PDA

Bekijk de volledige versie : Centrafuse loopt vaak vast

patjeweele
2nd June 2009, 11:12
Hallo allemaal,

ik heb inmiddels alles ingebouwd etc zitten, Ik draai mijn carpc met CentraFuse. Maar wanneer CF opstart, en ik op akkoord moet klikken (voor een veiligheidsmelding), dan staat er audio wordt gestart, en dan loopt ie vast, en dan gaat ie heel mijn werkgeheugen volgooien en op een gegeven moment een error geven. Het enige wat je dan kan doen is op continue klikken, maar dan komt er weer zo'n dergelijke error.

Ik heb van alles geprobeerd, zoals het resetten van de carpc, of de software geheel er opnieuw opzetten, maar beiden dingen zorgen ervoor dat CF al zijn instellingen kwijt is en ik dus alle instellingen ik steeds terug moet instellen.

Kan iemand me helpen?

BadNews
3rd June 2009, 15:51
Heb je deze versie van CF al eens eerder op je carpc gehad?
(misschien dat gewoon jou versie onvolledig of illigaal is)

patjeweele
3rd June 2009, 16:11
@ BadNews:
Ik heb CF gewoon legaal aangeschaft, dus dat kan het probleem niet zijn. Ik heb nu wel 2.1 net gedownload van de centrafuse website. Ik ga vanmiddag testen of dat wilt werken. Mischien dat als hij incompleet is, dat ik hem opnieuw installeer en dan de 2.1 patch eroverheen.

Iemand nog andere ideeën?

bad_luck
3rd June 2009, 17:51
Miss. anders je hele windows opnieuw erop zetten.. Kan zijn dat daar wat fout in zit, dan kun je centrafuse zo vaak opnieuw erop zetten als je wilt, er zit misschien wat in het geheugen vast wat je probleem veroorzaakt .....

patjeweele
4th June 2009, 11:29
ik heb hem al een keer opnieuw geinstalleerd (windows). Ook heb ik Centrafuse al meerdere malen opnieuw geinstalleerd incl persoonlijke instellingen verwijderen.

454ss
9th June 2009, 14:41
Heb je de log-optie aan staan van CF? Kijk anders even op het CF-forum hoe je dat doet.

vincenttor
21st August 2009, 15:32
dit is echt toeval , ik wilde net een topic openen met de zelfde vraag of iemand hier ook last van heeft gehad
ik gebruik ook dezelfde CF en sinds 5 dagen krijg ik dit gezeik
dan start ie gewoon niet door, staat er na akkoord gedrukt te hebben loading audio

omdat ik geen toetsenbord in de auto heb kan ik niet kijken wat en hoe maar wat ik doe is trek de stekker eruit hij start opnieuw
vraagt me om alles opnieuw in te stellen centrafuse dan druk ik opslaan etc tot die vraagt wilt u meer instellen
eerst deed ik dat nooit omdat je dan uit het menu makkelijk geavanceerde inst kan selecteren
maar dan zit dat kreng dus vast
doe ik meer instellen aanklikken dan start die wel op
moet ook elke x alle muziek weer inladen lekker als je 10000 nummertjes erin hebt staan :S

en heb windows een maan geleden reinstalled

BadNews
21st August 2009, 15:44
ff een vraagje.. hebben jullie dan nieuwe muziek of plugins of video clips erop gezet..?

Ik ben er nml samen met Bad_luck er achter gekomen , dat hij zich dan ook gewoon hangt..bij het opstarten..
(net voordat je op akkoord moet klikken als het om de plugins gaat)
(bij de muziek clips doet hij dit, als hij de file wilt gaan spelen)
(dus het lijkt me dat het ook een mp3-tje kan zijn die fout is..)

Edit: Dan bedoel ik niet gelijk de hele doelgroepen :P
Maar bij sommige files of bestandjes, kan schijnbaar een fout in de file zitten, En daardoor hangt centrafuse zich op.
Dit doet hij bij muziek clips, bij plugins (andere visuals) ...

Vladimirke
22nd August 2009, 18:15
Net hetzelfde gehad enkele weken geleden. Ik heb de pc nog steeds op tafel staan en ben intussen aan een plekje voor in de kofferbak bezig.

Dat het een mp3 kan zijn ga ik zeker niet betwisten, ik heb na een nieuwe install puur toevallig andere nummers in een ander formaat genomen en sindsdien start CF normaal op.

Op het ogenblik overweeg ik zelfs om geen enkele mp3 te gebruiken maar heel de boel naar Ogg Vorbis om te zetten.

Als plugin heb ik enkel Trip Computer en Playlist Importer.

vincenttor
23rd August 2009, 21:38
ja ik zou het niet weten als ik geen 1 mp3 selecteer dus de lokatie weg haal dan alsnog start die niet
hangt hij bij het schermpje audio
vanmiddag weer heb de pc 6x opnieuw gestart van alles geprobeerd toen maar opgegeven en via windows mediaplayer wat afgespeeld
verder heb ik geen plugins extra ofzo geladen
kale Cf verder niets
baal er best van toch vervelend als je geen muziekje kan luisteren

http://forums.fluxmedia.net/bug-reports/5548-standard-miscellaneous-cf-hangs-initializing-audio-stage.html

link er ook van gevonden

heeft met de licensie te maken ofzo ?