Bekijk de volledige versie : wat vinden jullie nou van deze site na een aantal maanden?
Jurjen
15th June 2005, 11:16
ik vindt het lekker druk worden en je ziet vaak dezelfde mensen terug en dat worden er steeds meer.
van s' ochtends tot in de nacht mensen online om elkaar te kunnen helpen.
Neonic
15th June 2005, 11:30
Wat vind ik van de site??
Niks mis mee, niks meer aan doen!! :D duidelijke indeling, software, audio etc., heldere kleuren, en dat van nieuwe posts vind ik wel erg handig.
Aardige mensen ook allemaal, je krijgt allemaal leuke reacties, volop tips en op en aanmerkingen waar je wat mee kan, hoe 'dom' je idee ook is (denk maar aan mijn 'afzuiger' :rolleyes: ). Iedereen denkt leuk met iedereen mee hoe iets opgelost kan worden....
Dus kortom...gewoon een super site :) :) :)
Vipergts/r
15th June 2005, 12:20
Dit is een van de beste forum's waar ik lid van ben. Wel is er een groep Die Hards, maar gelukkig breidt die zich stillaan ook uit. En er komen steeds meer en meer leden, dus dan zijn we hier niet slecht bezig e.
Victor
15th June 2005, 13:45
Het is een sootje hier met allemaal gekke mensen, de een nog erger dan de andere. Ik moet alleen nog uitvinden tot welke categorie ik hoor :D
Neonic
15th June 2005, 13:51
Het is een sootje hier met allemaal gekke mensen, de een nog erger dan de andere. Ik moet alleen nog uitvinden tot welke categorie ik hoor :D
Hehe, als je er achter bent, laat het ons dan effe wete :p
rasmAn
15th June 2005, 14:34
de site is dit in orde, alleen vertoont ze af en toe wat kuuren, zo kon ik eergisteren niet meer inloggen...
met de know-how zit het hier ook goed, en je word niet gigantisch afgezeken als je een domme of slecht geformuleerde vraag stelt, wat op andere fora ook wel eens anders wil zijn :)
Uriel
15th June 2005, 21:18
Goed bezig, Toppie forum, iedereen heeft wat over voor de ander, das een goed insteek. ;)
Heel veel kennis aanwezig welke goed wordt gebruikt door iedereen en in ook in topics wordt gezet zodat, anderen er ook wat aan hebben. :p
Eerste leuke gevolg hebben we al gehad in de vorm van een meeting!! hopelijk volgen er meer met veelllllll meer carputer forum leden!!
Ben er erg blij mee, mijn carputer projectje vormt zich, mede met dank aan dit forum, gestaag!! :D
Ascona
17th June 2005, 15:14
het enige dat ik aan kan merken is dat de "nieuwe post" functie bovenaan nogal gebrekkig werkt als je met een uitermate goede caching zit. dit zal de meesten niet opgevallen zijn, en ik heb er al mee leren leven...
digeridoo
17th June 2005, 18:10
de site is dit in orde, alleen vertoont ze af en toe wat kuuren, zo kon ik eergisteren niet meer inloggen...
met de know-how zit het hier ook goed, en je word niet gigantisch afgezeken als je een domme of slecht geformuleerde vraag stelt, wat op andere fora ook wel eens anders wil zijn :)
klopt
hier is teminste nog een beetje respect voor een ander
en een hoop enthausaste mensen wat ik erg leuk vind !!! :D
ik hoop dat het zo blijft
hoe oud is het forum eigenlijk ?
Neonic
17th June 2005, 18:16
't Is me inderdaad al eens bij een aantal forums opgevallen ja, dat er mensen gewoon worden afgezeken. Soms kan ik het wel een beetje voor stellen dat anderen er een beetje 'moe' van worden omdat er een aantal vragen zijn die al heel vaak gesteld zijn......
maar aan de andere kant.... soms zie je door alle bomen het bos ook niet meer. :rolleyes: dus kan me best voorstellen dat mensen toch weer een vraag stellen die allang is gesteld. Soms lees je er over heen, heb ik ook wel eens...
Hier is het gelukkig niet zo :D Iedereen helpt elkaar en heeft ideeen. Vind het wel cool. Zo help je elkaar toch.
ps. ik heb ook wel eens 'last' van dat Nieuwe posts probleem. Dat doet wel eens gek maar....who cares, klein detail ;)
Verder...Net als wat Uriel al zei, hoop dat er nog veel meetings volgens. Was wel gezellig zondag.
Matthijs
17th June 2005, 18:18
We zijn officieel gestard op 7 maart dit jaar.
En wij (ik denk dat ik ook voor Iwan kan spreken) zijn heel tevreden met de gebruikers en de software.
sajid_nl
18th June 2005, 00:12
Ik ben zeer tevreden over deze site.
Me eerste probleem werd zo opgelost.
Relaxe gasten...
Volop goede informatie.
Top jongens
setsunakaede
19th June 2005, 18:00
Redelijk tevreden, ik zou zelf graag nog een mooie frontpage zien met ruimte voor de tutorials, en de mogelijkheid om aan het einde van de tutorial een linkje naar een aparte thread voor die bepaalde tutorial willen zien. Oh ja, en natuurlijk de mogelijkheid voor de maker om betreffende tutorial bij te blijven werken!
Verder: gezellig clubje ongeregeld, nog niet zo massief als op SyS, en erg sociaal op het forum. Houwe zo.
[edit] ff gecheckt wat ik eigenlijk al wist: ik ben er vanaf de eerste dag bij! Woei! Mogen wij die-hards ook de titel CPF-dino dragen? :D :cool:
rasmAn
19th June 2005, 18:27
ik zit er ook al bij van de eerste dag :D
Uriel
19th June 2005, 19:51
Ik zag dat ik er ook al redelijk vroeg bij was, kom ik ook nog in aanmerking voor het Die-hard Carputerforum membership?? :D :rolleyes:
vBulletin v4.0.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.