Bekijk de volledige versie : Scherm repareren
hansb42
10th September 2007, 10:47
Wie is er een beet je handig en zou eens naar mijn scherm willen kijken. Het kreng gaat niet meer aan. dwz. heel even aan en dan gelijk uit.:mad:
Focus
10th September 2007, 17:25
Krijg je beeld? Kan ook zijn dat er binnen de stekker van je vga aansluiting los zit...... Controleer ook alle flat cables binnenin of die goed vast zitten. Had ik ook....
hansb42
11th September 2007, 11:07
Krijg je beeld? Kan ook zijn dat er binnen de stekker van je vga aansluiting los zit...... Controleer ook alle flat cables binnenin of die goed vast zitten. Had ik ook....
Beeld is er. maar 0.5 sec of zo. VGA kabel zit goed en flatcable vlg mij ook. maar wat heb ik er voor een verstand van :mad:
Focus
11th September 2007, 17:43
Vreemd.... Al gekeken of de printplaat niet beschadigd is of er iets los zit op de plaat. Denk niet dat er wat mis is met je scherm zelf omdat die het doet.
Jurriaan
12th September 2007, 00:23
Op een ander systeem aansluiten doet ìe hetzelfde?
Lexophilia
12th September 2007, 13:10
Wie is er een beet je handig en zou eens naar mijn scherm willen kijken. Het kreng gaat niet meer aan. dwz. heel even aan en dan gelijk uit.:mad:
Ik geef je 90% kans dat je condensators lek zijn..das niet zo moeilijk te repareren in de meeste gevallen...
Ben er zelf wel handig mee ;)
groet,
hansb42
13th September 2007, 09:20
Ik geef je 90% kans dat je condensators lek zijn..das niet zo moeilijk te repareren in de meeste gevallen...
Ben er zelf wel handig mee ;)
groet,
Wil je het eens proberen?
Lexophilia
13th September 2007, 15:03
Wil je het eens proberen?
geen probleem, waar moet je vandaan komen?
greetz,
MvdH
hansb42
14th September 2007, 09:47
geen probleem, waar moet je vandaan komen?
greetz,
MvdH
Geweldig zeg
Woonplaats staat in me gegevens. is maar 75 km denk dus dat heb ik er wel voor over. Of je moet nog eens in de buurt komen ?
Je hebt pm
vBulletin v4.0.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.