PDA

Bekijk de volledige versie : wie dit leest voor 17:00 op zaterdag 18 juni

Jurjen
18th June 2005, 16:38
Die Is Goed Stom Want Je Hoort Buiten In De Zon Te Zitten.

Graag Reactie Indien Je Het Toch Gelezen Heb!!

Ascona
18th June 2005, 16:39
ik ben bezig met een layout te verzinnen voor een vriend zn website.

ledeuw
18th June 2005, 16:40
Wat moet ik hier nou op zeggen.....way too hot!! Nee, ik ben al flink buiten geweest. Mijn stuk dash aan het schuren geweest, al die plamuur die we hebben aangebracht is bijna weg... Ik was een sneeuwpop, helemaal wit van het schuren....deng wat een rotzooi is dat spul....

Direct weer naar buiten.....bruin bakken......

rasmAn
18th June 2005, 16:45
ik behoor een examen te leren, heb er bijster weinig zin in, en tis toch maar elektriciteit :)

plus dat ik nogsteeds met een gekneust rib zit, kan niet zoveel

ledeuw
18th June 2005, 16:49
ik behoor een examen te leren, heb er bijster weinig zin in, en tis toch maar elektriciteit :)

plus dat ik nogsteeds met een gekneust rib zit, kan niet zoveel

Leren kan buiten, in de zon. Als je lekker in een tuinstoel gaat liggen met je boek erbij heb je nergens last van...smeer je wel in met zonnecreme.... :D

En met die rib.....je hoef alleen te liggen en te lezen....geen bewegingen vereist. Behalve de ogen....en eventueel de mond.... :D

macmouse
18th June 2005, 16:55
Net even rondje gereden met de cabrio:) , nu weer aan het werk :mad:

Neonic
18th June 2005, 17:03
Vind het maar knap warm :rolleyes: Ben al zo'n beetje de hele dag bezig met het plamuren en spuiten van mijn middenconsole (dash) en heb mijn middenconsole (dak), wat ik al heb, vast geplamuurd. Enne heb mijn deksel gestoffeerd van mijn 'kijksoos'.

Enne mijn subwoofer vast geschroefd en ben bezig geweest met een tijdelijk schakelpaste heb voor vanavond, kan ik toch wat lampies laten zien op de meeting. :D

Dus kortom, druk druk druk.... enne effe af en toe kleine pauze inlassen (moet toch af en toe wat drogen dus,....) ken ik gelijk hier op het forum kijken.

ps: enne rasmAn, je bent volgens mij niet echt druk aan 't leren want ik zie elke keer dat je weer gereageerd op een topic, en dan ook nog je eigen aanmelden bij een ander forum.... ken zo niet he :p
Maare...lukt 't een beetje met leren ......Denk dat ik zo maar een biertje neem :D

rasmAn
18th June 2005, 17:21
och tis alleen maar wisselstroomtheorie, harstikke simpel

(heb wel al mn formules in mn rekenmachine geprogammeert, meer "leerwerk'hoef ik niet te doen :D )

Ascona
18th June 2005, 17:26
de eigenschappen van wisselstroom etc? moet je dat dan leren?

Vipergts/r
18th June 2005, 17:27
Ik heb ook juist den eerste van de boek geleerd voor PC technologie. Kwam gewoon ff langs voor te zien wat er nog gebeurd is hiere. :D

Victor
18th June 2005, 17:28
DIT soort topics zouden verboden moeten worden. Ik zit gewoon te werken en heb het gelukkig nu effe rustig. Maar goed, nog 30 min en dan ben ik vrij.

Als jullie het goed doen dan werken jullie aan de auto terwijl je bakt tegelijkertijd

digeridoo
18th June 2005, 17:40
ik ben bezig met nav software te installeren maar het wil nog niet echt lukken
de vraag is nu hoe krijg ik een nederlandse map geinstalleerd
op freedrive :D

rasmAn
18th June 2005, 17:42
de eigenschappen van wisselstroom etc? moet je dat dan leren?
jep, gelukkig geen gemengde rlc

Ascona
18th June 2005, 17:46
tsss... dan is er helemaal niets aan...

rasmAn
18th June 2005, 17:47
presies :)

Jurjen
18th June 2005, 17:48
dan ga ik maar aan de bbq zo direct!!!!!!!!!!

klinkt leuk maar was liever met mijn scherm verder gegaan

snik

Neonic
18th June 2005, 18:48
dan ga ik maar aan de bbq zo direct!!!!!!!!!!

klinkt leuk maar was liever met mijn scherm verder gegaan

snik
BBQ of klooien met een schermpie, moeilijk kiezen lijkt mij :D

Allebei leuk

Matthijs
30th June 2005, 22:34
Lezen?
Je bedoelt met zo'n boek?
Met van die bladzijden enzo?