Bekijk de volledige versie : Satelliet Gestuurd Tol Plan In UK!
ledeuw
6th June 2005, 20:09
Deng, dit is niet normaal. In Engeland word er gepraat om satellieten in te zetten om tol te heffen over iedere gereden kilometer!! Het plan is om dit binnen 24 maanden in te voeren, op bepaalde trajecten.
Lees hier het volledige artikel. (http://news.independent.co.uk/uk/transport/story.jsp?story=644303)
Big Brother is wachting YOU!! :eek:
Victor
6th June 2005, 20:29
ze betalen in ieder geval per mijl daar en niet per kilometer, haha.
funny me :D
ledeuw
6th June 2005, 20:30
Hijs leuk maar de situatie is natuurlijk om te janken.....
Vipergts/r
6th June 2005, 20:32
Als het alleen ginder is, zit ik er niks mee in, maar als ze het hier ook in hunne bol krijgen dan wordt ik echt wel :mad:
ledeuw
6th June 2005, 20:52
LANG LEVE EUROPA!! Geloof me, als Engeland dit invoert en het brengt de nodige centjes in het laatje dan volgen wij (NL & BE e.a.) snel....
Geld is de grootste hoer van de wereld....
rasmAn
6th June 2005, 21:26
tja tis natuurlijk wel gunstig als je auto gejat word...
Matthijs
6th June 2005, 23:13
Ik vind dat betalen per kilometer anders wel een goede zaak.
Kan ik er mooi nog een rocco-tje bij nemen.
ledeuw
6th June 2005, 23:17
Oke in Engeland is het straks dus door heel Engeland, moet je eens 100 km per dag rijden....
Matthijs
6th June 2005, 23:20
Tja, alles zal dan ook wel relatief duurder worden, zo zijn die smeerkezen ook wel weer, maar het idee is leuk.
Vipergts/r
6th June 2005, 23:23
Met het hele systeem zou ik nog kunnen leven, als er ook tevens een soort van track & trace aanzit die je kan contacteren via het internet wanneer de auto bv gestolen is.
ledeuw
6th June 2005, 23:39
Nou met zo'n systeem kan ik niet leven....opzouten met het big brother is watching you... komop zeg. Track & Trace systemen zijn er genoeg.... Maar het feit dat je nergens meer kunt rijden zonder in de gaten gehouden te worden. Verschrikkelijk.
vBulletin v4.0.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.