Bekijk de volledige versie : startbalk
imhotep
6th July 2007, 23:23
Nu komt er bij het opstarten nog zo een grijze streep van de startbalk in beeld en die wil ik ook nog weg.
Iemand enig idee hoe je je taskbar een ander kleutje kan geven (zwart bijvoorbeeld).
454ss
6th July 2007, 23:33
Zwart niet, zilver of olijfgroen wel. Op je bureaublad rechtermuistoets, eigenschappen, tabblad vormgeving en dan kleurencombinatie. (wel XP-stijl kiezen)
Misschien dat je zelf met een bepaald programmaatje nog een kleurencombi bij kan maken. Anders zou ik het niet weten. Misschien even google raadplegen? Het forum tweakers.net bevat ook veel info, wellicht dat daar iets staat.
imhotep
7th July 2007, 00:17
Zwart niet, zilver of olijfgroen wel. Op je bureaublad rechtermuistoets, eigenschappen, tabblad vormgeving en dan kleurencombinatie. (wel XP-stijl kiezen)
Misschien dat je zelf met een bepaald programmaatje nog een kleurencombi bij kan maken. Anders zou ik het niet weten. Misschien even google raadplegen? Het forum tweakers.net bevat ook veel info, wellicht dat daar iets staat.
Theme's wil ik niet omdat dat heel de boel vertraagd.
Maar de startbalk heeft toch ergens zijn kleur vandaan, dus die moet toch ook aanpasbaar zijn.
Het moet eigenlijk zwart zijn omdat (bijna) alles zwart is.
PorscheFrank
7th July 2007, 02:35
Je kan de startbalk toch ook (automatisch) hiden. Dan is deze niet in beeld en hoef jij je niet druk te maken over de kleur!
Rechtermuisklik op de startbalk --> properties --> Auto-hide the taskbar.
imhotep
8th July 2007, 01:41
Je kan de startbalk toch ook (automatisch) hiden. Dan is deze niet in beeld en hoef jij je niet druk te maken over de kleur!
Rechtermuisklik op de startbalk --> properties --> Auto-hide the taskbar.
is ook zo, maar als je boot dan komt die een seconde in beeld...
Ook als je die niet auto-hide, maar gewoon verkleint dat je maar een licht grijs streepje ziet dan nog zie je hem bij het opstarten een seconde.
Sandman_P10
8th July 2007, 12:13
Die van mij is gewoon netjes zwart :p
had daar een of ander progje voor ... zal is kijken of ik die nog heb
imhotep
8th July 2007, 12:33
Die van mij is gewoon netjes zwart :p
had daar een of ander progje voor ... zal is kijken of ik die nog heb
AHA, dat zou gewoon super zijn :D.
Sandman_P10
9th July 2007, 02:03
heb hem helaas niet meer op de pc staan ... zal nog ff online zoeken voor je :P
imhotep
9th July 2007, 19:42
super, thanks.
PS: u've got pm...
vBulletin v4.0.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.