Bekijk de volledige versie : my brain, the afterparty
rasmAn
20th June 2005, 11:51
zoals waarschijnlijk mensen al weten ben ik een tijdje terug omver gestuiktmet als resultaat een gekneust rib, zonder te weten wat er was gebeurt, dit is daarna nog een paar keer gebeurt
vandaag naar de neuroloog geweest, die mij in de eerstkomende twee weken allemaal enge testjes laat doen, en hij wist drie dingen te melden
1: het is geen epilepsie
2: alle testjes zullen zeer waarschijnlijk niet uitvissen wat het is, enkel de ergste dingen uitsluiten (kanker, vreemde ontstekingen, afgestorven hersenen, dat soort grappen), wat ze daarna gaan doen is kijken wat er gebeurt en hopen dat ze er een sydroom op kunnen plakken, wat dan zeer waarschijnlijk niet te behandelen is
3: als ik een jaar geen klachten heb mag ik weer deelnemen aan het verkeer
nuja, de eerste kon ik zeer goed mee leven, de tweede ietsje minder, de derde vond ik ronduit niet leuk...
dus het ziet er naar uit dat niet alleen mijn carputerproject stil staat, maar ikzelf ook
Neonic
20th June 2005, 12:43
Da's mooi klote dan :( vooral dat je allemaal plannen het op het gebied van neon, carputer etc.
Hoop dat 't allemaal goed gaat komen voor je .... in ieder geval succes met alle tests enzo, en laten we 't beste er mar van hopen.
Super balen ...
.. ik hoop dat 't snel allemaal weer de oude is en je in de toekomst weer volledig carputer-enabled bent.
beterschap en succes met de tests.
ledeuw
20th June 2005, 14:16
rasmAn, sterkte. Ik hoop dat het niet meer voorkomt en als het wel gebeurd dan hoop ik dat de artsen een goede behandeling hebben voor hetgeen je eventueel mankeert...
Natuurlijk hopen we dat het niets ernstigs is....
Nogmaals sterkte....
rasmAn
20th June 2005, 14:43
thanks allemaal :)
tis wel weer is wat anders, je hoort niet elke dag dat je voor 90% zeker een of ander ongeneeslijk hersensydroom hebt, waarvan ze nog niet eens met zekerheid de naam van kunnen noemen :o
Vipergts/r
20th June 2005, 14:46
Jawatte, sterkte man. Ik hoop dat het een positief einde krijgt voor u.
setsunakaede
20th June 2005, 17:00
Pffff... sterkte toegewenst de komende tijd.
Ascona
20th June 2005, 17:09
dat valt zwaar tegen. sorry man. hopelijk is het niets ernstigs
rasmAn
20th June 2005, 20:33
thanks allemaal :)
ga wel nog is navraag doen over het rijverbod, op zo'n manier ben in niet alleen mn mobiliteit kwijt, ook mijn enige hobby en mijn werk, er blijft dus eigelijk geen kloot over :(
maar positief denken, zelfs als de resultaten dat ook blijken te zijn :)
Uriel
20th June 2005, 21:15
Ai, beterschap man en succes met de tests. I.d.d. blijft positief denken!
Matthijs
1st July 2005, 00:57
Ja, beterschap!
Kun je na gaan, iedereen klaagt over een boete van 28 euro, of een lekke uitlaat, dat zal jou nu wel tegen de borst stuiten!
Jurjen
1st July 2005, 10:22
ja succes ermee , weinig andere woorden voor.............
maar er is vast wel een familie lid die carputer wilt!!
rasmAn
2nd July 2005, 16:26
mijn ma bijna verleid tot een carputer in haar nieuwe swift, prachtige inbouwplaats in dat ding
tis wat, ze heeft nog nooit een cd speler gehad in de auto en nue krijgt ze opeens een carputer :D
ik heb me net aangemeld op een nieuwe school waarin alles betaalt word door het bedrijfsleven, op zo'n manier kan ik de driewieler houden, zij het alleen voor de show...
Neonic
2nd July 2005, 17:42
mijn ma bijna verleid tot een carputer in haar nieuwe swift, prachtige inbouwplaats in dat ding
tis wat, ze heeft nog nooit een cd speler gehad in de auto en nue krijgt ze opeens een carputer :D
ik heb me net aangemeld op een nieuwe school waarin alles betaalt word door het bedrijfsleven, op zo'n manier kan ik de driewieler houden, zij het alleen voor de show...
Dat zijn nog eens goeie berichten....
Misschien kan je er wel een demo auto van maken voor een of ander neon merk ;) Streetglow voor je auto, pc, fiets en nu ....Nieuw voor je brommobiel :)
Denniskl
2nd July 2005, 19:18
Ik ben geen dokter hoor.
Maar mijn broertje had laatst ook zoiets.
Het is soms een kluns, dat weet ik.
Maar hij kwam binnen lopen en viel zo neer! :confused: :eek:
Daarna heeft hij het nog eens een keer gehad.
Hij is er ook mee naar de dokter geweest.
Die zegt dat hij een veel te lage bloeddruk heeft.
Misschien bij jou ook zoiets?
vBulletin v4.0.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.