PDA

Bekijk de volledige versie : Project Dream

Dreamcatcher
26th May 2007, 19:08
ik zal me even voorstellen ben dus Björn
in bezit van een toyota celica
nu de buiten kant klaar is ga ik naar binnen
dus beginnen met me car pc
heb vandaag lg raw schermen bestelt 7 inch breedbeeld
bedoeling in een voom enclousure met m2 atx voeding moederbord ben ik nog niet uit waarschijnlijk via epia 2gig
maar houd jullie op de hoogte hier een paar pics van me wagen

imhotep
26th May 2007, 19:14
Precies serieus wat werk in die buitenkant gekropen, ziet er wel goed uit.

heb vandaag lg raw schermen bestelt 7 inch breedbeeld

Heeft dat schermpje een VGA aansluiting?

Neonic
26th May 2007, 19:23
ziet er wel goed uit.

ziet er wel goed uit zegt ie dan, tsssss :rolleyes:

gewoon COOOOOOL :D kinky kleurtje

lampies lijken wel beetje Honda Integra / Del Sol achtig, klopt dat?

Dreamcatcher
26th May 2007, 19:35
nee gewoon tulip aan sluiten komen 4 schermen in maar heb ook al een converter van vga naar tulip

Dreamcatcher
26th May 2007, 19:40
ziet er wel goed uit zegt ie dan, tsssss :rolleyes:

gewoon COOOOOOL :D kinky kleurtje

lampies lijken wel beetje Honda Integra / Del Sol achtig, klopt dat?

eigelijk niet maarja ligt eraan wat je op elkaar vindt lijken :p

maar jij bent ook genoeg van plan met je wagen als je ooit hulp nodig hebt

hier wat close up

Neonic
26th May 2007, 19:51
eigelijk niet maarja ligt eraan wat je op elkaar vindt lijken :p

maar jij bent ook genoeg van plan met je wagen als je ooit hulp nodig heb

Ik dacht 't het effe ...

maar jij bent ook genoeg van plan met je wagen als je ooit hulp nodig heb

Hey, thanks ... hulp is altijd handig :)

Echt kinky kleurtje ... dat oranje was me nog niet opgevallen op die andere foto's. Heb dat wel pas op een paar verfsites gezien, echt gaaf. Was toen aan het kijken voor de gein naar flocks.
Wat ik ook wel gaaf vind, en wat ik zelf ook wel zou willen, is dat 'pearl' gedoe geloof ik dat dat heet.
In combinatie met paars lijkt me dat echt gaaf. Zwarte auto, en dan zo'n paarse gloed.

454ss
26th May 2007, 20:33
Welkom op het forum.

Ziet er erg wreed uit je Celica. Nice paint job!!! Zelf gedaan? In dat geval ben ik wel geinteresseerd in wat hulp. Ben zelf mijn pickup aan het verbouwen. Hij is nu zwart (dat blijft zo) en ik zit te denken aan vlammen in metalic zwart. Dus dat je ze ziet als een soort schaduw. Heb je onder de motorkap ook nog wat gedaan?

Het is denk ik wel duidelijk hier op het forum, a.s. zaterdag 3 juni is er een meeting in Oosterhout nb. Je bent net als iedereen gewoon welkom daar.

Waar kom je eigenlijk vandaan?

Neonic
26th May 2007, 20:36
Hij is nu zwart (dat blijft zo) en ik zit te denken aan vlammen in metalic zwart.
effe off-topic hoor

een zwarte pick-up, met zwarte vlammen :confused:
kheb al veel kleuren (combinaties) gezien maar ... dit is wel heeeeeeeeeeel apart.

imhotep
26th May 2007, 20:43
effe off-topic hoor

een zwarte pick-up, met zwarte vlammen :confused:
kheb al veel kleuren (combinaties) gezien maar ... dit is wel heeeeeeeeeeel apart.

Op mijn type auto heb je al 7 verschillende tinten zwart.

Dreamcatcher
26th May 2007, 21:03
Welkom op het forum.

Ziet er erg wreed uit je Celica. Nice paint job!!! Zelf gedaan? In dat geval ben ik wel geinteresseerd in wat hulp. Ben zelf mijn pickup aan het verbouwen. Hij is nu zwart (dat blijft zo) en ik zit te denken aan vlammen in metalic zwart. Dus dat je ze ziet als een soort schaduw. Heb je onder de motorkap ook nog wat gedaan?

