Bekijk de volledige versie : Carputer Cafe....
ledeuw
7th May 2005, 00:29
Ik open maar even een cafe draadje want het is weekend kijken of er iemand mee een (virtueel) pintje komt pakken :D
Vipergts/r
7th May 2005, 00:30
Tuurlijk, ik ben er bij. Geef me er maar ene. :D
ledeuw
7th May 2005, 00:31
Nou hier is er dan een, vers getapt..... :D
En wat ben jij aan het uitzoeken op het net....?
Vipergts/r
7th May 2005, 00:33
Thx. Da smaakt.
Had voorgesteld om lanyards van het carputerforum te laten maken. Maar dan moet ge de Matthijs en de Iwan kunne overtuigen e. En ge moet met goede prijzen afkomen. Alleen weet ik ni wat het moeilijkste is :D
No offence e Matthijs en Iwan. Ge moet wa kunne lachen e.
ledeuw
7th May 2005, 00:35
Kan best wel prijzig zijn zoiets...maar bij genoeg animo moet het best te doen zijn.... hebbie een beetje leuke prijzen kunnen vinden?
Vipergts/r
7th May 2005, 00:38
Jaja, voorlopig heb ik toch al schone prijzen kunne vinden. Maar ik vind dat ze daar iets aan mogen verdienen zoda ze wa terug hebben voor dit forum online te houden.
ledeuw
7th May 2005, 00:40
Absoluut, ik hoop alleen wel dat er genoeg animo voor is en dat mensen ook bereid zijn er 1, of meerdere, willen aanschaffen....
ledeuw
7th May 2005, 00:44
Ik vind het de laaste dagen een beetje slapjes op het forum.... en mijn carpc schiet totaal niet op. Ik zit te wachten totdat de M1-ATX weer ergens op voorraad komt, in NL zijn ze allemaal uitverkocht. Ze zijn wel bij Cartft op voorraad maar ik wil het liefst in NL bestellen....
Vipergts/r
7th May 2005, 00:46
Bwa, ik denk dat da wel gaat meevallen hoor. Ik wil er zelfs 2. Atlijd handig. 1 voor de sleutels en 1 met een naamkaartje voor carputerforummeetings of gewoon voor andere meetings. :D
Djuh, mijn pint is leeg. Reload please :D
ledeuw
7th May 2005, 00:48
<TAPMODE> 1 voor Viper</TAPMODE> :D
<TAPMODE> 1 voor mijzelf</TAPMODE> :D
Proost :p
Ik wil ook wel 2 van die lanyards... (1 voor mij en 1 voor de vrouw)
ledeuw
7th May 2005, 00:50
Wanneer staat er eigenlijk een meeting op de planning....?
Vipergts/r
7th May 2005, 00:52
Santé.
Zie maar is, da zen er al vier. Kga ff bij de topic inkoopacties is een animocheck zetten voor de lanyards. Da hebben I-1 en Matthijs een id. Zet gij u daar ook bij?
Vipergts/r
7th May 2005, 00:55
Van die meeting staat nog niks vast. Ik denk dat het nog ff kan duren of er moet een meeting komen voor het uitdelen van de bestelde MiniKey's.
ledeuw
7th May 2005, 00:55
Is goed, open die inkoopactie/animocheck maar ik zal mijzelf er gelijk bijzetten..... (inmiddels gedaan, 2 stuks genoteerd)
Vipergts/r
7th May 2005, 00:56
Staat er ondertussen.
ledeuw
7th May 2005, 00:58
Ik zag het staan... zijn er al eerder meetingen geweest van caputer fans?
<TAPMODE>Ik tap er nog twee, proost</TAPMODE>
Vipergts/r
7th May 2005, 01:02
Via dit forum toch nog niet bij mij weten. Mss via andere fora's. Maar ik wil wel bij de eerst carputerforummeeting zijn. Dan krijgde zowa een id tegen ge wie ge zoal aant klappen zijt op een board en dat ge alles in real time ziet en niet op foto's. Zoals uw case uit een sleutelkastje. Da wil ik wel is int echt zien. Lijkt me wel iets nice.
