PDA

Bekijk de volledige versie : gvd moutainbike gestolen

Jurjen
14th June 2005, 23:30
aangezien ik laatste tijd carpool...zet ik mijn moutainbike giant terrago altijd op slot (goed slot) aan een hek vast.

maar helaas sinds vandaag mist er een klein stukje hek.
EN DUS OOK MIJN FIETS.

wordt er echt niet goed van.

alles waar voor ik spaar wordt gestolen

complete auto installatie twv 2500 euro vorig jaar
mijn mooie brommertje van vroeger, dat was echt een gewild ding
gereedschap.

ik wordt hier zo moe van.................

natuurlijk weer niks vergoed!!

misschien moet ik ook maar dief/inbreker worden
want het lijkt wel of misdaad loont!!

Neonic
14th June 2005, 23:37
Ik heb er maar 1 ding op te zeggen (lijkt me alleen maar beter van niet want 't is niet echt best)

Echt klote voor je. Ze kunnen echt nergens vanaf blijven. Tijd geleden is er bij mijn auto ingebroken, twee ruiten er uit geslagen en pas geleden vond ik nog glas. Alles weg en hoop gezeik met verzekering, carglass noem maar op.

Je word er echt niet goed van maar wat kan je er aan doen, schijnbaar niks.
Hopelijk kan je toch nog iets terug krijgen op de een of andere manier, neem aan dat je verzekerd ben?

In ieder geval sterkte

Vipergts/r
14th June 2005, 23:37
Man, da suckt dik. Sterkte!

Jurjen
14th June 2005, 23:38
helaas kan je je voor dat soort dingen niet meer verzekeren, behalve met fiets verzekering........maar dat zou niemand doen voor deze fiets.. achteraf dus wel moeten doen

ledeuw
15th June 2005, 00:13
He Jurjen, da's echt klote, lijkt mij een zware domper. En zoals eerder gezegd je hebt ontzettend veel van die mensen die het verrekken om van andermans spullen af te blijven. En daar komt dan nog eens bij dat fietsendiefstal geen prioriteit is voor de politie.

Die fiets ben je dus kwijt natuurlijk hoop ik dat ie weer boven water komt, in goede staat. Wat je wel kunt doen is marktplaats in de gaten houden en e-bay. Hier duiken nogal geregeld gestolen goederen op. De kans is klein maar het is eerder gebeurd dat mensen hun eigen spullen konden terugkopen. Natuurlijk gewoon een afspraak maken om de fiets op te halen en als je er bijna bent de politie inschakelen. Dan heb je je fiets terug.

Sterkte. En hoe triest ook MISDAAD LOONT (http://cc294302-a.deven1.ov.home.nl/misdaad/)

Jurjen
15th June 2005, 00:17
neehee geen politie meer er bij.

waarschijnlijk zal ik daarom ook mijn volgende meeting missen als ik er achter kom wie mijn fiets heeft "geleend"

er is nu echt iets geknapt na de zoveelste keer!!

triest maar waar

ledeuw
15th June 2005, 00:39
neehee geen politie meer er bij.

Kan ik inkomen. Volgens mij komen ze niet eens. O nee, je moet een afspraak maken en dan 3 weken later mag je eens een keer aangifte komen doen. :mad:

waarschijnlijk zal ik daarom ook mijn volgende meeting missen als ik er achter kom wie mijn fiets heeft "geleend".

Verklaar je nader? Je kunt toch geen meeting missen?

er is nu echt iets geknapt na de zoveelste keer!!

triest maar waar

Kan ik ook begrijpen. Je werkt je het gompes om die spullen te kunnen kopen en dan krijg je dit. Weg spullen. En veel meer dan dat, gewoon een hoop ellende. Kei hard werk naar de knoppen.

Victor
15th June 2005, 00:43
Verklaar je nader? Je kunt toch geen meeting missen?

Als hij die persoon tegenkomt dan zal hij niet vriendelijk vragen om de fiets terug te geven :D

rasmAn
16th June 2005, 20:25
pffff dit is wel zwaar klote zeg

ben ondertussen blij dat ik in de onderkant van zeeland woon, hier mollen ze alleen nog maar dingen

bij mij is het ook om de maand ofzo raak met vandalisme aan mijn voertuig oid

1 keer heb ik zo'n gastje kunnen achterhalen. ben er naartoe gegaan en gevraagt waarom ie dat gedaan had, zei ie: ja ik zag dat ding en ik had gewoon zin om hem te slopen.... ik heb me welgetelt 5 sec kunnen inhouden, daarna heb ik hem bewusteloos gemept en bij de politie gedropt.

wat denk je, knakker dient een aanklacht in wegens mishandeling :mad: zelden ben ik zo boos geweest, hij kreeg nog gelijk ook

ik kan en mag het je niet aanraden, maar mocht je een van die jatkezen tegenkomen, breek zijn/haar neus,of doe iets anders pijnlijks het loont niet, en helpt je alleen verder in de problemen, maar het voelt zooooo goed :)

