Bekijk de volledige versie : Carpcwinkel.nl
rikopdam
18th January 2008, 12:33
Deze winkel is vandaag online. Veel openings- aanbiedingen en demo's! Betalen met Ideal, snelle verzending.
Als jullie nog suggesties hebben voor uitbreiding van het assortiment, houden we ons aanbevolen!
454ss
18th January 2008, 13:18
MOD
Verplaatst naar zakelijke diensten. Je eigen winkel pluggen doe je hier en niet in 'pricewatch'.
Greenthumb
18th January 2008, 13:19
Net even een kijkje genomen, en wat me als eerst opviel is dat het sorteren op prijs niet werkt.
Verder een vraagje over de demo modellen, zit hier nog garantie op, of is dit buy and pray?
fs1
18th January 2008, 13:39
kan weer wat zeggen he ;-)
ben eens gaan kijken dus naar die dingen die al effe gebruikt zijn.. de prijzen leken me niet echt aantrekkelijk
rikopdam
18th January 2008, 13:40
Op de demo modellen zit 1 maand garantie.
Greenthumb
18th January 2008, 13:41
Met 1 maand garantie inderdaad niet aantrekkelijk.
We hebben weer een kandidaat voor onze andere thread bart :D.
Greenthumb
18th January 2008, 13:59
Ook moet ik zeggen dat de frontpage in joomla er niet echt netjes uitziet.
Je ziet vaak iconen met gekartelde randen, en het ziet er niet uit of het "af" is.
De webshop ziet er op zich wel goed uit, maar hier geen concurrende prijzen, noch speciale artikelen.
Ook had ik wel verwacht jullie "eigen" WinCruiser terug te zien.
Ook mis ik wat achtergrond informatie over het bedrijf en zijn producten.
Al met al een beetje mager begin, maar allemaal op te lossen.
rikopdam
18th January 2008, 14:04
Bedankt voor jullie tips, we zullen er aan werken. De garantietermijn van een maand is de minimale termijn en geldt voor 1 artikel.
De garantie per artikel is er nu onderaan bijgezet. Dit is in de meeste gevallen 3 maanden (opruiming).
rpd
18th January 2008, 14:10
Weer een nieuwe winkel, er zijn nu meerdere cpc winkels in nl en toch zo "weinig" mensen actief op het cpc forum. Appart...:confused:
fs1
18th January 2008, 14:21
Bedankt voor jullie tips, we zullen er aan werken. De garantietermijn van een maand is de minimale termijn en geldt voor 1 artikel.
De garantie per artikel is er nu onderaan bijgezet. Dit is in de meeste gevallen 3 maanden (opruiming).
mag ik u er trouwens op wijzen dat je als winkel in europa op al je producten 2 jaar garantie moet geven, dat is de wet..
trouwens bij een winkel als rondvries heb je evenveel garantie op toonzaalmodellen als op een volledig nieuw toestel én er gaat wel een pak van de nieuwprijs af (zo'n 25% grofweg)
Greenthumb
18th January 2008, 14:31
mag ik u er trouwens op wijzen dat je als winkel in europa op al je producten 2 jaar garantie moet geven, dat is de wet..
trouwens bij een winkel als rondvries heb je evenveel garantie op toonzaalmodellen als op een volledig nieuw toestel én er gaat wel een pak van de nieuwprijs af (zo'n 25% grofweg)
Dat is inderdaad wat ik ook bedoelde.
Als je voor een 20 of 30 euro meer een scherm met min of meer dezelfde specificaties kunt kopen, vaak ook nog eens met 1 jaar garantie is de keus natuurlijk snel gemaakt.
Wat betreft de garantie termijn, dit is een iets uitgebreider verhaal.
Kort gezegd, je hebt garantie gedurende de te verwachten technische levenduur van een apparaat.
Bij een computer is dit rond de 3 jaar, bij een koelkast geloof ik 10 jaar, en zo verder.
Echter, na 1 of 2 jaar hoeft er geen volledige garantie meer gegeven te worden, maar kan de leverancier bijvoorbeeld een percentage laten bijbetalen, of juist een ander artikel leveren met een korting die weer een percentage van de waarde van het oude artikel is.
Dit is een europese regelgeving, en dus voor alle bedrijven in Europa van toepassing.
BusChauffeur
18th January 2008, 16:43
Je kunt geen appels met peren vergelijken.....:eek:
Ron de Vries of een 1 man´s internet winkel:rolleyes:
Als je weet wat die ron verkoopt in de week... Daar mag best wat korting af.
Wat de site betreft ......Best een mooie site hoor :D
Drachten Hmmmm das een beetje in de buurt van PICCO d8 ik.....Beetje concurentie zie ik wel zitten,
Dat scheelt weer in de prijs
Lexophilia
19th January 2008, 03:58
Picco is heerenveen :)
drachten :P ach daar kom ik maandelijks :P
Ik ben allang blij dat er weer een cpc shop bij is, heb er verder niks op aan te merken ik ga niet zeiken over prijzen aangezien alle begin altijd moeilijk verloopt.
TIP Aan de shopeigenaar: Zorg voor veel reclame(add jezelf op google en dat soort dingen) mn vorige werkgever heeft het na 4 jaar ook gedaan en kreeg duidelijk merkbaar meer klanten..:)
dbtracks
19th January 2008, 09:01
Zal ik het zeggen................ :D
Ga wat meer aan het uiterlijk van de shop werken, er is zat te vinden op oscommerce, het is nu nog zo standaard en heeft nog niet echt een eigen gezicht. Bijvoorbeeld de informatie bij de artikelen zijn erg verschillend. Kleine letter types en grote door elkaar.
verder prima idee nog een Carputershop er bij, goed bezig!
ik was er mee bezig samen met en vriend maar ben er voorlopig maar mee gestopt, vooral omdat wij wilden gaan inbouwen maar daar is het nog te pril voor, het is nu nog te veel gepruts ik wacht nog even 2 jaar en ga dan nog is verder kijken.
the green
19th January 2008, 16:19
en wat meer info bij de producten is ook handig
http://www.carpcwinkel.nl/shop/indash-touch-screen-monitor-p-54.html
wat voor contrast, helderheid, rds of niet,...
vBulletin v4.0.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.