Iets fris smaakt nu is echt se. Zeker met al da stof dak vandaag binne gekregen hem.
ledeuw
7th May 2005, 01:07
Dat is wel zo, ik hoop wel dat die meeting nog even op zich laat wachten (1,5 maandje) zodat ik alles af krijg. Ik moet ook nog onderdelen bestellen en zoals ik al eerder zei die voeding is een probleem. Nu ben ik er net achtergekomen dat mijn HD waarschijnlijk niet gaat passen (3,5"). Ik kan wel zeggen dat ik er nog niet ben met mijn project...maar het blijft leuk. Ik kan echter niet wachten tot het af is (is nooit af maar ge snapt wel wat ik bedoel)
Vipergts/r
7th May 2005, 01:11
Ja, ik heb ook een carputer dus dat begrijp ik maar al te goed. Had mijne goed bollen en toen kreeg ik het gedacht om mijn scherm, mijn voeding en mijne radio eruit te gooien. Maar moet nu wachten op mijn nieuwe stukken van de dashPc IA. De pc stond onder de zetel, maar die wordt verplaatst naar de koffer. Maar ik moet nog wachten op de onderdelen van de Casemod IA. Tijdens de verbouwingen en als alles af is zal ik zeker wa foto's posten.
ledeuw
7th May 2005, 01:15
Moeilijk dat wachten... wat wilde je veranderen aan je scherm?
Die inkoopactie bij is mis gegaan, jij had mij die tip gegeven en ik dacht even snel te reageren, mijzelf opgegeven, 1 voeding besteld en later (ik vond de site niet zo overzichtelijk, eerste keer dat ik er gebruik van maakte) heb ik mij bestelling er per abuis uitgegooid. Fijn...ik was te snel en te ongeduldig dus zo blijkt maar weer..... haastige spoed is zelden goed... balen...
Ik ben trouwens benieuwd naar je nieuwe opstelling
Vipergts/r
7th May 2005, 01:22
Ik denk wel da ge nog iets kunt regelen als ge da iet op da forum post hoor.
Ja, ik had een gewoon touchscreen voor op het dash, maar da stoorde mij wat eigenlijk en vond het ook ni echt mooi zo op het dash. Dus heb ik een indash fully motorized besteld. Ja, er gaan wat veranderen hoor. Er komen 2 40mm UV green fans op, met fanguards. De behuizing wordt overtrokken met bekledingsstof en daar komen die fanguards hopelijk schoon in verwerkt met een schoon contrast. Zwarte stof met zilveren fanguards. Ik kan ni wachten totdat ik aan de verbouwingen kan beginnen. :)
Maarja, wachten duurt altijd het langste.
ledeuw
7th May 2005, 01:30
Ik denk wel da ge nog iets kunt regelen als ge da iet op da forum post hoor.
Zou ik kunnen doen maar ik wacht wel tot ze bij Modguru of bij My electronics binnen zijn... ik denk dat het qua tijd niet zoveel uitmaakt. Maar het probleem is dat ik zonder die voeding niet veder kan met dat sleutelkast (Compcase) verder kan. Ik heb namelijk de hoogte van de voeding nodig om te kunnen bepalen waar de HD moet komen. Mijn kastje is namelijk 5.5 cm hoog en ik weet niet hoe hoog de voeding is. Anders moet ik toch echt een 2.5" gaan aanschaffen en die euro.....ze vliegen harder je zak uit als dat ze binnenkomen, daarbij komt nog dat ik deze maand 2 Bruiloften heb (kado's), en mijn auto moet gekeurd worden en mijn auto moet ook een grote beurt hebben (en daar ben ik al fink telaat mee dus dat kan ik echt niet uitstellen anders heb ik straks een carputer maar geen auto :eek: en dat schiet helemaal niet op. Kan ik em natuurlijk nog altijd op mijn fiets monteren maarre da's niet zo tof als in d'n auto.
Een fully motorized dashscreen in wel heel vet.....