Het is denk ik wel duidelijk hier op het forum, a.s. zaterdag 3 juni is er een meeting in Oosterhout nb. Je bent net als iedereen gewoon welkom daar.

Waar kom je eigenlijk vandaan?

kom uit nijmegen
ik zal kijken of ik kan komen want de auto staat sinds vorige week weer bij de spuiter

ik ben zelf geen spuiter maar laat ik het zo zeggen airbrush werk zoals vlammen is echt niet duur een goede airbrusher is snel en dus weining uren nodig en je betaalt ze per uur
de gene die mijn wagen heeft gespoten is zelf spuiter en airbrusher

Dreamcatcher
26th May 2007, 21:05
Ik dacht 't het effe ...

Hey, thanks ... hulp is altijd handig :)

Echt kinky kleurtje ... dat oranje was me nog niet opgevallen op die andere foto's. Heb dat wel pas op een paar verfsites gezien, echt gaaf. Was toen aan het kijken voor de gein naar flocks.
Wat ik ook wel gaaf vind, en wat ik zelf ook wel zou willen, is dat 'pearl' gedoe geloof ik dat dat heet.
In combinatie met paars lijkt me dat echt gaaf. Zwarte auto, en dan zo'n paarse gloed.

je hebt het over base pearls die zitten ook op mijn wagen alleen op foto's is het moeilijk te zien

Neonic
26th May 2007, 21:11
je hebt het over base pearls die zitten ook op mijn wagen alleen op foto's is het moeilijk te zien
maar voor verf keuze kan ik je wel helpen ken alle aparte soorten

Dus kheb toch goed gegokt met die pearls :D (wist het bijna zeker...)
Heb dat eens op een auto gezien en ... super gaaf gewoon.
Dat ding was ook verlaagd, gave velgen eronder, getinte ramen en alles
en ... heeeeelemlaa zwart, en dan zo'n vage paarse gloed, echt mysterieus gewoon.

dash
26th May 2007, 22:12
welkom enhe nice weels,

setsunakaede
27th May 2007, 00:12
Welkom!
Kan het zijn dat ik jouw ride op Full Speed heb gezien, dit jaar?
Volgens mij heb ik er een aantal foto's over gedaan om er voorbij te komen, namelijk :D Mooie sjees, goed voor zorgen!

digeridoo
29th May 2007, 01:38
mooie wagen man !
vooral de lak

whocarez
18th June 2007, 16:44
is nog aan het bouwen dus under construction.

[mp3]neo
18th June 2007, 17:30
nee gewoon tulip aan sluiten komen 4 schermen in maar heb ook al een converter van vga naar tulip

hier door zal de beeld kwaliteit niet op vooruit gaan.

Greenthumb
19th June 2007, 07:48
Wat ik zou kijken is om een "hoofdscherm" op je VGA-aansluiting te doen.
Dit is dan dus het scherm voor je eigen, waar je je navigatie en alles op draait.
De overige 3 schermen kun je dan via tulp, of desnoods met een 2e videokaart alle schermen op VGA.
Als je de andere 3 schermen op tulp doet houdt dan inderdaad wel rekening met de mindere beeldkwaliteit.

Neonic
19th June 2007, 17:40
Heb je daar geen versterker voor voor dit soort dingen ?
Heb volgens mij wel eens zoiets in een catalogus gezien van Blackbox.

[mp3]neo
19th June 2007, 23:52
heb je geld over peter :P

Neonic
19th June 2007, 23:54
neo;43700']heb je geld over peter :P

Catalogus was gratis é :p
Heb ik ooit eens ergens 'geleased' zegmaar :rolleyes: (voor onbepaalde tijd ...)

Dreamcatcher
24th June 2007, 13:54
ben nu begonne met het dremelen (leuk woord) in mijn kunstof panel
heb al grof uit gezaagdt nu nog kijken waarmee ik de gaatjes en alles strak plamuur
iemand tips
(en als iemand zich verveeld mag wel komen helpen lol)

Dreamcatcher
24th June 2007, 13:56
Wat ik zou kijken is om een "hoofdscherm" op je VGA-aansluiting te doen.
Dit is dan dus het scherm voor je eigen, waar je je navigatie en alles op draait.
De overige 3 schermen kun je dan via tulp, of desnoods met een 2e videokaart alle schermen op VGA.
Als je de andere 3 schermen op tulp doet houdt dan inderdaad wel rekening met de mindere beeldkwaliteit.

ik doe alles schermen op video ingang en daartussen zit gewoon een video versterker die ik nog had toen ik gewoon dvd speler had met 2 schermen