PDA

Bekijk de volledige versie : Radio/CD en bronselector Sony.

Vipergts/r
25th April 2005, 18:51
Radio - CD: Sony Xplod CDX-CA600X
Eigenschappen: Audio input, 2xAudio - out (rear, front), 4x50W, RDS, AF, TA, mogelijkheid voor het aansluiten van externe speler (niet bijgeleverd), 18FM en 6AM pre selecties, afneembaar frontje (met bijhorend doosje), alles in originele doos met handleiding en al bij. Heeft de gebruikelijke krassen. Werkt nog uitstekend.
Speelt CD-R en CD-RW

Bronselector: Sony XA - 300
Linkse uitgang stuurt niet meer uit, maar er is een koppelstuk bij voor de linkse kanaal door te koppelen. Mogelijkheid om externe speler aan te koppelen (niet bijgeleverd) , alsook 2 audio - in signalen en een usb signaal. Bij het eerste Aux - in signaal is er tevens een koptelefoon uitgang met volumeregeling. De wisserlaarkabel is er bijgeleverd. Er is ook de mogelijk voor de audio - kabels te verkrijgen.

Vipergts/r
1st June 2005, 01:22
Komaan jongens. Er komen veranderingen aan die geld gaan kosten. Ik ga dit niet meer gebruiken en kan het geld dus gebruiken.

Quincy_Volvo240
1st June 2005, 14:55
Ik heb wel interesse. Als ik het goed lees heeft ie AUX??

Wat moet je er voor hebben?

Greetz Quincy

Vipergts/r
1st June 2005, 15:03
Jaja, hij heeft Audio in of AUX, daarom is er die bronselector bij e. Voor wat moet je de prijs weten? Voor het totaal pakket? Of alleen de radio?

Denk eraan, zonder bronselector kan je de AUX niet selecteren als geluidsbron.

Quincy_Volvo240
1st June 2005, 15:05
Dan voor het pakket samen, want ik wil de radio dan zeg maar gebruiken als versterker, met als voordelen dat ik ook makkelijk FM-radio heb en het volume van de Carputer makkelijk kan bedienen.

Greetz Quincy

Vipergts/r
1st June 2005, 15:10
Ik heb u ne PM gestuurd.

Quincy_Volvo240
1st June 2005, 15:16
En je hebt er een terug

Vipergts/r
9th July 2005, 02:36
Heb gisteren alles uit de auto gehaald se:

Te koop:
De Radio CD en bronselector zijn nog steeds te koop.

Extra:
De signaalkabel is nu ook te koop.
Lengte: 5m Merk: AutoLeads
Kenmerken: Zeer dikke bescherming, connectors zijn van goud en de remotekabel zitten tussen de 2 draden.