Vipergts/r
7th May 2005, 01:38
Ja, het is allemaal nogal duur. En ik ben nog maar ne student, dus ik verdien nog altijd niks. En als ge dan alles zelf moeten betalen, en ge rijd dan nogal veel kilometers, dus het wordt er niet goedkoper op. En dan wordt de diesel alleen maar duurder.
Ja, ik heb er ergens is een filmke van gezien van een fully motorized. Is echt wel vetjes. Alleen moet ik het nog aankrijgen natuurlijk.
ledeuw
7th May 2005, 01:45
Dat aankrijgen is toch niet zo'n probleem, heeft dat geval niet een ISO stekker? Of heeft jouw auto geen ISO stekker? Ik weet nog de tijd dat bij mij alles met kroonstenen aan elkaar gekoppeld zat....echt een troep dan die bedrading.....
Vipergts/r
7th May 2005, 01:49
Ja nee, da bedoel ik ni. Met aansluiten heb ik ni echt problemen hoor. Ik heb in het middelbaar Elektriciteit / Elektronica geleerd en nu leer ik ICT. Dus da mag echt geen probleem zijn. Ik bedoelde eigenlijk dat ik het nog moet ontvangen vooraleer ik het kan steken e.
ledeuw
7th May 2005, 01:52
Aha, oke...nou vat ik 'em! Ik zat al te twijfelen of je het aankrijgen of ontvangen van de spullen bedoelde... Ik gokte op het verkeerde. Ik woon zeer dicht bij Belgie dus opzich heb ik niet zo problemen met andere, overgens mooiere woordkeuze... Ik woon dicht bij Antwerpen....waar ik overgens vaak naar toe ga, Metropolis vooral....
Vipergts/r
7th May 2005, 01:56
Is dan idd ni zover. Antwerpen is ong 50km van hieruit. Ik kom ook regelmatig in nederland. Vooral in Eindhoven. Voor schoenen :D . Mijn maat vind ge hier ni echt veel.
ledeuw
7th May 2005, 02:02
Aha,
Balen is zon 110 km van Breda (Daar woon ik), naar Eindhoven?? Ik ga juist naar Belgie voor mijn kleding, Wijnegem vind ik echt geweldig, je weet wel die grote shopping mall. In Belgie hebben ze de nieuwste kleding eerder als in NL, althans dat is mijn ervaring. Trouwens je had het over schoenen....
Wat ik niet snap van de schoenen in Belgie is dat die schoenen met die onwijs hoge zolen nog in de mode zijn.... Dat valt mij altijd op en ik sta er nog steeds van te kijken...Van die zwarte schoenen veel metalen franjes en zolen van zo'n 10/15 cm hoog.... :D
Vipergts/r
7th May 2005, 02:07
Ja, dat is echt wel weird.
Voor mij moet het lekker laag zijn, zo van die skateslofkes. Maja, heb ook ni veel keus e. Maat 48. Daarom Eindhoven. Ja, voor kleding is wijnegem en hasselt wel is sjiek.
ledeuw
7th May 2005, 02:10
Maat 48....hoe lang ben jij? Ik heb 41/42 maar deze maten zijn altijd snel uitverkocht....Da's mijn probleem met schoenen....
ledeuw
7th May 2005, 02:12
He er is een forum bezoeker bij.....(tay) misschien komt ie ook wel een pilske pakken...
Vipergts/r
7th May 2005, 02:15
Rond de 1m90. Ja, dat is bij mijn maat ook hoor. Ik moet er echt van het begin bij zijn of ze zijn weg gewoon omdat er zo weinig zijn. Maar in die winkel in eindhoven waar ik nu ga hebbe ze tot 52 ofzo dus daar heb ik nog veel ( 3à4) keuze als ik er op tijd bij ben.
ledeuw
7th May 2005, 02:23
Da's in ieder geval beter dan helemaal geen keuze alhoewel ik jouw keuzemogelijkheden dan wel beperkt vind.....
