PDA

Bekijk de volledige versie : Een Uber Gadget

ledeuw
19th June 2005, 16:36
He mensen,

Ik heb nog een leuke USB gadget gevonden. Mocht je in het donker, in de auto willen werken aan je pc. Of je hebt in het donker gewoon niet al te veel licht dan is deze tool rete-handig:

USB oplaadbare LED zaklamp.

USB Oplaadbare zaklamp
Dat is handig, een zaklamp die je kunt opladen via de USB poort ! Met een heldere LED verlichting zit je nooit meer in het donker. Laadtijd ongeveer 3 uur. LED indicator voor opladen. Met roteerbare verlichtings- en USB kop. De USB oplaadbare zaklamp is ook erg leuk als give away voor bedrijven.
Systeemvereisten:

- IMAC, G3, G4 of iBook met beschikbare USB poort
- IBM PC48DX4-100MHz of beter
- Vrije USB poort op uw PC
- Prijs: € 9,95

Ga naar de website van de USB oplaadbare LED zaklamp (http://shop.mijnwinkel.nl/data/v11973/objects/c2/index.html?Categorie=Desktop%20Fun&_searchblock=0)

Het artikel staat onderaan de pagina.

Neonic
19th June 2005, 16:44
Da's wel handig ja

En als het allemaal eindelijk gelukt is, dat je vierkante ogen heb van 't turen kan je de oogmassage stick gebruiken :D ook op usb

Vipergts/r
19th June 2005, 16:59
Ziet er handig uit. Die site staat echt wel vol met de gekste usb producten e. :D

rasmAn
19th June 2005, 21:19
systeemeisen voor een zaklamp :p

ledeuw
20th June 2005, 01:21
systeemeisen voor een zaklamp :p

Ja ja, die zaklampen worden ook steeds geavanceerder en zwaarder :confused: :D :eek:

Ascona
20th June 2005, 09:46
kan je dan eigenlijk niet beter een zaklamp nemen die oplaadbaar is met een sigaren-aansteker van in de auto? kwestie dat meer auto's deze hebben dan een usb-plug ;)

ledeuw
20th June 2005, 14:21
kan je dan eigenlijk niet beter een zaklamp nemen die oplaadbaar is met een sigaren-aansteker van in de auto? kwestie dat meer auto's deze hebben dan een usb-plug ;)

Nou, als je een CarPC hebt dan hebbie sowieso USB poorten....dus de meeste auto's op dit forum hebben hebben deze wel....en dus hebben we wel wat aan deze gadget... :D

Ascona
20th June 2005, 16:04
Nou, als je een CarPC hebt dan hebbie sowieso USB poorten....dus de meeste auto's op dit forum hebben hebben deze wel....en dus hebben we wel wat aan deze gadget... :D

mijn carpc zal er geen hebben :D

dan nog ben ik van mening dat een aansteker-ding handiger is ... but that's just my opinion...

Matthijs
20th June 2005, 21:07
Handiger, maar niet leuker.
(hoewel ik het doelloos belasten van een toch al zo lichte psu ook niet echt leuk vind :))

ledeuw
21st June 2005, 15:16
mijn carpc zal er geen hebben :D

dan nog ben ik van mening dat een aansteker-ding handiger is ... but that's just my opinion...

CarPC zoner USB poorten?? Tis toch 2005? Hmm, ja laatste keer dat ik naar de kalender keek wel....hmmm.... :D

ledeuw
21st June 2005, 15:19
Handiger, maar niet leuker.
(hoewel ik het doelloos belasten van een toch al zo lichte psu ook niet echt leuk vind :))

Doelloos belasten van de lichte PSU?? Lijkt mij niet echt doelloos. Je kunt er echt wel profijt van hebben. Je zal niet de eerste zijn die iets laat vallen in de auto in het donker en begint te vloeken omdat je het niet kunt vinden omdat de interieurverlichting niet toereikend is.... :D

En de PSU trekt dat echt wel....verbruikt bijna niets zo'n USB ledlampje om deze op te laden....

Daarbij komt nog dat ik met een 90 watt PSU, nog best veel speelruimte heb qua randapparatuur.

Ascona
21st June 2005, 16:21
CarPC zoner USB poorten?? Tis toch 2005? Hmm, ja laatste keer dat ik naar de kalender keek wel....hmmm.... :D

ik geef niet graag veel geld uit aan computer-spul... dus het zal waarschijnlijk een PI worden. misschien eventueel een PII, en dan zal ik inderdaad 2 usb-poorten hebben. maar dat zijn er nog steeds 2 meer dan ik er nodig heb,

ik ben liefhebber van oude PC-hardware (286-PI)