PDA

Bekijk de volledige versie : Cpf irc

boeman
7th February 2010, 22:50
Hey,

Even een suggestie :p
Misschien is het wel een leuk idee om ook een IRC chat te maken voor CPF om zo te kleine en "kansloze" topics te vermijden...

454ss
7th February 2010, 23:21
Chat kan handig zijn, maar het nadeel is dat daarmee ook zinvolle informatie en ideeen verloren gaan. Dus niet alleen het 'kansloze' maar ook het nuttige. Het brainstormen kan namelijk ook inspirerend werken voor andere en ik zou het jammer vinden als dat niet zichtbaar zou zijn.

Maar voor het overzicht is het wellicht beter om in plaats van meerdere kleine topics, gewoon 1 groot ideeen- en/of proefballonnetjes-topic te maken. Bijvoorbeeld in het offtopic gedeelte. Daar kan dan iedereen zijn ideeen en vragen kwijt zonder dat we het overzicht verliezen.

Bovendien is er altijd nog msn. ;)

Neonic
7th February 2010, 23:57
Laatste tijd zijn er zowiezo al weinig mensen 'actief', laat staan tegelijkertijd dus dat chatte word dan ook niks denk.

Wat wel zou kunnen inderdaad is in het 'off-topic' gedeelte bv een apart hoekie maken waar je dan een ideeen topic kan maken.
Dat je daar dan een topic maak van ... hoe zal ik dit, is dat wat, of ... weet ik veel. Lijkt me persoonlijk beter dan dat chatte.

boeman
8th February 2010, 01:45
Hier kan je zien wat ik bedoel...

het is niet echt IRC maar een soort van snel help...

vBulletin 4.0.1 Live Chat (http://massivesoft.org/forum/ezirc.php?select=pjirc)

dash
8th February 2010, 11:27
lol snel-help, heb nu al het idee dat ik aan ontwikkelingshulp doe ; )