Ik heb altijd zat keuze maar als ik dan schoenen uitzoek en ze gaan kijken dan komen ze altijd aanzetten met de zin "deze zijn helaas niet meer op voorraad, meneer". Maar da's bij mij met alles (maakt niet uit wat voor product). Altijd als ik iets in mijn hoofd heb dan is het of uit de collectie, of uitverkocht en verwachten ze de volgende levering binnen een half jaar en dan blijkt het alsnog niet meer leverbaar of ze hebben er nog een en dan koop ik de laatste en dan blijkt het kapot te zijn.
Maar ja...ik ben er al aan gewend... kijk naar de voeding.... weer typisch zo'n geval van 'net naast de pot pissen'. :mad:
Vipergts/r
7th May 2005, 02:27
Ja k, da suckt echt wel. Ja, die zin heb ik ook al redelijk veel gehoord. Das altijd zo klote. Maja, ge kunt er weinig aan doen e.
Nog ene tappen voor u?
ledeuw
7th May 2005, 02:32
Nou de laatste dan wat de vrouw zit te springen om naar bed te gaan (slapen bedoel ik dan :( ) Dus laten we de bel luiden voor de laatste ronde...
<BELMODE> DONG DONG </BELMODE>
Viper, proost en alvast bedankt veur d'n gezelligheid!! :)
Vipergts/r
7th May 2005, 02:35
No problem. Gij vindt da ook vervelend dus, voor online te zijn en niks te kunne posten. Eigenlijk zou iedereen die online komt minstens ene post moeten doen, maja.
Ze hebben gesmaakt.
Ik ga ok maar in mijne nest kruipen. Goeienacht
ledeuw
7th May 2005, 02:36
Viper, jij hebt toch dat lilliput 7" scherpje in je auto gehad? Is dat moeilijk aan te sluiten op de PSU, zit daar gewoon een molex connector op om 'em aan te sluiten op de voeding. Of is is het een verhaal van de draden kapot knippen en dan de stroom ergens vandaan halen?
BTW wat doe je met je oude scherm? Heb je die nog?
ledeuw
7th May 2005, 02:41
No problem. Gij vindt da ook vervelend dus, voor online te zijn en niks te kunne posten. Eigenlijk zou iedereen die online komt minstens ene post moeten doen, maja.
Klopt is idd vervelend, en er zou gewoon gepost moeten worden...maar je kunt niets verplichten. Maar het zou beter zijn voor het forum. Hoe meer vragen + antwoorden hoe beter :)
Ze hebben gesmaakt.
Ik ga ok maar in mijne nest kruipen. Goeienacht
De pilskes hebben idd gesmaakt. Welterusten.... :D
Vipergts/r
7th May 2005, 02:42
Nee, daar zat een adaptor bij om in de sigarettenaansteker te steken. Maar ik heb er dan een molex connector tussengeplaatst en zo kan je dan die aansluiten op je PSU. Zo kan ik 12V nemen voor mijn scherm en 5V voor mijne USB hub.
Nee, mijn scherm is ondertussen verkocht aan JorisC. Heeft trouwens bij te koop gestaan.
ledeuw
7th May 2005, 02:45
Aha, je moet er dus zelf een molexje tussen plaatsen....Da's wel te doen toch... Jammer dat je scherm al verkocht is.... ik heb het net even opgezocht klopt idd. dat je scherm al weg is... was ik even vergeten....
Over posten gesproken, ik denk dat ik morgen nog wel het een en ander ga posten, een paar nuttige posts over software en wat andere dingen.....
Vipergts/r
7th May 2005, 02:47
Ja, was ook al van zin zo'n topic te maken en nog een paar ander. Is handig voor de mensen die nog moeten beginne met een carputer.
ledeuw
7th May 2005, 02:49
Ik ben er al mee bezig ik ga morgen een vrij uitgebreide artikeltje plaatsen, offe was jij er al mee bezig?
Vipergts/r
7th May 2005, 02:53
Ben bezig met een overzicht van software. Mij maakt het niet uit wie het maakt hoor.
ledeuw
7th May 2005, 02:58
Oke, was ik ook mee bezig...ik was al een eind op scheut.... Ik zie het morgenvroeg wel... Viper, ik wens je een goede nacht toe ik ga nu echt mijn bed in duiken...er staat namelijk iemand naast mij die steeds moeilijker gaat kijken.... je kunt het vergelijken met een man die in het cafe zit te drinken, gezellig een beetje te praten.... en plotseling staat zijn vrouw daar met een deegroller in de hand :D :D
Welterusten Viper.....
