Bekijk de volledige versie : CPF downloads
Vipergts/r
14th May 2005, 16:40
Mensen, er is nu een plaats waar men alles kan opzetten en afhalen voor de bestanden van het CPF, zoals de mappen voor GPS.
Grootte: 2GB.
Limiet: geen
Snelheid: is afhankelijk van uw connectie.
Wat is er voor nodig:
Een klein programma'ke:
Hier (http://www.softpedia.com/progDownload/GMail-Drive-shell-extension-Download-15944.html) te vinden.
Dit gebruikt een Gmail account als HD. PM mij voor de login gegevens.
Belangrijk:
Er kan wel maar 1 persoon inloggen. Soms zal men dus opnieuw moeten proberen in te loggen. Ben aan een oplossing bezig.
Wanneer men er iets wilt opzetten moet men zorgen dat de bestanden niet groter zijn dan 10MB.
Nu, wat als je een groter bestand er wilt opzetten?
Je deelt je bestand op in stukken van 9MB met winrar (in te geven: 9m)
Dan maak je een map aan op de drive en zet al je stukken in die map.
Lijst van bestanden die erop staan:
DestDLL
Map Duitsland voor MapMonckey en aanverwanten.
Map BeNeLux voor MapMonckey en aanverwanten.
Map Frankrijk voor MapMonckey en aanverwanten.
Map UK voor MapMonckey en aanverwanten.
Map Tsjechië voor MapMonckey en aanverwanten.
Map Oostenrijk voor MapMonckey en aanverwanten.
Map van flitspalen van de BeNeLux, Belangrijkste wegen van Europa, UK voor MapMonckey en aanverwanten.
Talen: Menu en spraak in Nederlands voor MapMonckey en aanverwanten.
Andere kaarten en bestanden volgen nog.
ledeuw
14th May 2005, 16:48
Goed idee....nu alleen even kijken of we het werkend kunnen krijgen....Work in Progress
ledeuw
14th May 2005, 18:12
Het werkt...druk bezig met het plaatsen van bestanden....
Vipergts/r
14th May 2005, 18:23
K, juist heel goed nieuws gehad van mijne server leverancier.
Wat houd dit in?
Dat ik 1000 gmail accounts aan mijne site kan koppelen als een soort van ftp.
1000 x 2000MB = 2TB zonder limiet! en aan de snelheid van uw persoonlijke internet connectie met een max van 5GB/s.
Ook is het dan mogelijk om meer dan 1 connectie gelijktijdig te doen, dus alleen maar mooie voordelen. :)
Ik ga eraan werken om dit mogelijk te maken voor de leden van mijne site. Mss kunne we naderhand dit std koppelen aan de login's van het CPF.
Vipergts/r
14th May 2005, 20:59
Weer geupdated.
Aan de mod's: Is het mogelijk om hier een Sticky van te maken?
ledeuw
15th May 2005, 09:39
Viper je hebt PM! Goeiemorgen btw...
Patrick-Vento
15th May 2005, 10:44
Hey jongens,
Ik heb eventueel ook nog een FTP server staan. Die kaarten zijn totaal iets van 1,4 gieg dus die wil ik wel hosten voor jullie.
Heb een upload van (dacht iets) 75 KB/sec.
Hoor het wel.
Greetz
Patrick
Vipergts/r
15th May 2005, 14:05
Bwa, dit werkt ook goed. En het werkt aan de snelheid van uw internetconnectie. Wanneer ik mijn site heb aangepast zal daar op den duur een totaal van 2TB zijn voor dataopslag. Lijkt me zeer goed. En dit alles zonder limiet en tegen de snelheid van uw internetconnectie.
De meeste mappen staan er inmiddels al op.
ledeuw
15th May 2005, 14:35
Bwa, dit werkt ook goed. En het werkt aan de snelheid van uw internetconnectie. Wanneer ik mijn site heb aangepast zal daar op den duur een totaal van 2TB zijn voor dataopslag. Lijkt me zeer goed. En dit alles zonder limiet en tegen de snelheid van uw internetconnectie.
De meeste mappen staan er inmiddels al op.
Werkt idd. goed maar LET OP! Indien andere leden er gebruik van willen maken gelieve NIET te KNIPPEN & PLAKKEN naar je HD MAAR te KOPIEEREN & PLAKKEN. Een groot verschil. Als je de funcie KOPIEEREN gebruikt blijven de bestanden namelijk staan voor andere leden. Indien je KNIPPEN gebruikt zijn de bestanden weg.....en hebben andere leden hier niets aan....
En dan moet het uploaden weer opnieuw beginnen......
