PDA

Bekijk de volledige versie : Carputer onderdelen leverancier/webshop

Matthijs
20th May 2005, 11:50
Stanet:

Ik lees hier alleen maar goede berichten over!
Ze zijn niet erg goedkoop, maar altijd nog beter 10 euro te veel betalen dan met myelectronics in zee gaan.

http://www.stanet.nl/

ledeuw
20th May 2005, 13:04
Stanet is idd. een goede webshop. Zitten trouwens bij mij in de buurt. Maar ik kan zeggen dat ik er goede ervaringen mee heb. En ze zijn niet veel duurder dan bv. Myelectronics. Mijn epia was € 132,09. Goedkoper heb ik het niet kunnen vinden op het web.

Wat zijn je ervaringen met My electronics? Ik was vanplan daar te bestellen. Graag zou ik weten waarom je zo negatief bent....

Clio Driver
20th May 2005, 14:11
Wat is er mis dan met myelectronics? Wou mijn schermpje daar bestellen! Tenzij dat er nog goed en goedkopere winkels voorbij komen!

ledeuw
20th May 2005, 14:45
Wat is er mis dan met myelectronics? Wou mijn schermpje daar bestellen! Tenzij dat er nog goed en goedkopere winkels voorbij komen!

Ik heb er een gevonden voor je:

http://www.komplett.nl/k/ki.asp?sku=306511&view=detailed

Clio Driver
20th May 2005, 15:21
Daar was ik al eens gaan kijken. Maar toen waren er geen voorradig! Nu weer wel

Bedankt

Neonic
20th May 2005, 16:10
Ik Heb mijn scherm bij myelectronics besteld en heb er geen problemen mee gehad. Had 'm best snel in huis, dus ....

Jurjen
20th May 2005, 16:12
stanet en modguru zijn over het algemeen het goedkoopst!!

maar iedereen kan ze voor de zelfde prijs leveren, dus zeg dat dan gewoon tegen je leverancier!!!

zie ook topic zakelijk diensten.

ps ik heb met modguru en stanet goede ervaringen.
stanet helemaal vanwege een bepaalde service die hij mij op goed vertrouwen heeft geleverd.

ledeuw
20th May 2005, 16:20
Ik heb ook goede ervaringen met modguru...voeding besteld, binnen gekregen. De post duurde wat langer want pinksteren zat ertussen.

Stanet=Top
Modguru=Top

Vipergts/r
20th May 2005, 16:38
Ik moet zeggen dat ik van MyElectronics toch ook heel content ben. Terwijl bij Modguru nog veel uit stock is, maja ge kunt met hem altijd zaken doen via IA. Over komplett heb ik toch ook mijn bedenkingen hoor. Vind de prijs van sommige producten toch wel aan de zeer hoge kant. Ook bij MyElectronics is dit bij sommige producten hoor.
Gewoon ne tip voor ge iets koopt. Zoekt gewoon rond tot ge het goedkoopste vind.

Jurjen
20th May 2005, 18:20
d8 ook kan niet goed gaan zo goedkoop bij komplett, maar staan zeer goede verhalen over die zaak op interennet.........en anders ga je ze halen komen toch uit tilburg?

Victor
20th May 2005, 18:26
Ik bestel liever bij cartft. Daar heb ik al goede ervaringen mee en ik ga zo 5 minikey's bestellen bij ze.

Matthijs
21st May 2005, 19:09
Ik las meer slechte als goede verhalen over My electronics, over Stanet alleen maar goede, als er eens iets fout ging, werd dat altijd bijna overdreven goed opgelost.