PDA

Bekijk de volledige versie : Usergallery opzetten?

Desmaano
17th June 2009, 13:04
Is het een idee om een usergallery op te zetten?

Hiermee bedoel ik een een profielpagina speciaal voor members om hier hun project te laten zien? Deze kun je dan ook linken aan de frontpage?

Iedere member die lopen of afgerond project hebben kunnen hierop een mooie collage maken van hun materiaal.

Jullie reacties hierop zijn welkom.

Just an idea..

ps. hoe staat de fp ervoor ?

hansb42
17th June 2009, 13:19
Is het een idee om een usergallery op te zetten?

Jullie reacties hierop zijn welkom.

Just an idea..

Goed idee ik denk dat ik er wel gebruik van ga maken:cool:

bad_luck
17th June 2009, 13:29
denk dat dat de enige goede manier is...

Je wagen, mod's, plannen etc in zo'n gallery, en reacties kunnen dan op het forum. Zo kun je het makkelijkst 1 auto bekijken, zonder ontelbare reacties ertussendoor.

454ss
17th June 2009, 21:24
Hmmm... misschien niet zo'n gek idee... Maar bij updates van lopende projecten wel iets lastiger.

Technisch is het wat lastiger omdat de frontpage los zal staan van het forum. Dat wil zeggen dat je dan 2 (verschillende) logins zult hebben. Zo te zien bestaat er wel een bridge voor om eea te synchroniseren, maar die is niet gratis.

Status van de fp: door (prive) drukte staat deze even op een laag pitje. Hopelijk zal dit in de nabije toekomst wat verbeteren. 'Motor' achter de nieuwe fp op dit moment zijn Greenthumb (zeeer druk) en myself (best wel druk).

Desmaano
16th August 2009, 16:33
Over die 'bridge' gesproken, dat is waarschijnlijk een extra stuk software van de leverancier(vBulletin) lijkt me?
Op zich zijn 2 loginsystemen wel te koppelen/mergen en misschien zijn de kosten ook wel te overzien.

Heb overigens wel zo simpel een topic aangemaakt hierover zonder er daadwerkelijk tijd voor te hebben om er mee bezig te kunnen. Wellicht op een later tijdstip dat ik eraan toe kan komen.
Mijn inziens wel een waardevolle toevoeging voor het forum.
Aan de andere kant om reeel te blijven, de userbase is erg klein dus ook t draagvlak van zo'n initiatief.
Moet ook bekennen dat ik niet aan mijn puter toekom :)

Ben van plan om ooit weer eens op een meet te verschijnen.