Vipergts/r
15th May 2005, 16:17
Werkt idd. goed maar LET OP! Indien andere leden er gebruik van willen maken gelieve NIET te KNIPPEN & PLAKKEN naar je HD MAAR te KOPIEEREN & PLAKKEN. Een groot verschil. Als je de funcie KOPIEEREN gebruikt blijven de bestanden namelijk staan voor andere leden. Indien je KNIPPEN gebruikt zijn de bestanden weg.....en hebben andere leden hier niets aan....
En dan moet het uploaden weer opnieuw beginnen......
Idd, daar moet iedereen wel op letten ja. Maar voor de moment zijn wij 2 de enigste die erop gaan, want ik heb nog geen aanvragen gehad.
ledeuw
15th May 2005, 18:31
Hmm, ik dacht dat het storm zou lopen met de aanvragen...er zijn namelijk genoeg verzoeken voor kaarten....
macmouse
15th May 2005, 18:39
Damn, goed werk kerel.
Ik heb die server die ik open heb gezet gelijk weer gesloten, bijna 1000 aanvallen in 1 middag gehad. Weinig zin om dat elke x te moeten checken.
Dus die staat weer op private.
Dit is wel een slimme oplossing.
ledeuw
15th May 2005, 18:51
Het werkt goed...veel kaarten zijn aanwezig... Stuur PM naar Viper en je krijgt de gegevens zodat je er gebruik van kunt gaan maken....
Matthijs
15th May 2005, 20:12
Goed werk mannen!
Ik maak hem even sticky, en als het portaal online gaat, maken we even een pagina aan voor dit gebeuren!
macmouse
16th May 2005, 14:20
Zit er nu op, en dit werkt toch wel erg goed, stukken beter dan het ftp idee dat we eerst hadden.
Goed werk mannen...
ledeuw
16th May 2005, 14:24
Zit er nu op, en dit werkt toch wel erg goed, stukken beter dan het ftp idee dat we eerst hadden.
Goed werk mannen...
Je hebt het al geprobeerd maak ik uit op je woorden... En het is nog vrij snel ook...Zat er iets bij van je gading want nog niet alle kaarten staan erop....ik ga vandaag nog even wat kaarten uploaden.....
macmouse
16th May 2005, 14:31
Snel is het zeker.
Belangrijkste voor mij is een uptodate Benelux kaart, van wanneer is deze die op de server staat ?
ledeuw
16th May 2005, 14:37
Snel is het zeker.
Belangrijkste voor mij is een uptodate Benelux kaart, van wanneer is deze die op de server staat ?
Da's eigelijk een vraag die je aan Viper moet stellen want die heeft de BeNeLux kaart ge-upload en UK, de rest zijn Dest. 3 kaarten. Ik ga er welvanuit dat ook de Benelux kaart de meest recente is dus Dest.3.
macmouse, ik heb net even gecheckt, volgens mij is die van de benelux de miotech kaart. Deze is zo'n 70 mb. De kaart bij Dest. 3 is het dubbele dus zo'n 150 mb.
Ik zal direct nog even de benelux uploaden. Staat er vandaag nog op, heb je nog geduld?
macmouse
16th May 2005, 14:58
Haha, ik heb uiteraard geduld :D
Was net de kaart van duitsland aan het downloaden, maar halverwege werd ik eraf gegooid met de mededeling dat google de service veranderd heeft en dat deze service geblokt is.
Zal waarschijnlijk wel betekenen dat jij inlogde of iets. Hoop dat ik straks dus weer kan inloggen..
We wachten af :D
macmouse
16th May 2005, 15:16
Hmmm
Volgens ons systeem wordt uw account op ongewone wijze gebruikt. Om gebruikers van Gmail te beschermen tegen mogelijk schadelijk gebruik van Gmail, is deze account maximaal 24 uur vergrendeld.
Als u software van derden gebruikt die de Gmail-account beïnvloedt, schakelt u deze uit of past u de instellingen aan zodat het gebruik voldoet aan de gebruiksvoorwaarden van Gmail. Als u denkt dat u de Gmail-account hebt gebruikt in overeenstemming met de gebruiksvoorwaarden of op een anderszins gewone manier, stuurt u een bericht naar gmail-lockdown@google.com om dit probleem te melden.
ledeuw
16th May 2005, 15:20
Hmmm
Volgens ons systeem wordt uw account op ongewone wijze gebruikt. Om gebruikers van Gmail te beschermen tegen mogelijk schadelijk gebruik van Gmail, is deze account maximaal 24 uur vergrendeld.
Als u software van derden gebruikt die de Gmail-account beïnvloedt, schakelt u deze uit of past u de instellingen aan zodat het gebruik voldoet aan de gebruiksvoorwaarden van Gmail. Als u denkt dat u de Gmail-account hebt gebruikt in overeenstemming met de gebruiksvoorwaarden of op een anderszins gewone manier, stuurt u een bericht naar gmail-lockdown@google.com om dit probleem te melden.