Tot morgen.....
Vipergts/r
7th May 2005, 03:00
Ja, ik was al aant denken. Das bijna een half uur geleden.
Sterkte :D
Goeienacht
Vipergts/r
7th May 2005, 12:51
Cafe is voof ff'kes terug open. :D
Matthijs
7th May 2005, 20:28
Doe mij maar een Fanta, ik moet nog rijden...
Vipergts/r
8th May 2005, 01:48
Amai, almaar goed dat er geen kas is voor het café, want met zo weinig volk op een dag. Da moet wel failliet gaan.
Matthijs
9th May 2005, 18:27
Hier hebbie een kwartje fooi:
ledeuw
9th May 2005, 18:30
Kijk da's beter de kas spekken....
OEEEEEE, het goede oude kwartje......wat mis ik die net als de dubbeltjes, stuivers, vijfjes, tienjes, vijfentwintigjes etc.....
Rot euro......maar ja.....tis niet anders
Vipergts/r
9th May 2005, 18:31
Vind de euro nochtans wel handig. Alleen dat alles duurder geworden is. :mad:
En wellie verdienen ni meer :(
ledeuw
9th May 2005, 18:35
Handig ja....maar overduidelijk een ripoff....hebbie het nieuws in NL gehoord. De Nederlandse Bank en de minister van financien heeft toegegeven de Gulden te goedkoop te hebben ingeruild... was goed voor de export. Heel het volk is gewoon 10% afgenomen.... maar ja...
Enne heel de EU loopt te klagen dat alles veel duurder is geworden...we staan erbij en kijken ernaar.....
Vipergts/r
9th May 2005, 18:37
Ja, helaas wel. En als ge het ergens anders veel goedkoper kunt krijgen, zette u nog fameus af ook nog. :mad:
Europa is gewoon te soft. De Amerikanen, die gaan er tenminste voor. De nee is en blijft daar ne nee.
ledeuw
9th May 2005, 18:41
Ja, helaas wel. En als ge het ergens anders veel goedkoper kunt krijgen, zette u nog fameus af ook nog. :mad:
Europa is gewoon te soft. De Amerikanen, die gaan er tenminste voor. De nee is en blijft daar ne nee.
Zeker wel, en in Amerika zou de regering er niet mee wegkomen.... ik heb daar een tijd gewoond. Indertijd wilde men de benzineprijs omhoog doen...Heel amerika stond op zijn achterste poten. (M.U.V. de milleufanatici)
Is btw niet doorgegaan toen (1996)
Vipergts/r
9th May 2005, 18:47
En waarom zijde teruggekomen? (Ni slecht bedoeld e, maar het lijkt me daar gewoon beter)
ledeuw
9th May 2005, 18:54
Ik was klaar met school en mijn visum liep af. Daarbij wilde ik wel terug naar mijn familie en vrienden. Ik zit wel te denken om terug te gaan. USA is echt een leuk land om te wonen/werken.
Vipergts/r
9th May 2005, 19:11
Amai, wa hedde gij gevolgd. Da kan ik geloven. Ik heb da altijd al gezegd dak later daar ging wonen. Maar nu een visum krijgen, das een paar ander mouwen.
ledeuw
9th May 2005, 19:28
Viper, da's niet zo moeilijk hoor, zo'n greencard. Je komt uit Belgie, je hebt goeie educatie gevolgd. Het moet voor jouw niet zo gek moeilijk zijn hoor.
