PDA

Bekijk de volledige versie : Gratis ipod stuff???

emiel01
10th June 2005, 21:13
Ik weet dat er mensen zijn die zeggen dat bv de oordopjes van zijn of haar ipod kapot en dan naar de apple site gaan en dan nieuwe vragen. Of als ze geen afstandbediening hebben dat ze zeggen dat die van hun stuk is en ze ook een nieuwe krijgen.

Van veel mensen heb ik gehoord dat dit ook goed lukt. Nu vroeg ik mij of hebben mensen die geen ipod hebben dit ook wel eens gedaan hebben. Je kan op internet genoeg serial nummers vinden van bv gestolen ipods.

Hebben mensen dit ook al gedaan zo ja...hebben ze hier problemen mee gehad.

Ps als je het zelf wilt proberen ga dan naar http://www.spunk.nl/articles/view_article.asp?id=1118051225328

rasmAn
10th June 2005, 21:29
woehahaahhaah das wel een bruller zeg :D

wel eens vaker gehoort toen de imac een rage was, apple schijnt daar niet zo nauw op te kijken

tja, is dit stelen is de vraag...

Matthijs
9th September 2005, 18:31
Ik vind dit zeker stelen!
En niet alleen stelen van Apple.
Ook van de welwillende Apple gebruiker.
Als een bedrijf echt zulke goede service verleent zal dat wel niet lang meer duren.

Maar goed, ze zeggen dat CD-tje branden ook stelen is :D

Meelobee
15th September 2005, 16:21
Zulke bullshit geintjes zorgen ervoor dat die iPods zo aso duur zijn, bedankt emiel01....

Burner
15th September 2005, 17:50
Tuurlijk, gratis klinkt mooi!
Maar dit lijkt me gewoon de boel belazeren.
Mooie service van apple alleen jammer dat ie niet waterdicht is, zal zo ook niet lang meer duren.

Gratis bestaat niet, de prijs wordt altijd ergens betaald.

Bovendien kun je misschien een ander duperen met zo'n 'gevonden' nummer
Haal jij bijv op dat nummer een hoop acc. dan kan het zijn dat Apple daar eens een stop op zet.

komt dan de originele eigenaar met z'n kapotte koptelefoon of doch o.i.d. kan ie naar de service fluiten

Lijkt me dus ook niet handig om bij 1 van die 'handelaartjes' je nr achter te laten, deze wordt natuurlijk vervolgens bruut misbruikt.
Je speelt dus met je eigen service/garantie

Laten we nou niet mensen gaan stimuleren om op dubieuze manieren dingen te verkrijgen

Matthijs
16th September 2005, 11:39
Zulke bullshit geintjes zorgen ervoor dat die iPods zo aso duur zijn, bedankt emiel01....

Emiel werkt daar vast niet aan mee, hij brengt het alleen onder de aand8.

Ascona
22nd September 2005, 20:05

microsoft zit daar ook voor een groot deel tussen hoor!

Meelobee
30th September 2005, 17:20
Emiel werkt daar vast niet aan mee, hij brengt het alleen onder de aand8.
Nee, hij vraagt na om het vervolgens niet te doen zeker...right... :rolleyes:

microsoft zit daar ook voor een groot deel tussen hoor!
Ok leg mij eens dan eens uit wat Microsoft te maken heeft met de omruil garantie (dat is wat hier misbruikt wordt) van Apple? :confused

Matthijs
1st October 2005, 13:58
Hij bedoelt denk ik eerder dat microsoft ook voor een groot deel schuldig is aan de hoge prijzen van de I-pods.
Aan licentiewerk denk ik...

Meelobee
1st October 2005, 18:22
Nogmaals, wat heeft Microsoft met de Ipod te maken? Ipod is van Apple, niet van MS....

Matthijs
3rd October 2005, 11:39
Daarom juist.

Meelobee
3rd October 2005, 12:07
ok die volg ik ff niet, leg es uit :)

Matthijs
3rd October 2005, 12:23
Omdat de Ipod ook mooi samenwerkt met MS-MediaPlayer misschien?
Ik weet het ook niet hoor, maar als de I-pod van MS was, hoefden ze natuurlijk sowieso geen rechten te betalen.
Ascona weet het wel denk ik...

Meelobee
3rd October 2005, 14:34
Ik weet niet of je ooit wel es een iPod gebruikt hebt, denk het niet. Ipod is van Apple, Microsoft heeft er niets mee te maken. Om liedjes te kopen en op je iPod te zetten heb je het programma iTunes (ook van Apple.)

Ik snap het hele verhaal over MS niet echt die hebben nl helemaal niets met de iPod te maken. En waarover zouden ze dan rechten moeten betalen en aan wie?! :confused:

Matthijs
3rd October 2005, 14:37
Geen idee....

Meelobee
3rd October 2005, 14:39
lol ok dan zijn we het daar over eens :D

ps Zit je 24/7 op dit forum?! ik post en meteen een reactie, das lekker snel :D

Matthijs
3rd October 2005, 14:47
Ik zit op school he.... :)

Meelobee
3rd October 2005, 14:49