Neonic
16th June 2005, 21:13
't Is echt debiel gewoon dat als je iemand in elkaar slaat omdat ie wat van je gejat of gesloopt, nog grote straf / boete krijg dan die persoon. Ik weet, 't mag niet, maar op de politie hoef je ook niet te rekenen en ik geloof graag dat het oplucht :D

Mijn colleaga's auto is toen in puin gereden, total loss, door een of ander wijf die te hard reed en zat te bellen. Ik zei ook dat ik ze helemaal krom zou schoppen. Zei ie dat je er niks mee opschiet. Misschien niet nee maar zou best lekker opluchten

digeridoo
16th June 2005, 21:47
das klote ik hoop dat je m weer terug vind
en de politie die doet nix jah druk met poema,s vangen die geen vlieg kwaad doen
ik zat eergistere dit te lezen http://archief.telegraaf.nl/artikel.fpl?id=487007&pagina=0&query=aangifte&alleenrecent=on&bron=alles

recht = echt krom

Neonic
16th June 2005, 21:57
das klote ik hoop dat je m weer terug vind
en de politie die doet nix jah druk met poema,s vangen die geen vlieg kwaad doen
ik zat eergistere dit te lezen http://archief.telegraaf.nl/artikel.fpl?id=487007&pagina=0&query=aangifte&alleenrecent=on&bron=alles

recht = echt krom

Ik heb het gelezen. 't Is heel erg krom. Iedereen doet inderdaad alleen maar aangifte om dat 't nodig is voor de verzekering. Maar voor de rest heb 't geen nut. Als iemand iemand dood rijd krijgt ie 3 maanden en dat soort onzin, gewoon bezopen. Heb wel eens een bekeuring gehad omdat ik geen parkeervergunning had (heb er al jaren eentje, word ook elk jaar nieuwe opgestuurt dus ik heb m altijd op tijd) Die boete was nog duurder dan dat ie vergunning kost om een heel jaar te mogen parkeren. Lekker debiel, niet.

Maar ja, je kan er lang of kort over praten. 't Klopt allemaal voor geen meter. En dan vinden ze het raar dat mensen geen respect hebben voor de politie

Jurjen
17th June 2005, 00:20
ik heb het in het rapport laten zetten.
heel netjes, dat ze nu toch moeten begrijpen dat het een keer over is met mijn vriendelijkheid.

dus het staat voor mij zwart op wit.
als ik dus wel wat doe, staat er dat ik heb gezegt dat ik ze iets zou aandoen.
en zij hebben niet ingergrepen

Vipergts/r
17th June 2005, 00:28
ik heb het in het rapport laten zetten.
heel netjes, dat ze nu toch moeten begrijpen dat het een keer over is met mijn vriendelijkheid.

dus het staat voor mij zwart op wit.
als ik dus wel wat doe, staat er dat ik heb gezegt dat ik ze iets zou aandoen.
en zij hebben niet ingergrepen

Ik hoop dat er alsnog voor u goed nieuws uit de bus komt. Dat is altijd zo'n rompslomp e, dat op papier laten zetten. :confused:

rasmAn
17th June 2005, 01:03
idd, met van die flikken die met twee vingers typen enal :D

ik weet neit of iemand het achtergrond verhaal heeft meegekregen van die gast die toen dood is gereden toen ie iemand van haar tas beroofde?

32 gewapende roofovervallen: nooit veroordeelt

Vipergts/r
17th June 2005, 12:56
idd, met van die flikken die met twee vingers typen enal :D

ik weet neit of iemand het achtergrond verhaal heeft meegekregen van die gast die toen dood is gereden toen ie iemand van haar tas beroofde?

32 gewapende roofovervallen: nooit veroordeelt

Ja, de kranten hebben er vol over gestaan. Niet te begrijpen dat die nog geen een voordeling had en dan iedereen die de zo erg vond. Sorry dat ik het zeg, maar ik heb nooit compassie met die kerel gehad. Naar mijn gevoel had dat al eerder moeten gebeuren.

setsunakaede
19th June 2005, 18:26
Mijn mening over die platgereden gast! net goed.

Ik kwam vandaag ook een halve gare tegen, zat al te slingeren op de oprit 1 meter! niet overdreven, achter de auto voor hem. Duikt de snelweg op, 2 banen opzij, kruipt weer een baan terug, 1 meter achter mijn auto hard weer opzij en snijdt me vervolgens na het inhalen en gaat op de rem. Ik hoop (sorry voor wie dan ook) dat die gast zichzelf eens goed in het ziekenhuis rijdt, en dan hoop ik nog veel harder dat hij dan niet iemand meeneemt op zijn dodenrit. Wat een idioten lopen er af en toe rond.

En wat doet de politie? De persoon bekeuren die de junk neer heeft geslagen nadat voor de derde of vierde keer de auto is gemolesteerd voor een goedkope autoradio, en de politie achter het bureau uit de neus zit te peuteren: "Ja meneer, dat is heel vervelend voor u, maar ik ga nu geen aangifte meer schrijven want over 5 minuten is mijn dienst afgelopen en dat red ik niet meer."

Politie: :kots: