PDA

Bekijk de volledige versie : Suggesties voor frontpage

Greenthumb
14th July 2008, 15:13
Zoals een aantal van jullie al weet ben ik bezig een nieuwe frontpage te maken voor het carputerforum.
Nu wil ik graag wat suggesties wat jullie er nu op zouden willen zien.
Ik zat zelf in ieder geval aan het volgende te denken:
- how-to's
- samenstellen
- inbouw
- software
- meetings
- aankondigingen
- verslagen
- foto-album
- show your project

Wat willen jullie verder nog zien?
Ik ben de komende 2 a 3 weken op vakantie in duitsland met de bus, en zal dus zeer weinig op de pc komen, dus jullie hebben tijd genoeg om met ideeen te komen :).

bad_luck
14th July 2008, 16:04
Uiteraard een marktplaats-gedeelte... in- en verkoop.

En zou proberen dingen niet te laten overlappen ... wanneer moet iets bijv. bij foto's, en wanneer bij projecten??

En zou ook geen onderscheid maken tussen voltooide auto's, en projecten... Dat kan in de topictitel duidelijk worden nml ....

niet teveel categorieen maken dus... maar wel duidelijk verschil tussen allerlei echt verschillende onderwerpen (projecten, marktplaats, hardware, software, etc).

dash
14th July 2008, 16:13
zet er niet te veel op, want dan is het onderhand hetzelfde als het forum deel, en dat kan niet de bedoeling zijn.

Foto collage van start tm finish. en een paar onderdelen:

- samenvatting wat is een cpc (met linkje naar de relevante topics)
- meetings
- projecten
- aan en verkoop deel
- forum link

bad_luck
14th July 2008, 16:38
ow sorry, gaat over frontpage :oops:

Nee, aan en verkoop moet daar dan niet bij ... Zou het idd bescheiden houden.

Zou frontpage gebruiken om interessante informatie die in het forum naar voren komt vast te zetten en eenvoudig terug te vinden (wat is een carpc, hoe maak ik het, wat heb ik nodig, tips, how to's, faq)

iig niet van alle leden foto's van hun auto's en projecten, daar blijf je mee bezig (kleine wijziging, moet je t weer aanpassen).

en dus ook geen marktplaats-deel ... m'n vorige post negeren :)

454ss
14th July 2008, 17:02
[off topic]
Persoonlijk ben ik van mening dat het wellicht wel eens nuttig (en gezellig) kon zijn om met een paar man eens bij elkaar te komen om dan samen een (paar) how-to(s) op te zetten. Zodoende kun je foto's maken van verschillende apparatuur/set-ups maar ook wat (korte) video tutorials. Beter nog te splitsen in 2 of drie (mid)dagen, om eerst eens te brainstormen en af te spreken wie wat doet/meebrengt.
[/off topic]

on topic:
- lijst met links, onderverdeeld in fabrikanten, webshops, elektronica, fora, auto-hifi, etc.
- overzicht/voorstellen bestuursleden
- downloads (alleen legal stuff zoals zelfgemaakte skins, elektrische schema's, schetsen/ideeen, pdf-tutorials, manuals (bijv. van M2), touchscreen-drivers, zelfgemaakte poi-bestanden etc.)
- (algemene) agenda waar ook andere (auto-)evenementen op staan (samenvoegen met meetings)

Neonic
14th July 2008, 18:06
@ 454ss ... leuk idee wel om eens met een paar te 'brainstormen'

Misschien een idee om een soort van 'gallery' te maken met bv. foto's van div. meetings, of gewoon foto's van div. installs (soort van 'show' foto's, dus geen bonke karton en klodders pur ;) )

Verder is een lijstje met links inderdaad wel handig. Misschien handig om even te speaken op showyoursound.nl ? daar hebben ze ook 'where to buy'.
Een agenda is ook wel leuk, met div. meetings, al dan niet 'carputer' gerelateerd. En dingen zoals die lanparty van dreamcatcher bv.
Die "how-to's" is inderdaad wel handig enne enz. enz.

Kzou 't naar mijn mening in ieder geval niet al te druk maken. Je hebt van die sites dat je zóveel ziet dat je eigelijk niet eens meer zin heb om te lezen.

Trouwens ... op 'Clioforum hebben ze bovenaan de eerstvolgende meeting staan in een balkie. Misschien een ideetje ?

imhotep
14th July 2008, 18:40
ik ben er voor om volgende zaken op de frontpage te zetten:

How-to's (voor de beginners, niet het gevorde stuff)
hot topic's
paar show case's
agenda ( of eerst volgende activiteit)
duidelijke link naar de forumregelementen / nettiquette (maarten, daar moeten wij ook nog eens in gang schieten)

en last but not least de zoekfuntie voor het forum

Neonic
19th July 2008, 12:59
Heb effe wat geprutst met photoshop, misschien vinden jullie het wat of ... of nie ;)
't Is maar een idee natuurlijk é

Kzal ook een kleine uitleg geven over hoe en wat.

- Heb gekozen voor de kleuren van 't forum. En ja ... 't is deels gewoon 'gejat' zoals logo met sponsor
- Verder een balkie met dingen zoals 'gallery - links - forum' etc.
- En balkie met 'aankomende meeting' (is al geweest maar 't is het idee natuurlijk)
Idee is gejat van het Clioforum waar ik ook rondhang. Vind het wel goed idee. Elke keer dat iemand 't forum bezoekt (of in dit geval frontpage) BAM, meeting.
- En verders foto's van de laatste meeting. Leek me wel leuk idee zodat mensen dat gelijk zien en denken van "hey, ziet er wel gezellig uit". Misschien dat ook meer mensen gauwer denken van goh laat ik ook eens een keertje komen kijken. Ik weet eigen ervaring dat niet iedereen zomaar zo gauw ergens naar toe gaat.
- Verder heb ik er voor gekozen om er niet zo veel reclame, links en andere ellende op te zetten zodat het niet zo 'chaotisch' oogt. Je hebt van die sites dat er zoveel links en onzin op staat dat je denkt van 'laat maar' (ik wel tenminste)

Ik weet niet hoe het technisch zit maar je hebt van die sites dat je een grote foto hebt en dan eronder een zooitje kleine foto's hebt. Dan kan je ook op 'play' drukken en dan krijg je alle foto's te zien. Lijkt me wel leuk.
Dat je bv in 'Gallery' een menuutje krijg met foto's van meetings, bv de CPF meetings, of gewoon andere meeting zoals bv Harley-dag oid. ik noem maar wat. En foto's van installs, al dan niet 'show' foto's.

Ben benieuwd naar jullie mening, op-aanmerking ...

454ss
20th July 2008, 11:10
@Neonic:

Ziet er mooi overzichtelijk uit. Greenthumb heeft op de meltdown LAN al een begin gemaakt om de frontpage te gaan bouwen met Joomla. Behalve die foto's weet ik zeker dat dat allemaal geen probleem moet zijn. Het foto-gebeuren moet denk ik ook wel kunnen, maar dat moet even uitgezocht gaan worden.

[off topic]
Als je eens zin hebt om te brainstormen dan hoor ik het wel.:)
Uiteraard zijn anderen die tijd en zin hebben om mee te helpen ook welkom.
[/off topic]

dash
20th July 2008, 12:24
is goed gelukt Neonic, zou alleen het agenda deel rechts boven weg laten, die staat in de linker balk ook al.

Foto's onder zijn scrollende bedoeld? en bij klik een grote in het hoofdvenster?

Neonic
20th July 2008, 21:17
[off topic]
[/off topic]
Heb wel zin hoor ;) maakt mij niet zo veel uit waar / wanneer ...

Foto's onder zijn scrollende bedoeld? en bij klik een grote in het hoofdvenster?
BINGO
kweet niet hoe het heet maar je hebt van die sites dat je een foto hebt, en dan eronder een rijtje kleine plaatjes. je kan ook schuiven zegmaar. en dan kan je op een plaatje klikken dat je denkt van goh, was dat en dan zie je het dus vergroot.
leek me wel leuk idee. dat mensen dan ook een idee krijgen van een meeting, wat er gedaan word enzo.

enja, agenda boven in is best wel beejte dubbelop eigelijk

Greenthumb
24th July 2008, 17:09
Ik heb hier vast een voorbeeldje hoe het er nu uitziet.
Ik moet nog kijken om het logo van *cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur* *cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur* er in te verwerken, maar verder is de styling compleet.
Ik heb de kleuren van het forum gebruikt, en de breedte is 1280px.
Ik zal eens kijken of ik ergens de komende meeting kan aankondigen, en om de foto's op een mooie manier op de homepage te weergeven.
[/URL]

EDIT:
Nu met aankondiging van komende meeting.
(http://img182.imageshack.us/my.php?image=screenshot003gz7.jpg)

EDIT2:
Nu met foto's op de homepage.
Hier zou ik alleen "hoogtepunten" in plaatsen, en dan een apart foto-album met foto's per meeting e.d.
[URL=http://img160.imageshack.us/my.php?image=screenshot005yh0.jpg]

dash
24th July 2008, 19:18
Is die om te bouwen naar die van Neonic, want die spreekt me toch net wat meer aan. Heeft wat meer een krant opmaak. Alleen het donkere kader om de foto weg, dat lijkt op een rouwrand. En dan is die wel af

Greenthumb
24th July 2008, 19:25
Ombouwen naar die van Neonic is te doen, maar daar gaat zo veel tijd inzitten dat ik het niet zie zitten.
Je moet dan namelijk alles in de opmaak van Joomla zelf gaan herschrijven, alle div's opnieuw plaatsen, menu-items herdefinieren, CSS opnieuw opstellen, enz.
Ik zou het wel kunnen, maar ik vind het niet leuk om te doen, en er gaat te veel tijd inzitten.
Overigens, voor de geinteresseerden, ik heb de website online (http://servereldert.mine.nu/cpf/) staan.

Nog even een vraagje, welke van de homepages vinden jullie mooier (kijk op de webite)?
Home -> plaatjes in kader
Home2 -> geen kaders
Home3 -> album in kader

imhotep
24th July 2008, 20:36
optie 3 vind ik het mooiste...

Greenthumb
24th July 2008, 21:26

Dit is misschien wel een goed idee, zeg maar wanneer jullie tijd hebben.
Dit weekend zou voor mij wel goed uitkomen denk ik, anders moeten we even kijken :).

454ss
25th July 2008, 08:31
Optie 3 vind ik ook het mooiste. Gebruik je daarvoor Gallery?

Echter 1280 pixels breed is echt te veel!! Niet iedereen heeft een mega breedbeeld monitor.:o Een breedte van 1024 is meer dan zat. Anders kun je ook nooit meer met goed fatsoen de site bekijken in je auto met de carpc. Ja dat doe ik wel eens om aan mensen te laten zien dat je internet in je auto kunt hebben.:p

Verder ben ik er voorstander van om de .htaccess aan te passen dat je ten alle tijden via de frontpage binnenkomt, ook als je naar het forum wilt. Dit heeft als voordeel dat je daar mededelingen kunt neerzetten zoals aankondigingen voor meetings e.d. Anders komt er bijna niemand op de frontpage na geregistreerd te zijn. Dit omdat iedereen het forum zelf zal bookmarken ipv de frontpage.

@dash: Ik begrijp je motivatie en ben het er ook wel mee eens, het is wat compacter en daardoor duidelijker. Maar wat Greenthumb zegt is ook absoluut waar, het is behoorlijk wat werk om van de grond af een template voor Joomla op te bouwen. Maar!!! Er zijn voor Joomla tal van gratis kant en klare templates te verkrijgen die je zo kunt installeren. En dat is een stuk minder werk! Alleen heeft dat nu niet zo'n hoge prioriteit. Dus ik stel voor eerst de fp op poten te zetten en in de lucht te krijgen en daarna pas te kijken om de layout te fine-tunen/aan te passen als we daar zin in en tijd voor hebben.;)

Dat is een van de grote voordelen van een cms-systeem als Joomla, je kunt vrij makkelijk de layout wijzigen door middel van templates. Daarnaast kun je gebruikers creeren die inhoud voor de pagina's mogen schrijven middels login-gegevens (staat los van forum-login). Deze kunnen dan content maken zonder dat ze zich druk hoeven te maken over de layout (of zonder het te kunnen verstieren :D). Daar aan gekoppeld zit een systeem van 'rechten'. Zo kun je iemand iets laten maken, maar het wordt dan ook pas daadwerkelijk gepubliceerd als iemand met 'hogere' rechten heeft goedgekeurd.

@Greenthumb: Ik zou het login-gedeelte niet op de fp zetten, dit is verwarrend omdat mensen gaan denken dat dat voor het forum is terwijl het alleen voor beheerders is.

@Neonic & Greenthumb: Als jullie zin hebben om te brainstormen dan zou ik zondag ook wel kunnen.

Greenthumb
25th July 2008, 09:15
Gebruik je daarvoor Gallery?
Nee, dit is gedaan met Ignite Gallery, een component voor Joomla.
Ik vind het wel mooi, nadeel is dat het flash is en dus lastig(er) aan te passen.
Als ik nog tijd heb ga ik hem decompilen en kijken om mijn flash-kennis weer een beetje bij te werken.

Echter 1280 pixels breed is echt te veel!! Niet iedereen heeft een mega breedbeeld monitor.:o Een breedte van 1024 is meer dan zat. Anders kun je ook nooit meer met goed fatsoen de site bekijken in je auto met de carpc. Ja dat doe ik wel eens om aan mensen te laten zien dat je internet in je auto kunt hebben.:p
Het probleem hier is weer dat ik vanuit een bestaande template werk.
Ik moet overigens nog wel een beetje verduidelijken, de resolutie van je scherm moet minsten op 1280x... staan, dan past hij precies in je browser, het is niet no dat hij zelf deze breedte heeft.
Ik denk overigens dat de meesten in de auto ook maar een max resolutie draaien van 800x600, maar dit weet ik niet.
Ik zal nog kijken of ik hem smaller kan maken, maar kan hier nog niets voor beloven.
Ik beloof wel dat als het me niet lukt, ik een betere frontpage zal maken als deze klaar is, maar dan heb ik wel wat meer tijd nodig.
Zoals jullie weten was dit een behoorlijke haastklus, omdat er nu al te lange tijd geen frontpage meer is.

Verder ben ik er voorstander van om de .htaccess aan te passen dat je ten alle tijden via de frontpage binnenkomt, ook als je naar het forum wilt. Dit heeft als voordeel dat je daar mededelingen kunt neerzetten zoals aankondigingen voor meetings e.d. Anders komt er bijna niemand op de frontpage na geregistreerd te zijn. Dit omdat iedereen het forum zelf zal bookmarken ipv de frontpage.
Dit zouden we met iwan en imhotep moeten bespreken, maar indien gewenst is dit makkelijk te doen.

@Greenthumb: Ik zou het login-gedeelte niet op de fp zetten, dit is verwarrend omdat mensen gaan denken dat dat voor het forum is terwijl het alleen voor beheerders is.
Is al opgelost, beheerders krijgen gewoon een link die ze kunnen bookmarken naar het inloggedeelte.
Wanneer ze ingelogd zijn krijgen ze gewoon weer het gebruikersmenu te zien.

@Neonic & Greenthumb: Als jullie zin hebben om te brainstormen dan zou ik zondag ook wel kunnen.
Zondag is prima voor mij, is wel mn verjaardag, maar heb al enkele maanden besloten dat ik daar niets aan ga doen.
Als er nog meer mensen willen komen kan dat natuurlijk.

imhotep
25th July 2008, 09:39
Dit zouden we met iwan en imhotep moeten bespreken, maar indien gewenst is dit makkelijk te doen.

voor mij is dat goed, ik wil gerust helpen de FP te onderhouden...

454ss
25th July 2008, 11:11
Nog even over de fp.
- Als je nu de kalender van de rechterkolom naar de linker verplaatst dan kan de rechter vervallen en heb je automatisch meer pixel-ruimte.
- Foto's op de fp is mooi, maar ik denk dat het op een andere manier beter kan. De fp kun je beter gebruiken om content op te zetten die wat meer bij de tijd is. Bijvoorbeeld aankondigingen meetings (flyer!), verslagen van meetings en bijvoorbeeld nieuwe versies van Centrafuse. Tevens zou er ook een speciale aanbieding van de forumsponsor op kunnen met de vermelding ' -- advertentie -- '. Daarvoor kun je een categorie maken met een eigen layout/opmaak zodat altijd duidelijk is dat het een advertentie is.
- Een foto hoort wel op de fp (we zijn allemaal foto-geil :D) dus die kun je dan in het klein in de rechterkolom plaatsen indien je die behoudt. Als je dan op die foto klikt krijg je dan zo'n fotostrip waar je meer foto's kunt bekijken. Volgens mij is er een plugin kant en klaar voor Joomla die dat doet. Die laat een random foto zien uit een album.

454ss
25th July 2008, 11:34
Zit effe te kijken en er zijn echt heul veul plugins voor joomla...

- Deze (http://www.frontpageslideshow.net/) is wel heel cool... Helaas niet gratis, maar zo te zien kost ie 22 euries en dat moet wel te overkomen zijn.
- Deze (http://extensions.joomla.org/component/option,com_mtree/task,viewlink/link_id,1468/Itemid,35/) is ook wel mooi, maar wel gratis (tenzij je gaat voor de PRO versie)

Ik zie een mooie toekomst voor de fp op de langere termijn...:cool:

Greenthumb
25th July 2008, 12:08
Ik kan inderdaad het best de rechter kolom laten vervallen denk ik.
Ik heb gevonden hoe ik de layout naar 1024px breed kan veranderen, en als ik de rechterkolom laat vervallen komt dit mooi uit.
Ik zal laten weten als ik het online heb.
Voor wat betreft wat er verder op de FP moet (foto's, slideshow, advertentie, enz.), moeten we gewoon bij elkaar komen, want dat schiet zo niet op om te bespreken.
Ik kan zondag hier degegen ontvangen die willen komen, voor het adres stuur even een PM.
Door hier af te spreken kan ik gelijk dingen in de website uittesten indien nodig, en zo kunnen we snel tot een mooie FP komen.
Wat betreft de toekomst, ik wil de FP wel bijhouden, zowel inhoudelijk (samen met iemand anders dan wel) als op technisch gebied, maar dat is aan iwan om te besluiten.

Greenthumb
25th July 2008, 12:42
- Deze (http://www.frontpageslideshow.net/) is wel heel cool... Helaas niet gratis, maar zo te zien kost ie 22 euries en dat moet wel te overkomen zijn.
Die is wel mooi ja, maar dan moet er ook nog iemand zijn die de content er voor kan maken.
Ik kan hem jammer genoeg niet uitproberen, dus ik weet niet hoe makkelijk of moeilijk dit gaat, maar ik kan me voorstellen dat dit lastig kan zijn.

- Deze (http://extensions.joomla.org/component/option,com_mtree/task,viewlink/link_id,1468/Itemid,35/) is ook wel mooi, maar wel gratis (tenzij je gaat voor de PRO versie)
Ik heb deze nu op mn site staan (de gratis versie, maar de PRO ziet er hetzelfde uit, met wat meer opties), maar vind dit niet echt bijzonder.

454ss
25th July 2008, 12:44
Door hier af te spreken kan ik gelijk dingen in de website uittesten indien nodig, en zo kunnen we snel tot een mooie FP komen.

Had ik ook al bedacht, zet de cola maar alvast koud!:D Alleen wilde ik ook (voornamelijk) eens brainstormen om wat howto's op te gaan zetten. De fp kan dan in een moeite door.

Wat betreft de toekomst, ik wil de FP wel bijhouden, zowel inhoudelijk (samen met iemand anders dan wel) als op technisch gebied, maar dat is aan iwan om te besluiten.
Da's mooi. Het zou het mooiste zijn als we een stuk of 4/5 man hebben die content kunnen genereren zodat we de last wat kunnen spreiden. Dat is juist een van de grote krachten van een cms zoals Joomla. Als de site eenmaal goed is opgezet (technisch) dan heb je daar niet veel werk meer aan, dan is het enkel nog onderhoud in de vorm van updates/security-fixes.

Stomme vraag wellicht, maar heb je meerdere pc's zodat we eventueel simultaan kunnen surfen? Er zijn zo gigantisch veel plugins/extensions/templates voor Joomla dat het jammer zou zijn als we op elkaar moesten wachten. Eventueel kan ik m'n nieuwe pc'tje wel meenemen, doen we een mini-LAN.:D:cool: Maar wellicht dat we ook wel liever buiten in het zonnetje zitten brainstormen.;)

Edit:

Ik heb deze nu op mn site staan (de gratis versie, maar de PRO ziet er hetzelfde uit, met wat meer opties), maar vind dit niet echt bijzonder.
Hij is te zien onder How To's -> Test.
Ik zie geen plaatjes dus er staat wellicht iets niet helemaal goed. Geeft ook niet, misschien beter zondag verder te bespreken.

Greenthumb
25th July 2008, 12:53
Ik heb nu het rechtermenu laten vervallen, en de kalender naar links gebracht.
In de kalender kunnen verschillende categorieen worden aangemaakt, maar deze kunnen nog geen eigen kleur krijgen.
Dit staat wel voor de toekomst op de planning volgens de site van de maker.
Ik heb naar andere kalenders gekeken, maar dit vond ik zelf de mooiste die ook nog eens werkte zoals het hoort.

Da's mooi. Het zou het mooiste zijn als we een stuk of 4/5 man hebben die content kunnen genereren zodat we de last wat kunnen spreiden. Dat is juist een van de grote krachten van een cms zoals Joomla.
Dit zou inderdaad het mooiste zijn, en ik hoop dat we ook genoeg man kunnen krijgen hiervoor.

Stomme vraag wellicht, maar heb je meerdere pc's zodat we eventueel simultaan kunnen surfen? Er zijn zo gigantisch veel plugins/extensions/templates voor Joomla dat het jammer zou zijn als we op elkaar moesten wachten. Eventueel kan ik m'n nieuwe pc'tje wel meenemen, doen we een mini-LAN.:D:cool: Maar wellicht dat we ook wel liever buiten in het zonnetje zitten brainstormen.;)
Ik heb hier in ieder geval 3 pc's en een laptop, en indien nodig heb ik de apparatuur voor nog 2 pc's te kunnen neerzetten.

Ik zie geen plaatjes dus er staat wellicht iets niet helemaal goed. Geeft ook niet, misschien beter zondag verder te bespreken.
Hmmm, vreemd ik zie ze wel, maar is inderdaad niet zo belangrijk :).
Edit: Als ik ze aanklik zie ik ze ook niet inderdaad, zal eens kijken of ik kan vinden waar het aan ligt.
Maar dit is toch voornamelijk bedoeld als photo album, wat ik persoonlijk mooier in Gallery2 vind, ik zal deze er straks nog bijzetten.

Neonic
25th July 2008, 13:39
Ziet er al goed uit.

't Is net wat ik bedoelde met die foto's met zo''n balkie er onder. Vind dat wel prettig kijken.
Kan je ook makkelijk foto's terugkijken enzo.

Is de bedoeling dan dat je daar de foto's ziet van de meeting zegmaar, en dat je in dat menuutje andere meetings en events kan kiezen ? Zou wel mooi zijn.
Verder niet veel op aan te merken eigelijk. Ziet er goed uit, en niet te druk, wel 'relax' om te bekijken.

454ss
25th July 2008, 13:56
@Neonic:
Zo'n diashow/fotoalbum kan altijd, maar dan het beste te bereiken vanaf de frontpage onder een fotoalbum oid lijkt mij ivm overzichtelijkheid.

En heb je tijd en zin voor zondag?

Neonic
25th July 2008, 14:12
@Neonic:
En heb je tijd en zin voor zondag?
Denk dat ik wel een plekkie vrij kan maken hoor
En zin heb ik altijd wel ;)

Al een idee waar en wanneer ?
Misschien bij de Mac ofzo, lekker milkshakkie erbij of ...

Greenthumb
25th July 2008, 14:20
Makkelijkste is bij mij thuis (hadden we het iets eerder in het topic al over :p).
Tijd maakt mij niet uit, rond de middag lijkt me wel handig, uur of 12 of zo.

454ss
25th July 2008, 14:32
Okee. Dan sta ik om 12.00uur bij de mac Oosterhout-zuid en dan rijden we samen naar Greenthumb (iets van 10 min ofzo vanaf de mac). Mochten er nog meer mensen willen aanhaken dan kunnen die ook meteen mee.:) Voordeel is dat Neonic ook z'n milkshake krijgt...:D:cool:

Greenthumb
25th July 2008, 15:42
Voor de foto-liefhebbers, er staat nu een nieuw foto-album op de site, onder het kopje Foto Album (http://servereldert.mine.nu/cpf/index.php?option=com_expose&Itemid=63).
Ik heb zojuist met een aantal albums getest (indien gewenst kunnen deze worden aangezet), en expose is de mooiste met het meeste gemak.
Overigens zal ik voor degegen die zondag komen ook de achterliggende zaken laten zien, zodat het wat duidelijker wordt waarom ik voor bepaalde oplossingen heb gekozen.

Neonic
27th July 2008, 02:38
Okee. Dan sta ik om 12.00uur bij de mac Oosterhout-zuid en dan rijden we samen naar Greenthumb
Keej dan, ik zal er zijn om een uur of 12 ;)
Kgaat nou maar eesn slapen denk .... tot morge dan é