PDA

Bekijk de volledige versie : Mijn sig

Probe-tuning
9th June 2007, 14:37
Even klein vraagje

Stoort mijn sig eigenlijk? want ik gebruik deze nu een dikke 2 weken, geen commentaar op gehad...

Maar indien het mensen stoort verwijder ik deze wel terug...

Aangezien ik het hier gezellig en aangenaam wil houden om te lezen ;)

Neonic
9th June 2007, 15:59
Is wel vrij groot naar mijn idee maar ... mijn stoort het niet echt hoor
Misschien ietsie lager maken ofzo en gelijk met plaatje van de achterkant er naast ? (ben ik ook wel benieuwd naar, vnadaar :))

Probe-tuning
9th June 2007, 17:15
Je hebt gelijk :) zeker aangezien ik niet veel sig's zie hier opt forum :)

Zal deze week eens eentje maken die iets kleiner is ;)

thnx Voor pics van de achterkant kun je in men topic kijken ;) (http://www.carputerforum.nl/carpc/showthread.php?t=2030&highlight=probe)

Neonic
9th June 2007, 17:54
thnx Voor pics van de achterkant kun je in men topic kijken ;) (http://www.carputerforum.nl/carpc/showthread.php?t=2030&highlight=probe)
Heb net gekeken ....

COOL :)

454ss
9th June 2007, 18:46
Een tijdje terug hebben de admins een sig-razzia gehouden. De sigs mogen namelijk alleen tekst bevatten en geen foto's/afbeeldingen. En ja, er wordt expliciet de mogelijkheid geboden een plaatje aan je sig toe te voegen en nee het mag desondanks niet. Er is overigens ook een topic over dit ergens hierzo, kan het alleen niet direct vinden.

Gevonden: lees anders dit (http://www.carputerforum.nl/carpc/showthread.php?t=2793&highlight=plaatjes+handtekening) even.

Ik vind het nog steeds raar dat je zo kant en klaar een makkelijke methode krijgt voorgeschoteld om een plaatje in je handtekening (sig) te plaatsen terwijl dat eigenlijk niet mag. :confused:
Maar eerlijk is eerlijk, ik vind het zo zonder plaatjes en met alleen een spreuk oid wel veel overzichtelijker en netter het forum. Als je sommige andere forums ziet en je bladert een topic door dan wordt je er helemaal horendol van al die verschillende plaatjes elke keer. Het is vaak een kakelbonte kermis en het maakt het wel onoverzichtelijk en rommelig. Ik vind het zoals in dit forum wel netter.

Greenthumb
9th June 2007, 18:53
Ik ben het ermee eens dat plaatjes in je signature behoorlijk storend kunnen werken, vooral als veel mensen het gaan doen.
Ik sanp overigens niet dat de admins de mogelijkheid om plaatjes in een signature te zetten niet gewoon uitzetten.
Ik heb overigens geen ervaring met vBulletin, maar de fora die ik heb gebruikt was het allemaal met niet te veel moeite uit te zetten, in de code danwel in het adminpaneel.
Het kan even werk zijn, maar op termijn bespaart het werk, aangezien er geen controles hoeven worden uitgevoerd hierop.

454ss
9th June 2007, 19:04
Ik ben het ermee eens dat plaatjes in je signature behoorlijk storend kunnen werken, vooral als veel mensen het gaan doen.
Ik sanp overigens niet dat de admins de mogelijkheid om plaatjes in een signature te zetten niet gewoon uitzetten.
Ik heb overigens geen ervaring met vBulletin, maar de fora die ik heb gebruikt was het allemaal met niet te veel moeite uit te zetten, in de code danwel in het adminpaneel.
Het kan even werk zijn, maar op termijn bespaart het werk, aangezien er geen controles hoeven worden uitgevoerd hierop.

hear-hear!

Probe-tuning
10th June 2007, 12:05
;) daarvoor was ik ook dit topic begonnen, ik zit op nog een aantal forums waar ze veel sig's gebruiken, dus daar vond ik het niet meer dan normaal, maar hier zag ik er bijna geen ;) dus daardoor dat ik het vroeg en nu heb aangepast in een duidelijke boodschao
:p

Grtz

setsunakaede
10th June 2007, 12:08
Wat je natuurlijk kan doen, is je sig ergens anders on line zetten en in je sig (hmmm het wordt duidelijk hier...) een linkje naar je sig plaatsen

... ben ik nou wazig of schrijf ik gewoon onzin? :p

Probe-tuning
10th June 2007, 12:48
wazig :D maar snap het wel ;) zo is het goed genoeg voor mij hoor...

Matthijs
27th July 2007, 04:33
We handhaven over het algemeen de regel maximaal 3 regels text aan elkaar vast, en geen plaatjes.
Ik zeur niet over af en toe een regeltje extra, en zolang het nog steeds geen problemen op levert ben ik niet van plan om het door te voeren in V-bulletin.