Dit zuigt.... Ik was hier al een beetje bang voor. Te mooi om waar te zijn. Viper is niet op het net te vinden.....misschien dat hij een oplossing heeft....
---Net even gechecked.....ik kan er nog in....raar...
macmouse
16th May 2005, 15:33
Vaag, kan er nu ineens ook weer in.
Had je die kaart al erop gezet, of heb ik te weinig geduld ? :D
ledeuw
16th May 2005, 15:36
Vaag, kan er nu ineens ook weer in.
Had je die kaart al erop gezet, of heb ik te weinig geduld ? :D
Nee die kaart komt eraan, effe in stukken hakken..... te weinig geduld is normaal :D Als ik iets wil, wil ik snel....heel snel... :D
Macmouse, ik ga er Nu werkt van maken...Als je kunt uitloggen: graag.... :) Anders gaan ze bij GMail zeuren...
ledeuw
16th May 2005, 16:07
macmouse je hebt PM....
Vipergts/r
16th May 2005, 16:43
Ja, was ff weg. Ik zit sinds gisteren op de LAN. Straks ben ik thuis.
Ja, die melding van Gmail is er gewoon omdat er veel simultane connecties zijn en dat er nogal veel in de inbox zit en dat dit allemaal gepost is door de houder van de account.
ledeuw
16th May 2005, 16:59
Ja, was ff weg. Ik zit sinds gisteren op de LAN. Straks ben ik thuis.
Ja, die melding van Gmail is er gewoon omdat er veel simultane connecties zijn en dat er nogal veel in de inbox zit en dat dit allemaal gepost is door de houder van de account.
En is het nog een beetje leuk en uit te houden of een chronisch slaapgebrek :D
purplepolo
16th May 2005, 17:50
het programmatje heb ik gedownlooid, kan iemand even mij de gegevens pb-en, ik ben n.l erg geintereseerd in de maps.
gr,
ray
ledeuw
16th May 2005, 18:02
het programmatje heb ik gedownlooid, kan iemand even mij de gegevens pb-en, ik ben n.l erg geintereseerd in de maps.
gr,
ray
Geen probleem, het is wel zo dat niet niet als een gek kunt gaan downloaden. Er kan namelijk maar 1 iemand per keer inloggen anders gaat GMail rare mail sturen dat de account geblokkeerd wordt. Zie eerdere post in deze draad. Ik weet dat macmouse op dit moment bezig is. En remember KOPIEEREN EN PLAKKEN, NIET KNIPPEN EN PLAKKEN. Zie eerdere post in deze draad...
Ik zal ze even pm'en.
macmouse
16th May 2005, 18:08
Nog ongeveer half uurtje en dan ben ik klaar :D
Matthijs
16th May 2005, 18:13
Hmmm
Dat zat er ook wel een klein beetje aan te komen...
We verzinnen er wel weer wat op...
ledeuw
16th May 2005, 18:17
Volgens mij werkt het nu naar behoren en is er niets geblokt. Ik ben alleen benieuwd hoelang het gaat duren voordat de account def. geblokkeerd wordt...
Ik heb misschien wel een oplossing die makkelijk is voor iedereen. Ik ben nog even opzoek naar gegevens etc...
Als ik het heb zal ik het hier postten.....
macmouse
16th May 2005, 18:22
Volgens mij kon er iemand niet even wachten, op de helft kon ik niet meer verder, hij wou nummer 3 downloaden en kon niet meer inloggen.
ledeuw
16th May 2005, 18:27
Volgens mij kon er iemand niet even wachten, op de helft kon ik niet meer verder, hij wou nummer 3 downloaden en kon niet meer inloggen.
Loos bericht....
macmouse
16th May 2005, 18:30
Nah ja, ik probeer het vanavond nog wel een x, beetje jammer inderdaad.
ledeuw
16th May 2005, 18:33
Macmouse, tegen vanavond heb ik een andere oplossing...dit is namelijk echt niet tof... je was bijna klaar...check vanavond even op het forum, dan heb je vanavond anders uiterlijk de kaarten die je wilt....
Ik kan btw. ook niet meer inloggen....
purplepolo
16th May 2005, 19:08
purplepolo! Ik heb 2x gezegd dat MACMOUSE bezig was....en dat je effe moest checken in deze draad. :mad: Niet tof..
kep niet eens inlog gegevens, dus hoe kan ik dat nou gedaan hebben?? :confused:
purplepolo
16th May 2005, 19:12
en nu (18:10) krijg je het bericht dat ik je pb heb gelezen.........
U oWn mE a Appology !!!!! :D
(no hard feelings)
nu heb ik de gegevens wel, bedankt trouwens..
gr
Vipergts/r
16th May 2005, 19:42
Sorry, ik denk dat ik het was. Ik heb op de lan er een paar dingen afgehaald en had niet op het forum gekeken. Sorry mensen.
