Bekijk de volledige versie : Voetbal
Vipergts/r
4th May 2005, 23:37
Juis naar PSV - AC Milan gekeken. Godmiljaar. Klote Italianen. Kome is ene keer aan de goal. AC Milan is onverdiend gewonne. Zelfs als ge het over de 2 wedstrijden beziet. PSV had moete doorgaan!
Victor
5th May 2005, 00:12
Tja, je zegt het zelf : Klote Italianen
Niks tegen italianen hoor, maar hun voetbal is echt klote saai.
Vipergts/r
5th May 2005, 01:01
Jaja, qua voetbal e. Ni tegen hun persoonlijk hoor. Maar hunne voetbal is gewoon een ramp en dat staat dan zo hoog aangeschreven. Na al vele jaren voetbalervaring te hebben opgedaan erger ik mij meer en meer aan zo van die dingen.
Matthijs
7th May 2005, 20:30
Hmmm op de meeste fora hebben ze regels, tot nu waren die hier niet nodig, maar ik geloof dat ik er zojuist een heb bedacht :D
(grapje)
Vipergts/r
8th May 2005, 01:37
Hmmm op de meeste fora hebben ze regels, tot nu waren die hier niet nodig, maar ik geloof dat ik er zojuist een heb bedacht :D
(grapje)
Ja sorry dak da poste, maar was e beke slecht gezind. Ik moest het gewoon ff kwijt.
Jurjen
13th May 2005, 13:10
beetje laat.............
maar in france gekeken naar psv-milan
en was echt goed psv.
maar vergeet ook niet dat dit de klasse is van milaan!!
en als ik mocht kiezen waar ik mocht voetballen......was dat echt wel italie
ik zou dan wel aanvaller zijn, als verdediger lijkt het me inderdaad minder.
maar te druk met cpf forum, dus heb juventus afgebeld ;)
Vipergts/r
13th May 2005, 17:28
Mij maakt het ni uit waar op veld. Heb vroeger op alle posities gespeeld. Ik mis het wel e beke, maja ben nu scheidsrechter :o
:D
Victor
19th May 2005, 00:44
Die $#!@%!#$% russen :mad:
zo zie je maar weer, mooi voetbal wordt flink afgestraft als je niet uitkijkt.
Dit wordt een slapeloze nacht voor me.
Jurjen
19th May 2005, 11:35
tja wel vreemd ja, ook heel erg slecht van portu!!!
saknopper
19th May 2005, 12:21
bah, voetbal.... :D
Jurjen
19th May 2005, 14:49
dit wordt duidelijk een thread voor de " ECHTE MANNEN" ;)
setsunakaede
19th May 2005, 15:30
Hoezo, voetbal is toch een sport waarbij 22 homo's proberen weg te vluchten voor een paar sadisten met fluitjes en vlaggetjes, en daar zit dan de hele wereld naar te kijken? En die bal was toch om de schijn op te houden?
:D
Nee, voetbal... bah. Saknopper, zullen wij dan maar ergens anders gaan ouwehoeren over lekkere wijven of zo? DAS pas een ECHT mannentopic ;)
Hoi,
LEKKER VOOR SPORTING!!!!
Moskou roeleert!!!!
hebben jullie die moskouse sletjes nog gezien :P
zitten mooie vrouwtjes tussenhoor...
Groetjes,
saknopper
19th May 2005, 15:58
Nee, voetbal... bah. Saknopper, zullen wij dan maar ergens anders gaan ouwehoeren over lekkere wijven of zo? DAS pas een ECHT mannentopic ;)
Kijk, eindelijk iemand die het snapt... :D
ledeuw
19th May 2005, 16:03
VOETBAL= 22 overbetaalde mongolen die vechten om een bal, hebben ze de bal eindelijk schoppen ze 'em weer weg... :confused:
EDIT <IK WIL NATUURLIJK DE VOETBALLERS NIET BELEDIGEN....>
Vipergts/r
19th May 2005, 20:23
Hoezo, voetbal is toch een sport waarbij 22 homo's proberen weg te vluchten voor een paar sadisten met fluitjes en vlaggetjes, en daar zit dan de hele wereld naar te kijken? En die bal was toch om de schijn op te houden?
Dees gaat toch wel ver zenne. Sadisten met fluitjes en vlaggetjes? Hoe komde daar bij? Wij doen ook maar ons best zenne. En niet iedereen wordt dat zomaar zenne. Ge moet eerst ne theorie volgen, examen maken. Boven de 60% zitten en dan begint het pas. Op den deur krijgt ge controleurs, die u kunne promoveren, degraderen of in u catogerie laten. En zijt ma zeker, het duurt ne tijd vooraleer ge in de top moogt fluiten zenne. En ge hebt er serieuze klootzakken inzitten.
Ja, die Russen. En dan hebbe de portugezen zo goed gespeeld.
setsunakaede
19th May 2005, 20:54
sjah sorry Viper als ik je beledigde... ik ben principieel voetbalhater, zie je... niet persoonlijk bedoeld ofzo...
saknopper
19th May 2005, 21:07
Sorry viper, ben ook principieel voetbalhater...;)
Nee, zonder grappen, het is gewoon niet mijn sport, kan ik ook niets aan doen.
Jurjen
19th May 2005, 21:09
zie mijn werk!!!
de voetballers bij ons kijken graag naar vrouwen en hebben het daarover.
de niet voetballers........ hebben daar geen aandacht voor, zal maar niet zeggen waar wel voor!!!
ps wel is bij het nederlands elftal geweest 60% vrouw!!
vBulletin v4.0.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.