Bekijk de volledige versie : welke muziek heb je opstaan?
rasmAn
5th June 2005, 22:34
ff de muzieksmaak peilen van de menschen hierzo.
de bedoeling is dus dat je de laatste 5 nummers post die je beluisterd hebt en daaronder zo wat je algemene muzieksmaak
voorbeeldje:
-fear factory: cyberwaste
-prodigy: funky shit
-the berzerker: deform
-angerfist: darkcore
-nightwish: oceansoul
zoals nummer 1 en drie suggereren ben ik vooral een snoeiharde metalfanaat, maar ik kan ook luisteren naar underground en heel goede drum 'n bass. maar metal heeft nog altijd de voorkeur, al hoeft het niet altijd snoeihard te zijn, gothic en progmetal gaat er ook in :)
Vipergts/r
5th June 2005, 22:38
Metallica
Iron Maidon
Linkin Park
Children of Bodom: Bodom Beach Terror
Limp Bizkit: My Generation
Nightwish
Metal vooral, maar rock gaat ok wel
rasmAn
5th June 2005, 22:46
Metallica
Iron Maidon
Linkin Park
Children of Bodom: Bodom Beach Terror
Limp Bizkit: My Generation
Nightwish
Metal vooral, maar rock gaat ok wel
vriend :D al luister je wel naar andere metalsoorten :)
Vipergts/r
5th June 2005, 22:56
vriend :D al luister je wel naar andere metalsoorten :)
Ik ga van uw lijstje ok is wa binnenhalen. Soort maakt mij weinig uit. Het moet hevig zijn, ik moet er mij op kunnen uitleven. :)
rasmAn
5th June 2005, 23:11
dan zit je met the berzerker en fear factory gebakken :D
ik kan mij ook nogal loslaten op deathmetal als nile en morbid angel en op hardcore(das ook een soort metal) als hatebreed
Vipergts/r
5th June 2005, 23:18
Ja, Hatebreed is ok wel goed.
Nog een 3 weken se en het is Graspop. Da wordt ok serieus geven. :D
Neonic
6th June 2005, 00:27
Zozo, 2 metalheads :D
Om nou de 5 laatste nummers te noemen die ik heb geluistert .... valt niet mee, luister veel.
Een paar namen van bands die echt GOED vind zijn:
- Metallica
- Nightwish (erg goed, ... en ook andere gothic metal zoals Within Temptation en Evanescence)
- Iced Earth en Therion (heel goed, en heel afwisselend)
- Beetje 80's rock zoals Guns N Roses, Aerosmith, Iron Maiden, Ozzy Osbourne, Poison, Van Halen
- Verder hou ik ook wel van wat oudere rock zoals Black Sabbath, Ozzy Osbourne
ook hou ik wel van die 'aparte' metal zoals Labyrinto, KoRn, Fear Factory, Paparoach
Ook hou ik wel van de Rolling Stones (meer de nieuwere nummers, komt vooral door mijn vader, die is helemaal gek ervan, dus zodoende)
Naast dit luister ik ook wel naar reggae, pop, en af en toe naar trance en heel af en toe naar hardcore, ala thunderdome (maar dit is echt heel af en toe en dan maar een nummers :rolleyes: )
Victor
6th June 2005, 01:05
ooooh jeee. ik ga straks op de meeting flink mijn volume moeten open gooien om al dat metal te overtreffen.
Ik luister eigenlijk alles behalve hiphop en hardrock (metal). Voor de rest lust ik alles, van prince tot aan salsa, van lounge tot tribal house, van madonna tot mariza.
Neonic
6th June 2005, 01:12
Ik hou ook wel van andere muziek hoor :) Muziek zoals bv Roxette, Mariah Carey, Shania Twain etc. kan ik ook wel waarderen. Of reaggae, vooral UB40. Celtic ook wel, alleen onder het rijden vind ik dat dus niks, veels te rustig. Af en toe een paar nummers hardcore is wel lekker, effe 'kijken' of je sub een beetje goed is afgesteld :D Maar na een paar nummers word ik er al aardig leip van. Trance kan ik wel waarderen, beetje melodietje en flink wat bas. :)
Maar.... het meeste luister ik toch naar ROCK / METAL
rasmAn
6th June 2005, 17:06
krijg nou een erectie het stikt hier van de metalheads :D
@viper: twee jaar achter elkaar graspop gedaan, maar ik vin het nu toch echt wel veels te duur worden, er komen mooie groepen hoor daar niet van, maar die komen op wacken ook, en das maar 72 euri duss
voor alle andere metaalhoofden graspop (http://www.graspop.be) incluis gezellig forum, en wacken (http://www.wacken.de) alwaar nightwish verschijnt :)
Vipergts/r
6th June 2005, 17:08
Ja, graspop is heel duur geworden. Dees jaar nog duurder. 105€ voor een combi ticket. En daar komen per kaart nog is 5€ bij voor reserveringskosten enz.
Jurjen
6th June 2005, 17:21
alles leuk behalve hardrock..........
komt het meeste overeen met victor!!
trouwens wel eens van "beef" gehoord?
das ook wel relaxte auto muziek
mensen schrikken altijd bij mij in de auto van trance naar nederlandse muziek van brandend zand!!
ik moete echt alles door elkaar horen..........en ik kan er ook nooit eentje afluisteren als ik alleen zit
ledeuw
6th June 2005, 17:32
The Doors
The 2 Live Crew
Tool
Bush
Carl Cox
Matthijs
6th June 2005, 23:18
Laatste nummers zal lastig worden, noodgedwongen Sky Radio omdat mijn cassette speler het niet doet :) :D
Maar mijn muzieksmaak is nogal uiteenlopend, het liefst R&B lekker rustige, zoals Jennifer Lopez, maar vaak kan ik me ook wel uitleven op Rammstein of Feuerengel, en Trance vind ik ook altijd wel fijn.
Ik vind alles goed, als er maar een beetje aandacht aan is besteed, dus geen hardcore, hardstyle of apres ski.
setsunakaede
6th June 2005, 23:33
Ff zo wat algemeen: trance, rave, af en toe wat hardcore ouwe stijl, Nightwish, Within Temptation, Rammstein, (Metal Tribute to) Abba, Queen, Meatloaf als ik in een maffe bui ben, Ayreon, div metal/rock, div nederlands (NEEEEEEEEE GEEN Frans Bauer of die vliegerende gast die pas dood is gegaan... naam verdrongen van mijn geheugen...)
Eh... ben ik wat vergeten? Oh ja, als ik echt melig ben (niet schrikken) BZN, erg leuk om je vrienden mee te chockeren :D
vBulletin v4.0.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.