PDA

Bekijk de volledige versie : nieuw project

Neonic
8th March 2008, 14:42
ben inmiddels al weer een tijdje bezig met me
nieuwe project, genaamd ...

wat / hoe het gaat worden is nog beejte een verrassing. ook omdat ik ik zelf nog niet helemaal weet hoe of wat (hoe verrassend :rolleyes: )
gezien me verleden en naam van 't project hebben sommige misschien wel een vaag vermoeden

Greenthumb
8th March 2008, 14:51
Ben benieuwd wat dit gaat worden :).

fs1
8th March 2008, 17:42
en gaan we daar snel results van zien of is dat ook op lange termijn dat dit gaat geschieden? ik heb trouwes zo m'n vermoedens :-)

Jurriaan
9th March 2008, 01:23
Ook een compressorkoelkast inbouwen zodat je lekker kan vriezen in de auto? Komt er bij mij ook in, tussen de voorstoelen binnen handbereik :D

Lees net ook trouwens de rede waarom je een nieuw project begint... Klote man, dat ze bij je binnen geweest zijn... Zijn hier al te vaak in huis geweest dat volk, auto's weten ze tot nu toe gelukkig nog met rust te laten gelukkig *klopt af*

Neonic
10th March 2008, 22:26
en gaan we daar snel results van zien of is dat ook op lange termijn dat dit gaat geschieden? ik heb trouwes zo m'n vermoedens :-)

op lange termijn .... nou, kwou er iets minder lang over doen eigelijk
wou er geen 10-jarenplan van maken ;)

en wat vermoedens heb je dan ?

fs1
11th March 2008, 08:52
tja aangezien ge into metal zijt, en ook into rotsgergten enzo, vermoedde ik een soort ijsberglandschap of iets dergelijks met een ietwat donkere sfeer zoals die er eerder al was