Vipergts/r
9th May 2005, 19:31
Het zal nog een paar jaar duren, maar dan ga ik er zeker voor luisteren.
ledeuw
9th May 2005, 19:32
Zeker doen, hele ervaring. En ben je het beu dan ben je zo weer in Belgie. :)
Vipergts/r
9th May 2005, 19:54
Ik denk ni dak da rap beu raak zenne. Dikke amerikaanse bakke, de benzine kost er praktisch niks. Gewoon feest.
ledeuw
9th May 2005, 20:01
Ja, dat is....maar zorg da ge goe verzekerd zijt :D Maar amerikanen en auto's ...da's een goede combo! Heelijke auto's. Goedkoop ook, prijzen voor Ami's in NL zijn echt belachelijk. Oude sloop amerikanen gaan hier nog weg voor € 6000,- of meer. Echt belachelijk. Prijzen hier zijn niet realistisch....anders zou ik er echt wel 1 onder mijn kontje hebben....
Vipergts/r
9th May 2005, 20:04
Ja, zelf een verzekering nemen is daar echt wel van belang. Ja, hier moet ge heel veel betalen voor amerikanen. Zelfs als ze in slechte staat zijn.
Vipergts/r
9th May 2005, 20:49
<TAPMODE>Ik tap er ene voor mij, wie nog? </TAPMODE>
ledeuw
9th May 2005, 20:50
<TAPMODE>Ik tap er ene voor mij, wie nog? </TAPMODE>
Doe mij er nog maar ene.... :D :D :D
Vipergts/r
9th May 2005, 20:53
<TAPMODE> Ene voor de ledeuw </TAPMODE>
ledeuw
9th May 2005, 20:53
Dat smaakt....
Vipergts/r
9th May 2005, 20:55
Seg, ik zien da uwe progress meter 20% vooruit gegaan is. Wa hedde gedaan ledeuw?
ledeuw
9th May 2005, 21:02
Seg, ik zien da uwe progress meter 20% vooruit gegaan is. Wa hedde gedaan ledeuw?
Nou, ik zat eens even te kijken wat ik nog nodig had en wat ik nu precies heb. En nu blijkt dat hoofdrekenen niet mijn beste vak is :D. Qua benodigheden zit ik op de 40%. Mijn kasje is klaar (foto's volgen nog), mobo heb ik al, Bluetooth dongle heb ik, HDD heb ik, geheugen heb ik. Ik heb alleen nog nodig: Voeding, scherm en GPS. Dan kan het geheel ingebouwd worden. Dus ik zit zker al op 40%....
Vipergts/r
9th May 2005, 21:08
Ah, ik dacht al. Die gaat hier serieus vooruit en die laat ons niks weten. :)
Nog ene hebbe?
ledeuw
9th May 2005, 21:10
Lekker :D
Hmm, ik vergeet de DVD die heb ik ook nog nodig....mijn geldslurpende hobby's ook altijd... :D
Vipergts/r
9th May 2005, 21:29
Tis nu ni dat zo ne DVD duur e. 2de hands kunt ge die altijd op de kop tikken.
ledeuw
9th May 2005, 21:31
Ja maar het moet een slimline zijn....en die zijn een stukje duurder...niet veel maar toch...
ledeuw
10th May 2005, 00:35
Mensen,
Welterusten, ik ga naar mijn bed toe! Tot morgen.....
setsunakaede
10th May 2005, 23:03
En, zijn er al weer bierdrinkers hier?
Vipergts/r
10th May 2005, 23:09
Heb er nog geen gezien.
setsunakaede
10th May 2005, 23:21
Hee, gezellig, jou heb ik vanavond nog niet gesproken :D
BIERTJE?
Vipergts/r
10th May 2005, 23:26
Ja, geef maar. En alles goeie?
setsunakaede
10th May 2005, 23:33
Ja hoor, alles best hier. Zojuist de layout klaargestoomd voor de aansluitprints van de middenconsole, hoeven nog maar een beetje gewijzigd. Binnenkort maar eens etsen.
Jij de kaarten al binnen?
Ik neem een palmpje, jij ook? *Barman!!!
Vipergts/r
10th May 2005, 23:34
Nog niet, zal is rap doen se.
Nee, doe mij maar ne lindemans.
setsunakaede
10th May 2005, 23:37
Sjah, voordeel van in een studentenhuis wonen, = lekkere bandbreedte. Ze waren in no time binnen.
