to the world, album Century child nummer 3
Boy oh boy genieten!
Viper: veel plezier komende paar dagen!
Neonic
23rd June 2005, 22:58
rasmAn: Ben wel wat gewend hoor. Luister ook naar Fear Factory, Slipknot, Rammstein enzo. Bedoelde meer dat Nightwish veel afwisselende stijl muziek heeft (rustig, ruig enzo) wat me dus zeer aanspreekt. Niet dat 't een soort van ala BZN is, alles hetzelfde, snappie
Die andere bands waar je het over had zal ik in het weekend ofzo ook effe 'proberen'. Ben benieuwd.
Setsunakaede: Zeker een goed nummer. Vind verder Walking in the air en Sleeping sun wel mooie rustige nummers. Verder vind ik nummers als Planet hell en Wish I had an angel de betere ruige nummers. Gewoon goeie band ....
ps. Wat vinden jullie van Within Temptation? Beetje uit mijn 'neighbourhood' :)
Ascona
23rd June 2005, 23:40
within temptation waren 'ok', en toen ze bekend en populair werden in het grote publiek, werden ze (in mijn ogen) (ondanks alles wat ze al dan niet zeggen) veel commercieler..
ik heb ze 2 keer live gezien.
eerste keer:
4 jaar geleden. was wel een gezellig avondje
tweede keer:
vorig jaar, gemiddelde leeftijd van het publiek was 12, en ze vinden zich allemaal 'te cool om uit de bol te gaan'
eigenlijk is dat erg ...
luovo
24th June 2005, 01:16
nightwish is volgens mij gewoon the best heb ze al enkere keren live gezien (en ja ze mogen gezien worden vooral Tartja :D ) en over WT is maar 1 ding te zeggen nl "" niks goeds ze waren inderdaad goed begonnen maar vanaf ze op tv tezien waren met ice queen en mother earth is het recht naar beneden gegaan. En daar was ik eerlijk gezegd ook bang voor toen ze Nightwish hier in belgie begonnen te draaien (Nemo). maar ze zijn gelukkig niet doorgebroken anders waren er zoveel pubers die zogezegd 'goth' zijn die alleen maar 2 of 3 nummers kennen van hun laatste cd. Maar wie ze allanger kent weet dat ze gewoon veel beter zijn dan hun laatste cd. bv century child is voor mij hun beste maar ook angels fall first kan me zeker beamen alsook bestwishes of oceansborn.zoals je waarschijnlijk al hoort ben ik nogal aan Nightwish. :) en voor degene die meet boem takke takke wilhoren raad ik iced earth aan met de VROEGERE zanger ( best album something wicked this way comes)
maar ik hou van vele muziek maar mijn voorkeur gaat naar de stijl van Nightwish, therion, tristania, visions of atlantis,Epica, After forever... maar hoor ook graag Disturbed, iced earth, de OUDE metallica,stone sour,Apocalyptica ( zeker als je ze live bezig ziet gewoon om te freaken ) YNGWIE MALMSTEEN!!!!! gitaar liefhebbers(andere ook hoor) moet zeker deze eens zien spelen om zot van te worden :)
het zal ook wel duidelijk zijn dat ik nogal veel met muziek bezig ben en ook geintreseerd ben en ook naar de iets zwartere muziek luister maar er moet zeker inhoud in zitten( zowel de muziek als de tekst) ben niet aan 'muziek' waarbij ze onduidelijk roepen met veel dubbele drumbass enzo, er zijn wel zulke groepen zoals slipknot die wel goede teksten hebben maar ze niet laten uitkomen omdat ze onverstaanbaar roepen en de muziek 'te luid' spelen. Moet wel zeggen hun laatste cd is gewoon weg goed is volgens mij een van hun beste ( doet me denken aan hun meest bekend liedje wait en bleed.)
als ik nog een suggestie mag doen raad ik aan om eens naar brussel te kmen naar metal female voice 3 is ergensin oktober en zeker de moeite waard! heb vorig jaar geweest ( nightwish kwam :) en heb er zeker van genoten en dees jaar ga ik beslist ook)
en kga nu de post stoppen anders gaat het weer een veel te lange zijn :)
rasmAn
24th June 2005, 12:38
momenteel ben ik weer finntroll aant draaien, prachtmuziek
voor degene die niet weten wat dat is, het is finse happy death metal
ik advizeer jullie allemaal Jaktens Tid de downloaden, jezal wel snappen wat ik bedoel :D
vBulletin v4.0.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.