PDA

Bekijk de volledige versie : Xplite custom modem ondersteuning per ongeluk eruit gelaten

Rockking
21st November 2007, 19:40
Ik heb een custom xplite cdtje gedraait echt zo veel mogelijk gestript.
Maar ik heb dus ook modem ondersteuning verwijderd.
En wat blijkt nu dit heb ik nodig voor mijn blauwtand device.
Ik kan de install niet voltooien krijg dus een error op het moment dat ie de blauwtand modem tracht te installen, hierna alleen de ok optie en natuurlijk roll-back.
Is er een mogelijkheid om de install toch te voltooien door bijvoorbeeld de functionaliteit er op een of andere manier weer in te gooien zonder weer opnieuw een nlite diskje te kreeren met daarop wel de modem ondersteuning.
Anders kan ik weer opnieuw beginnen met Xp te createn en installen:confused:

Greenthumb
21st November 2007, 19:56
Nee, dit is niet mogelijk.
Wordt dus toch weer opnieuw een cd'tje maken ben ik bang.
Ik heb op mn zoektocht naar de ultieme gestripte windows in mijn situatie ongeveer een 100-tal nieuwe configuraties gemaakt.

Rockking
21st November 2007, 22:07
Man man man wat duurt dat lang zeg.
Niet het maken zelf, dat is zo gepiept.
Maar alles zorgvuldig lezen over wat ik er wel en niet in wou hebben.
Drivers uitzoeken en slippen.
Was ik toch wel een avondje verder, nou ja morgen maar weer..
Ah ik zie t al, ik kan mijn laatste sessie ook laden pfief scheelt een hoop leeswerk.

Greenthumb
22nd November 2007, 09:29
Ja het is een tijdrovend klusje, maar als je eenmaal er aan gewend bent wil je niet anders.
Heb vorige keer voor een klant weer een volledige versie geinstalleerd, en zelfs al staat er verder geen enkele software op, het voelt toch traag aan.
Heb hier thuis alle computers een nLited windows gegeven, en een aantal standaard profielen liggen voor verschillende doeleinden.

Rockking
22nd November 2007, 22:59
Ik heb m erop staan so far so good.
Heb echt t idee dat deze een stuk sneller start.
Centrafuse erop gezet draait ook goed.
Behalve video ondersteuning die werkt nog niet echt.
Ik ga weer verder met vogelen.

Greenthumb
23rd November 2007, 09:46
Voor video zou ik er eerst een codec pack op zetten.
Ik gebruik zelf altijd het k-lite codec pack standard, en dan zonder de alternatieve spelers.
Hier heb ik tot nu toe alles kunnen afspelen, dus tenzij je echt exotische formaten gebruikt moet je aan standard genoeg hebben.

Rockking
23rd November 2007, 23:59
Kun je alleen met centrafuse geen dvd mappen openen ?
heb versie 1.1