Bekijk de volledige versie : TK : Lilliput 7" VGA touchscreen
Arroz
15th June 2005, 17:32
Hallo allemaal,
Ik heb nog een 7" touchscreen van lilliput te koop. Laat maar weten als je interesse hebt en wat je ervoor wilt geven. Ik heb zelf een 8" lilliput gekocht... vandaar dat ik hem wegdoe :-).
http://www.komplett.nl/k/ki.asp?sku=306511&cks=PRL
Ik hoor het wel.
Vito
15th June 2005, 17:52
heb zeker interesse in het schermpje, zou je mij iets kunnen laten weten wat je ervoor vraagt ben namelijk al lang op zoek naar een schermpje aan een degelijke prijs, maar sinds ze bij komplett niet meer in stock zijn is het even wachten.
Neonic
15th June 2005, 18:58
Ja, wat vraag je er voor
Heb misschien ook wel intresse voor bijvoorbeeld mijn 'stealth' project :D
Arroz
16th June 2005, 00:28
Hoi,
Kijk....het zit zo.. er is iemand die heeft een setje te koop .. een carputer met een scherm... ik heb al echter een scherm gekocht en wil dat scherm niet erbij nemen. Hij heeft dus een koper gevonden voor 170 euro.... toen zei ik van ...w8 ik zet hem op het forum misschien wil iemand daar wel wat meer bieden en dan gaat zeg maar de prijs wat er meer geboden word nog van de carputer prijs af.
Het is gewoon een goed scherm... hij heeft hem zelf ook gebruikt is 7 maanden oud vertelt hij mij.
hij kost 214 euro bij komplett. maak me blij jongens :D
Vito
16th June 2005, 00:35
Ik zou gewoon zeggen verkocht. Nu gewoon nog afspreken voor de prijs.
Zou je het zien zitten om het scherm te verkopen voor de prijs die je aan de verkoper van de pc moet of zou je graag meer hebben :rolleyes: de rest van de kosten (verzending indien nodig) neem ik volledig voor mijn rekening.
Laat maar iets weten , surf hier nog wel even rond (zoals zoveel slapeloze nachten)
Arroz
16th June 2005, 08:24
Zoveel mogelijk natuurlijk. Er zijn meerdere mensen geinteresseerd dus doe een goed bod zou ik zeggen. Het hoogste bod staat nu op 180.
Arroz
16th June 2005, 20:11
Sorry mensen!. het scherm is verkocht voor 160 euro !! :eek:. Dus kan jullie niets meer bieden. Mijn excuses. Topic kan gesloten worden
vBulletin v4.0.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.