PDA

Bekijk de volledige versie : Phonecontrol werkt alleen nog niet goed

carpc-owner
27th July 2007, 13:13
Hoi,

Ik heb phonecontrol op mijn carpc geinstalleerd, telefoon verbonden, maar nu...

Als ik een nummer wil bellen via phonecontrol kan hij dit nummer ook idd bellen. Ik hoor alle geluidjes van het programma wel via mijn boxen, maar het geluid van de telefoon niet. Het gaat om een nokia 6260 met het symbian besturingssysteem.

Wat kan dit zijn?

Alvast bedankt.

454ss
27th July 2007, 14:14
Omdat mijn foon niet compatible is met phonecontrol (of anders om), heb ik er nog niet mee gespeeld. Onder bluetooth worden echter (virtuele) seriele poorten aangemaakt. Voor elke verbinding 2 dacht ik. Ik vermoed dat niet beide poorten goed ingesteld staan. Heb je al op het phonecontrol forum (http://zhorvat.dyndns.org/PCForums/) gekeken?

carpc-owner
27th July 2007, 14:44
ik heb hem nu gewoon via een serieele poort aangesloten.

bedankt voor de link, het lijkt erop dat het niet werkt vanwege de kabel, via de kabel krijg je geen geluid.

imhotep
27th July 2007, 19:24
klopt, kabel is sowieso geen geluid, enkel data, dus je kan je phone wel 'besturen' alleen geen geluid.

carpc-owner
27th July 2007, 21:24
ik heb nu een bluetooth dongle van Sweex gekocht, maar heb hier ook nog steeds geen geluid mee.

imhotep
27th July 2007, 21:26
ik heb nu een bluetooth dongle van Sweex gekocht, maar heb hier ook nog steeds geen geluid mee.

welke software zit er bij die dongle? (als het niet widcomm versie 4 of hoger is kan je het vergeten, oja de naam widcomm is deels van het toneel verdwenen maar ken de opvolger er niet van)

Is het volgende de phoco site wel mogelijk om met jouw gsm-type geluid te krijgen?

carpc-owner
27th July 2007, 21:42
Ik heb werkelijk geen idee, ik heb een nokia 6260. Er staat wel dat ie het e.e.a. wel ondersteund maar veel ook niet... binnenkort gelukkig toch een nieuwe telefoon, dus ben benieuwd:

Nokia 6260: