Bekijk de volledige versie : Services
imhotep
26th June 2007, 12:25
Misschien eens handig om een thread te maken waar mensen allerhande vragen kunnen stellen over services.
Ik zal dan maar beginnen
Welke mag ik killen?
Ik gebruik:
RR
een wallpaper
draadloos internet
muziek
gps
video
in de toekomst mssn ook terug PhoCo
Kdenk dat dat alles is.
Greenthumb
26th June 2007, 12:38
Beste manier om dit uit te zoeken is een lijst van beschrijvingen van de services erbij zoeken en per service kijken of je denkt dat die uitmag.
Als je denkt dat die uitmag doe je hem op uitschakelen, weet je het niet zeker zet je hem op handmatig.
Wel na elke service even controleren of alles nog werkt.
Ik ga hier vandaag of morgen mee aan de slag, zal laten weten hoe het bij mij loopt.
imhotep
26th June 2007, 14:22
weet je waar je die lijst met omschrijvingen kan vinden, want hetgeen er naast staat is ook soms wel cryptisch.
Greenthumb
26th June 2007, 14:50
Ik ga deze (http://www.tweakhound.com/xp/xptweaks/supertweaks6.htm) lijst gebruiken om te bepalen wat ik aan en uit kan zetten.
Deze site heeft nog wel meer adviezen voor je Windows sneller te maken, al zijn deze niet allemaal van toepassing voor een carpc.
dash
26th June 2007, 17:53
well ff iets van een herstelpunt maken, sommige gaan namelijk niet meer aan. na uitzetten.
En soms duurd het zelfs langer nadat je een service hebt uitgezet om op te starten
hansb42
27th June 2007, 10:06
Beste manier om dit uit te zoeken is een lijst van beschrijvingen van de services erbij zoeken en per service kijken of je denkt dat die uitmag.
Als je denkt dat die uitmag doe je hem op uitschakelen, weet je het niet zeker zet je hem op handmatig.
Wel na elke service even controleren of alles nog werkt.
Ik ga hier vandaag of morgen mee aan de slag, zal laten weten hoe het bij mij loopt.
Dat is de manier. goed zoeken met google of zo helpt al. ik heb ergens in een donker verleden een forum gevonden waar een stel fanaten dat haarfijn uitplozen. Ben helaas de site vergeten:confused:
vBulletin v4.0.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.