PDA

Bekijk de volledige versie : inbouwraam flex en diversen lilliput newision

ledeuw
8th June 2005, 01:32
Was meer een reactie op het geen knopjes verhaal van digeridoo/Neonic. Ik zag een beetje veel vraagtekens bij het geen knopjes....vandaar effe de snelle verwijzing naar de lilliput mod.

@Neonic: wat bedoel je met het vraagteken? In de zin van: 'wat doet die post hier?' of 'wat is de lilliputmod?'

Vipergts/r
8th June 2005, 12:54
waar zitten de knoppen dan ?!

Die moet je mss gewoon nog zelf uitzagen e. Maar da klein stukske aan de rechterkant, daar weet ik toch ook het nut niet van.

ledeuw
8th June 2005, 12:57
Die moet je mss gewoon nog zelf uitzagen e. Maar da klein stukske aan de rechterkant, daar weet ik toch ook het nut niet van.

Kijk dit probeerde ik voor te zijn...je hoeft die knoppen niet te zagen. Waarom zagen als je deze modificatie toepast... :D

:D ledeuw FELICITEERD viper met zijn 1000ste post :D

Vipergts/r
8th June 2005, 15:09
Kijk dit probeerde ik voor te zijn...je hoeft die knoppen niet te zagen. Waarom zagen als je deze modificatie toepast... :D

:D ledeuw FELICITEERD viper met zijn 1000ste post :D

Dat is alleen voor aan en uit te zetten e. Je moet het menu enzo ook kunnen bedienen e. Ge kunt da ook via de afstandsbediening doen, maar ik denk niet dat da plankske da doorlaat. Of je moet een gat maken juist voor de sensor.

Thx. Nog ff'kes en ook gij wordt super CPF member. Dan zijn we tenminste met 2.

ledeuw
8th June 2005, 15:13
Klopt, 500 toch? Duurt zo nog wel effe er is weinig activiteit...

Over die infrarood, je kunt dan het beste 1 gaatje maken voor de sensor. De boel instellen via afstandsbediening.

Vipergts/r
8th June 2005, 15:25
Klopt, 500 toch? Duurt zo nog wel effe er is weinig activiteit...

Over die infrarood, je kunt dan het beste 1 gaatje maken voor de sensor. De boel instellen via afstandsbediening.

Idd, ja tis maar een paar dagen echt goed gegaan.

Spijtig dat da ni direct voorzien is eigenlijk.

setsunakaede
8th June 2005, 15:59
Pfff... hoe doe je het, in zo'n korte tijd...

Kunnen niet mensen die een mooie tutorial hebben geschreven ook een speciale titel krijgen? Ik wil wel "1337 CPF M3M83R" worden :cool:

Vipergts/r
8th June 2005, 16:01
Door altijd online te zijn. :D

Kunnen niet mensen die een mooie tutorial hebben geschreven ook een speciale titel krijgen? Ik wil wel "1337 CPF M3M83R" worden :cool:
Wordt moeilijk en gaat op den duur onduidelijk worden.

Matthijs
8th June 2005, 21:51
Wel knopjes, geen knopjes, een jubileum, infrarood, speciale titels, en dan te bedenken dat er alleen gepost mag worden in deze sectie, als je het product van het topic voor een goedkopere prijs te koop weet als de topicstarter.

Jurjen, misschien is het handig als je voortaan een topic start over maar 1 product, dan krijg je dit ook niet.
Ik heb dus ff geen flauw idee waar ik dit topic in vredesnaam moet laten, Offtopic lijkt me het beste.

Matthijs
8th June 2005, 21:54
Praten over de door Jurjen genoemde artikelen kan in Marktplaatstoppers, en over jubilea en andere dingen hier.

Matthijs
8th June 2005, 21:57

Ik was daar voor mezelf mee bezig, maar ik wil het daar even met de rest over hebben, en Iwan is op vakantie vandaar.
Het zou waarschijnlijk een goede aansporing zijn.

setsunakaede
9th June 2005, 11:45
Door altijd online te zijn. :D

Wordt moeilijk en gaat op den duur onduidelijk worden.

Jaja, dat ben ik ook zo'n beetje... maar mijn postcount groeit er niet echt van :rolleyes:

Weet je, volgens mij zit je gewoon iedere avond virtueel biertjes te zuipen he? :D en dat dan posten: "Ik neem op het ogenblik een lekkere slok Juup"
en dan de volgende post: "Hmmm, die slok Juup smaakte toch wel heel best, maar nog lang niet zo lekker als de Kriek die ik na dit flesje ga aanbreken" :p :D

Of niet? :D

Vipergts/r
9th June 2005, 12:24
Jaja, dat ben ik ook zo'n beetje... maar mijn postcount groeit er niet echt van :rolleyes:

Weet je, volgens mij zit je gewoon iedere avond virtueel biertjes te zuipen he? :D en dat dan posten: "Ik neem op het ogenblik een lekkere slok Juup"
en dan de volgende post: "Hmmm, die slok Juup smaakte toch wel heel best, maar nog lang niet zo lekker als de Kriek die ik na dit flesje ga aanbreken" :p :D
Of niet? :D

Ga dan maar is kijken int Carputer Café.

setsunakaede
9th June 2005, 12:57
Snel ff alle posts laten weghalen he! :D

nee okee, ik snap de hint. Ach, boeie, mijn tijd komt nog wel dat ik ook "super" ben...

Vipergts/r
9th June 2005, 15:02
Snel ff alle posts laten weghalen he! :D

nee okee, ik snap de hint. Ach, boeie, mijn tijd komt nog wel dat ik ook "super" ben...

Iedereen wordt da wel, of het forum moest dichtgaan, maar da denk ik niet.
Maar ik zou liever een andere naam zien dan "super" eigenlijk.

setsunakaede
9th June 2005, 15:24
What about "advanced"? Of nog beter: "Veteraan" :D

Of "notorious CPF poster" hehehehe

Vipergts/r
9th June 2005, 15:31
What about "advanced"? Of nog beter: "Veteraan" :D

Of "notorious CPF poster" hehehehe

Voor veteraan voel ik mij nog wa jong. :D
Maar er zijn mogelijkheden e.
Of naar gelang de muziek: Metal CPF member, Trance CPF member, ...

setsunakaede
9th June 2005, 17:37
Ik vind die "notorious poster" wel heel aardig eigenlijk... of wat dacht je van "CPF Furniture"?