Bekijk de volledige versie : XP NL omzetten naar Engelse versie
Nelissen
30th April 2009, 13:00
Wie weet of het mogelijk is om met behoud van alle programma's en bestanden de NL versie van XP om te zetten naar de Engelse versie ?
454ss
30th April 2009, 13:28
Ik denk dat het niet mogelijk is.
Nelissen
30th April 2009, 13:31
Dat zou jammer zijn als dat zo is , betekent dat ik het programma Evoscan niet volledig kan gaan benutten, de drivers voor dit programma worden niet ondersteund door de NL versie.
454ss
30th April 2009, 13:33
Dat zou kunnen, heb je het al geprobeerd?
Nelissen
30th April 2009, 13:38
Bedoel je of ik evoscan geprobeert heb? ja dat heb ik maar als ik data wil gaan loggen dan krijg ik te zien dat de drivers niet geinstaleerd zijn voor datalogging , heb al geprobeerd de drivers uit te pakken elders en daarna in het programma te zetten maar helaas geen resultaat.
Het jammere is dan dat ik alles opnieuw moet gaan instaleren op de carpc wil ik dit programma gaan gebruiken.
454ss
30th April 2009, 13:55
Ik neem aan dat je het over deze (http://www.limitless.co.nz/) evoscan hebt.
Heb je het al op een laptop geprobeerd? Ongeacht taal van XP? Ik denk namelijk niet dat het probleem in de taal zit, maar in je XP installatie. Op de website staan namelijk sowieso 2 reacties van (volgens mij) Nederlanders, ene Wijnand en een Erik (met een K). Lijkt me sterk dat dat engelstaligen zijn. Bij het besturingssysteem staat ook XP all versions, als het alleen op engelstalig XP zou werken dan zou dat er wel bij staan. Heb je wel .net 2 geinstalleerd? Dus niet een hogere versie bijvoorbeeld?
Nelissen
30th April 2009, 15:20
Ik heb het programma op de carpc staan en heb contact gehad met limitless en die gaven meteen het antwoord dat het alleen met de engelse versie werkt en niet onder de nl versie.
En .net2 heb ik anders zou sygic niet werken.
454ss
30th April 2009, 15:49
Balen zeg. Wat een stelletje hurkers dat ze claimen dat het met alle xp versies werkt.:mad: Dat vind ik op zijn zachtst gezegd 'niet zo netjes'.
Heb je geen laptop waar je het mee kan proberen? Het komt ook voor dat softwaremakers zeggen dat het niet onder een andere taal werkt om er makkelijk van af te zijn.
Nelissen
30th April 2009, 15:52
Helaas heb ik geen laptop om dit te proberen, maar ik zal eens mijn ecu tuner mailen , die werkt met de zelfde programmas en vragen welke versie hij heeft.
dmantione
3rd May 2009, 11:25
Dit klinkt mij een gevalletje van "ondeugdelijk produkt", dus de fabrikant verhelpt het euvel of geld terug.
Wat je eens kan proberen is de landinstellingen in het configuratiescherm op Engels (V.S.) te zetten. Sommige programma's struikelen over komma's als decimaal scheidingsteken e.d. Als je de landinstellingen aanpast is een Nederlandse of Engelse XP voor een programma technisch vrijwel identiek.
Nelissen
3rd May 2009, 12:32
Ik zal je tip eens uitproberen maar de servicedienst van limitless is er mee bezig, ze antwoorden me steeds de volgende dag als ik een vraag stel dus we komen er wel aan uit hoop ik.
vBulletin v4.0.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.