PDA

Bekijk de volledige versie : Echt offtopic: gmail

Vipergts/r
2nd May 2005, 23:12
Even een woordje uitleg. Gmail is de mail van google. Deze hebben voor de moment een inbox van 2150MB en loopt iedere seconde op.
Je kan jezelf niet zomaar inschrijven, dit gebeurt via een uitnodiging van al een bestaand gmail adres. Nu heb ik zo'n 2 mailadressen en nu heb ik meer dan 100 invites staan. Dus als iemand geinteresseerd is die vraagt maar een uitnodiging. De gmail account kunt ge tevens als harde schijf gebruiken dmv een klein programma'ke.

Grtzzz

Viper

Matthijs
2nd May 2005, 23:19
2150MB per account???!!
Kom maar op met die invite!!!

Vipergts/r
2nd May 2005, 23:22
Verstuurd naar de mail in uw profiel.

Matthijs
2nd May 2005, 23:30
Thanks!
Ik ga direct even kijken!

Matthijs
2nd May 2005, 23:33
Ik heb mijn acount.
Ziet er goed uit!
Even een poosje aanzien, en dan denk ik dat ie mijn hot wel gaat vervangen!

matthijsbreemhaar@gmail.com

Vipergts/r
2nd May 2005, 23:58
Allé nog 99 te gaan. :D
Krijgt ge met gewone mailkes ni snel vol hoor. Nog een voordeel van gmail is dat er heel weinig spam inkomt.

Uriel
3rd May 2005, 01:31
Doet mij ook maar ffies een invite, wil er ook wel eens aan!

anmvdberg@hotmail.com

ledeuw
3rd May 2005, 01:51
Vipergts/r, kun je mij ook uitnodigen voor zo'n account? Ik ben nog opzoek naar een goed mail adres. BvD!

Neonic
3rd May 2005, 13:22
Zou je er mij ook eentje willen sturen :)
peter

Erwin
3rd May 2005, 14:28
Stuur mij er ook maar eentje

Vipergts/r
3rd May 2005, 15:27
Iedereen heeft ne invite, behalve ledeuw.

@ledeuw, van de moment dak u mailadres heb krijgt ge uwe invite.

Grtzz

Viper

ledeuw
3rd May 2005, 16:11
Viper,

Bedankt voor d'n mail. Ik 'em gehad en account is aangemaakt.

Gr.

ledeuw

Vipergts/r
3rd May 2005, 16:18
Je kan nu ook via Outlook Express je mail via gmail binne halen.
http://gmail.google.com/support/bin/answer.py?answer=13278

Gmail kan ook gebruikt voor msn. Dus tis praktisch zoals hotmail, alleen groter en zuiverder. :D

I-1
3rd May 2005, 17:16
hoi,

ik heb het zelf ook ook al heb ik het niet nodig...

Groetjes,

Matthijs
3rd May 2005, 17:56
Je kan nu ook via Outlook Express je mail via gmail binne halen.
http://gmail.google.com/support/bin/answer.py?answer=13278

Gmail kan ook gebruikt voor msn. Dus tis praktisch zoals hotmail, alleen groter en zuiverder. :D

Outlook express!
Dan lukt het ook met Mozilla Mail!
Dat is pas handig!
En ook nog MSN, waar blijft dat addertje nou?

Ascona
3rd May 2005, 18:41
ikzelf ben niet geinteresseerd. ik vertrouw het geheel niet al was het maar omdat het al bekend is dat uw mailbox bekeken wordt door google

Vipergts/r
3rd May 2005, 19:35
Bij hotmail is dat ook zenne.
Waar het addertje zit? Ik zou het ni weten. Gebruik het al meer dan een jaar en tis den beste mail dak heb. En heb al veel accounts gehad zenne.

rasmAn
3rd May 2005, 22:23
ik wil er ook 1

paddometstuiterballen@hotmail.com

Vipergts/r
3rd May 2005, 22:29
Uitnodiging verzonden.

Ascona
3rd May 2005, 22:31
Bij hotmail is dat ook zenne.
Waar het addertje zit? Ik zou het ni weten. Gebruik het al meer dan een jaar en tis den beste mail dak heb. En heb al veel accounts gehad zenne.
ik heb dan ook niet gezegd dat hotmail goed is eh ;)

ik heb nu een mailaccount bij mn provider, en daarvoor had ik een domeinnaampje, en een eigen mailserver (160 gig inbox-ruimte :) )

ik zou inderdaad gmail boven hotmail verkiezen.

tussen haakjes, hotmale is ook gratis, maar ge hebt dan wel een aantal banners waar niet iedereen even gek op is. http://mail.hotmale.com (not worksafe) ) en ik heb er ondertussen in meer dan een half jaar tijd geen enkele ongewenste email in gehad :). en er wordt ook niets gezegd over maximum mailboxgrootte....

Vipergts/r
3rd May 2005, 22:43
Die hebt ge dus bij gmail ni e. Das daar allemaal proper wit, buiten uwe tekst natuurlijk :p .
Ja, als ge uwe eigen mailserver hebt, kunt ge daar ni tegen op e. Das nogal logisch. Maar de std 2MB van hotmail is bitter weining, ge kunt dan wel gratis omschakelen naar 250MB. Ik heb bij hotmail 250MB en da hebt ge ook wel nog ni direct vol e. Maar hotmail gebruik ik voor van alles en nog wa terwijl die gmail wa selectiever wordt gebruikt. :D

Uriel
4th May 2005, 01:00
Viper,

Bedankt, heb meteen een accountje aangemaakt, enne met Outlook Express werkt het perfect!

Moet nou verder ff kijken hoe het werkt.

Vipergts/r
4th May 2005, 08:36
Welkom bij Gmail. :) Na een tijd krijgen jullie ook uitnodigingen hoor. Dus op den duur hebben al leden van het CPF een gmail - account. :D

emiel01
4th May 2005, 15:02
Zou je mij ook een uitnodiging kunnen sturen??

emielremmelts@hotmail.com

Ik heb je ook een mailtje naar je hotmail adres gestuurd maar ik weet natuurlijk niet als je die nog wel leest:)

En nog ff een vraagje waar kan ik dat programmatje downlaoden?

Alvast Bedangt :)

emiel01
4th May 2005, 16:20
Laat maar ik heb ff op google gezocht en toen vond ik deze site:

http://www.retal.nl/log/181

Ik heb hem daarvandaan. Je moet wel snel zijn want ze kunnen natuurlijk opraken :)

Vipergts/r
4th May 2005, 17:52
Idd, je kan ze zo ook vastkrijgen. Ik heb ondertussen een mail terug gestuurd. Achter de verschillende programma'kes zal ik is zoeken.