PDA

Bekijk de volledige versie : Diverse CarPC spullen wegens overcompleet

Phythorian
24th April 2005, 22:12
Hallo, Mijn CarPC projectje loopt op zijn eind, en ik heb wat spullen "over".

Mocht je interresse hebben laat het maar even weten!!

-ITPS gloednieuw, nooit gebruikt - 25 euro
-dc-dc PW70A voeding (100watt max.) - 25 euro

Deze beide kun je gebruiken voor gereguleerde voeding en shutdown controller voor bijv. een Via Epia mobo tot max. 70 watt. ( de ITPS kan max. 70w hanteren.) Kijk bij een vermogens calculator of dit iets voor jou kan zijn.

-Hauppage wint-TV/FM kaart (PCI) incl. remote (model747) ong. jaar oud.
- 30 euro

-Terratec Aureon Sky 5.1 PCI geluidskaart ong. 1.5 jaar oud. - 15 euro

Ik kan niet actief deelnemen aan dit forum, omdat ik door de week in het buitenland zit voor mijn werk.

Mocht je interesse hebben mail me dan even, en ik zal zo spoedig mogelijk antwoord geven. ( meestal rond het weekeinde).

- PW70A en ITPS verkocht aan Appie.

Vipergts/r
24th April 2005, 22:21
Heeft de tv kaart goede ontvangst in de auto, stilstaand, rijdend?
En hoe zit het met de geluidskwaliteit van de geluidskaart?

Phythorian
24th April 2005, 22:42
TV ontvangst is natuurlijk slechts een gimmick in de auto omdat je hiermee alleen de kanalen aankunt die in de ether hangen. zoals ned 1,2 en 3. Geen commerciele stations. De ontvangst hangt alles af van de gebruikte antenne, maar stel je hierbij niet de kwaliteit voor die je thuis via de kabel hebt. ik heb de kaart meer gebruikt voor radio ontvangst, welke, mits met een goede antenne, wel aardig goed is. Er zit echter geen RDS op, zoals bij de meeste autoradios het geval is.

De geluidskaart is prima, zeer goede kwaliteit, heeft optisch in en uit, voor bijv. een DTS processor in de auto.Maar werkte bij mij niet goed icm de ViaEpia. Met andere mobo's heb ik nooit problemen gehad.

Vipergts/r
24th April 2005, 22:46
Voor radio moet ge zien www.mp3car.com. Op da forum bij hardware devolpment en dan de bovenste sticky. Daar zijn ze ne radio aant ontwikkelen voor aan te sluiten op de carpc, met radio kwaliteit en met RDS.
Met die geluidskaart ben ik dan ook niks, omdak ook een via epia mb heb.

Phythorian
24th April 2005, 22:50
Klopt daar wacht ik ook op, ik moest mijn PCI slot opofferen, dus die kaart kon ik niet meer gebruiken.
Ik heb trouwens geen idee waarom de soundcard niet werkt met een viaEpia, misschien heeft iemand hier een antwoord op....