Want ik kan nu zonder problemen inloggen.
ledeuw
16th May 2005, 19:55
en nu (18:10) krijg je het bericht dat ik je pb heb gelezen.........
U oWn mE a Appology !!!!! :D
(no hard feelings)
nu heb ik de gegevens wel, bedankt trouwens..
gr
@purplepolo... ik ben je idd. een excuus verschuldigd. Bij deze mijn oprechte excuus, and it will not happen again.... Nogmaals sorry.
Hoop dat het bij deze geregeld is.... :D
macmouse
17th May 2005, 02:24
Ik heb ze in ieder geval :D
purplepolo
17th May 2005, 20:16
@purplepolo... ik ben je idd. een excuus verschuldigd. Bij deze mijn oprechte excuus, and it will not happen again.... Nogmaals sorry.
Hoop dat het bij deze geregeld is.... :D
tuurlijk man, je kent me toch ( :) )
haha :D
purplepolo
17th May 2005, 20:33
ik zat even te denken............................................ ...........................................
Kunnen we niet (tijdelijk, tot er een andere oplossing is) een topic starten, waarop je zet dat je gaat downloaden en het moment dat je stopt, zodat er maar 1 inlogt.
dan krijg je ook geen problemen met gmail.
Vipergts/r
17th May 2005, 21:13
ik zat even te denken............................................ ...........................................
Kunnen we niet (tijdelijk, tot er een andere oplossing is) een topic starten, waarop je zet dat je gaat downloaden en het moment dat je stopt, zodat er maar 1 inlogt.
dan krijg je ook geen problemen met gmail.
Ja, ik ben bezig met de andere oplossingen, maar voor de moment krijg ik nogal veel errors en php is niet men beste taal eigenlijk. Maar hoop het nog voor de examens up and running te krijgen.
purplepolo
17th May 2005, 21:24
onder welke noemer en waar zullen we die topic dan moeten starten??
Vipergts/r
17th May 2005, 22:06
Gmail drive log.
Da lijkt me ne goeie naam ofzoiets in die trend.
ledeuw
18th May 2005, 00:35
Is die Hub niet beter? Natuurlijk kan de Gmail gebruikt worden maar is dat geen 'administratieve' rompslomp?
Quincy_Volvo240
31st May 2005, 15:04
Zou iemand mij de inloggegevens kunnen mailen. Ik heb vandaag m'n GPS ontvanger besteld, dan wil ik die van de week is gaan configureren met Mapmokey.
Thx, Quincy
Vipergts/r
31st May 2005, 15:06
Zou iemand mij de inloggegevens kunnen mailen. Ik heb vandaag m'n GPS ontvanger besteld, dan wil ik die van de week is gaan configureren met Mapmokey.
Thx, Quincy
Ga naar http://jkviper.sin.khk.be, registreer u daar, log in en klik dan op Fileserver.
Gizmo
2nd August 2005, 10:42
Ten eerste wil ik even mededelen dat ik zeer blij ben met dit form, eindelijk een nederlands carputer form gevonden.
Nu heb ik alleen een probleem waar viper me ook niet mee kon helpen. De map van Duitsland mist rar19 en misschien nog meer, dat kan ik niet zien.
Zijn er mensen die mij kunnen helpen aan de laatste rar's? bijvoorbaad dank!
Meelobee
2nd August 2005, 21:05
Viper, welke versie van de maps heb jij?
Vipergts/r
2nd August 2005, 22:10
Viper, welke versie van de maps heb jij?
Alles wat op de fileserver staat is van 2004.
macmouse
3rd August 2005, 02:58
Viper, heb jij mijn pm nog gehad/gelezen ?
Meelobee
3rd August 2005, 15:20
En dat zijn maps voor Destinator? Das intressant, ik heb zelf 2003 Q2 kaarten. Kan ik de 2004 maps ergens vandaan halen?
Misschien een andere optie is het opzetten van een DC++ hub waar gebruikers van dit forum software met elkaar kunnen uitwisselen?
md4925
11th January 2006, 19:43
ik zou ook graag de inloggegevens ontvangen.
heb het progje inmiddels gedowned.
Vipergts/r
11th January 2006, 20:01
ik zou ook graag de inloggegevens ontvangen.
heb het progje inmiddels gedowned.
Via het progje is al verleden tijd. Je kan er gewoon online aan. Ff naar http://jkviper.sin.khk.be gaan, je daar registreren en inloggen. Dan bij fileserver kan je na even wachten de bestanden zien.
hansb42
23rd March 2006, 11:46
ik ga gelijk kijken.
alvast bedankt
Hans
vBulletin v4.0.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.