Barman! Een palmpje voor mij en mijn vriendin, en een Lindemans voor Viper!
Wasda eigenlijk voor bier?
Vipergts/r
10th May 2005, 23:42
Kriek Lindemans. Is een nogal zoet bierke, zeer smakelijk :D
setsunakaede
10th May 2005, 23:45
Ah, kriek. Ben ik persoonlijk niet zo'n liefhebber van, das toch kersensmaak?
Laatst wel in Belgie frambozenbier gevonden, dat vond ik dan wel weer aardig.
Maareh mijn palmpje mag er ook best wezen, vind ik.
Proost!
Vipergts/r
10th May 2005, 23:46
Ja, Liefmans Framboise is ook zeer goed.
Santé
setsunakaede
10th May 2005, 23:55
Inderdaad van dat Liefmans spul, ik heb hier nog een flesje liggen voor mijn paps. Goed spul.
Vipergts/r
10th May 2005, 23:59
Zeker als da lekker fris is.
setsunakaede
11th May 2005, 00:05
Mwa, ik kan de donkerdere biertjes ook erg goed waarderen op kamertemperatuur hoor, maar idd koud ook best wel lekker!
Pils en witbier: zo koud mogelijk! Witbier altijd met citroentje...
Ik neem nog een snelle, voordat ik de bar weer ga verlaten, morgen weer vroeg dag (beuh...)
Jij ook nog?
Vipergts/r
11th May 2005, 00:08
Ja, doe maar.
setsunakaede
11th May 2005, 00:18
Barman, nog eens hetzelfde, om af te sluiten voor mij dan.
ledeuw
11th May 2005, 00:19
Tap er eens ene veur mij zenne
Vipergts/r
11th May 2005, 00:20
Ja, voor mij ook de laatste, want merege weer vroeg op.
setsunakaede
11th May 2005, 00:24
Nou, laat hem dan maar smaken eh.
Ik ga nog ff doesjen met mijn lief, en dan plat.
Welterusten voor als het biertje op is :D
ledeuw
11th May 2005, 00:25
Ik ben er net......da's jammer. Ik kom net thuis. Vandaag de auto weggebracht voor de keuring + beurt. € 232 armer! :mad: Dat was met € 100 korting. Het was een bekende van mij! Maar ik kan echt wel janken want er moet nog een gedeelte gebeuren, ditributieriem + druklager en kopplingsplaten.... € 650 geschatte kosten.... :eek: Ik heb vandaag een dikke emmer tranen gelaten omdat ik mij budget voor d'n carpc moest aanspreken..... :mad: ..... :(
Vipergts/r
11th May 2005, 00:27
Ah ledeuw, ge zijt er nog is. Just als wellie wille weggaan.
Vipergts/r
11th May 2005, 00:27
Ik ben er net......da's jammer. Ik kom net thuis. Vandaag de auto weggebracht voor de keuring + beurt. € 232 armer! :mad: Dat was met € 100 korting. Het was een bekende van mij! Maar ik kan echt wel janken want er moet nog een gedeelte gebeuren, ditributieriem + druklager en kopplingsplaten.... € 650 geschatte kosten.... :eek: Ik heb vandaag een dikke emmer tranen gelaten omdat ik mij budget voor d'n carpc moest aanspreken..... :mad: ..... :(
Damned, is echt wel een tegenvaller. Sterkte.
ledeuw
11th May 2005, 00:30
Dank je....uit pure ellende en kwaadheid ga ik morgen mijn M1-ATX bestellen....ik heb gewoon een lichtpuntje nodig :D
Vipergts/r
11th May 2005, 00:36
Is te begrijpen. Dan kan je toch uitkijken naar de goeie dingen.
Ik ga slapen, goeienacht.
ledeuw
11th May 2005, 00:38
Welterusten Viper!
ledeuw
11th May 2005, 01:18
Mijn pliske is op, ik ga slapen! Welterusten...
ledeuw
6th June 2005, 23:33
Iemand een Pilsje??
ledeuw
7th June 2005, 00:28
Niemand een biertje.....?
vBulletin v4.0.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.