Bekijk de volledige versie : Site
Vipergts/r
22nd April 2005, 20:00
Aan de mod's. Ik moet ne site maken in opdracht vant school. Mag ik daar jullie naam voor gebruiken en jullie logo? Is voor de rest niks e. Daar staat ne fictieve agenda op, een paar links en een kleine voorstelling.
Grtzz
Viper
setsunakaede
22nd April 2005, 20:14
Ik weet niet of dat mag, en of Matthijs en I-1 dag goed vinden, maar je kan natuurlijk ook een frontpage maken voor het forum, met daarbij subdelen voor posters, wallpapers, CPF-art, de beste inbouwen show-off, en misschien een algemeen tips&tricks deel?
Dan sla je twee vliegen in een klap: je hebt je schoolopdracht gedaan, en het CPF krijgt er een extra dimensie bij!
Vipergts/r
22nd April 2005, 20:40
Euhm, wij werken wel met iets beter dan frontpage hoor. :)
Wij werken met Dreamweaver en de positionering gebeurt met CSS.
Ik weet het ook niet als dat mag, daarom dat ik het vraag e.
Voor de moment is het nog ni veel hoor. Het is nog vrij klein. Een blad met links naar mp3car, webshops en grote pc shops. Dan een blad met een agenda in een tabel, maar deze agenda is wel voor een gedeelte fictief e want daar staat de eerste meeting al op :). En dan op de eerste pagina staat er algemen info.
Idd als het goed is voor de mods en ze hebben nog iedeëen, dan kan ik da altijd uitbreiden e.
I-1
23rd April 2005, 23:14
hoi,
ik heb er niet zoveel problemen mee ...maar ik heb nog niks met Matthijs besproken ...
hij moet ook maar even regeren op dit topic,
Ik wil wel graag iets meer info over hoe en wat ...
Groetjes,
Matthijs
24th April 2005, 00:27
Ik wil ook wel graag iets meer info, komt het online te staan, (zo niet heb ik er totaal geen problemen mee), word het geindexeert in zoekmachine's, wat word het domein, enz.
Maar misschien kunnen we samen werken, aangezien we graag een site willen hebben :)
Vipergts/r
24th April 2005, 12:26
Ja, de site moet online komen te staan van de leraar uit. Het is tevens een schoolopdracht. En van de moment dat die online komt te staan wordt die automatisch geindexeerd e. De site komt in het begin op mijn webspace staan (van provider) maar naderhand wou ik die wel op een andere webspace zetten. Dus domein maakt voor de moment nog ni veel uit.
Voor de moment is het nog maar ne kleine site hoor. Er is een algemene layout, dus als er pagina's moeten worden bijgemaakt zijn het maar een paar klikken en da blad heeft dezelfde layout als de andere. Op het eerste blad staat wat algemene info over carputers en er staat bij dat het carputerforum er is gekomen bij een gebrek aan een nederlandstalig carputerforum. Op het 2de blad staat ne agenda. (ten dele fictief) Daar staat in: de nieuwe indeling van het forum, met ne link naar de topic ervan op dit forum. De inkoopactie van de MiniKey met link naar het topic hier. En dan de eerst carputerforummeeting (dit is dus fictief e) maar we moesten minimum 3 activiteiten erin zetten. Op het derde blad staan verschillende links. Naar het forum van mp3car, webshops en gewone shops. Op iedere pagina staat het logo van carputerforum, met link naar dit forum.
Samenwerking is voor geen enkel probleem.
Nog vragen? Just ask.
Hier is ne screenshot van de agenda:
De site moest geoptimaliseerd zijn voor 800x600, dat zijn dus de afmetingen van de kader. Ge ziet ook nog ne regel juist onder de tabel van info e. Die moet helemaal aan de onderkant van de kader komen te staan.
Vipergts/r
24th April 2005, 22:16
Mail staat tegoei se, ook het logo is een beetje opgeschoven se dat da mooier uitkomt.
Aan de mods: mag ik hem online zetten? Kzal de link hier dan bijzetten hoor. Dan kunnen jullie alles beter zien. Als er jullie iets niet aanstaat dan kan da aangepast worden hoor. Maar het concept kan voorlopig niet aangepast worden. Dit is nu gemaakt volgens de schoolopdracht e. Ik bedoel: da agenda moet blijven staan, natuurlijk kan de inhoud aangepast worden e. En het moeten voorlopig ook 3 pagina's blijven.
I-1
24th April 2005, 22:53
ik vind het goed
doe maar
Groetjes,
Vipergts/r
24th April 2005, 23:05
Thx.
Hier is de link: http://users.telenet.be/NijskensR/
Dit is maar de voorlopig link hoor. Ik ben nog op zoek naar ne aparte webstek.
setsunakaede
25th April 2005, 11:34
Euhm, wij werken wel met iets beter dan frontpage hoor. :)
Wij werken met Dreamweaver en de positionering gebeurt met CSS.
Ik weet het ook niet als dat mag, daarom dat ik het vraag e.
Voor de moment is het nog ni veel hoor. Het is nog vrij klein. Een blad met links naar mp3car, webshops en grote pc shops. Dan een blad met een agenda in een tabel, maar deze agenda is wel voor een gedeelte fictief e want daar staat de eerste meeting al op :). En dan op de eerste pagina staat er algemen info.
Idd als het goed is voor de mods en ze hebben nog iedeëen, dan kan ik da altijd uitbreiden e.
Beetje late reply, maar toch... Ik bedoelde niet Frontpage als in Micro$hit produkt, maar als in voorpagina... zoiets als Showyoursound.nl heeft. Maar dat is zo te zien wel ongeveer wat je aan het doen bent, dus ik zou zeggen: bouw ze!
Ik ben ook niet zo'n liefhebber van Frontpage, mijn website is geheel gemaakt in notepad. Ook micro$hit programmatuur, maar al een stuk beter dan frontpage.
Matthijs
26th April 2005, 18:03
Prima zo, misschien zou je wat reportage's van het net kunnen plukken, en die er bij zetten.
Vipergts/r
26th April 2005, 18:28
Wat voor reportages Matthijs?
BTW, site kan nu aangepast worden. Hij staat nu ook op een andere plaats.
http://jk_viper.sin.khk.be
Hie komt binnenkort wss wel ne .tk naam voor. Op deze plaats zullen de aanpassingen wel te zien zijn. Op users.telenet.be zullen er geen wijzigingen komen omdat deze de stek is voor de schoolopdracht.
Suggesties? Laat ze dus maar komen.
Matthijs
26th April 2005, 18:40
Reportage's van bestaande carputers, zoals bij projecten op dit forum?
Vipergts/r
26th April 2005, 21:14
Update. Eerste project staat erbij.
Als mensen hun reportage erbij willen, dan moete ze mij hun verhaal laten weten (in word ofzo, ge moogt het altijd mailen) en dan een plaats waar ik hun foto's kan vinden en da komt erbij te staan.
Vipergts/r
26th April 2005, 22:50
Voila, hier is het de domein naam se:
http://carputer.cjb.net/
http://jk_viper.sin.khk.be blijft natuurlijk geldig.
Matthijs
30th April 2005, 19:31
Leuk!......
Vipergts/r
1st May 2005, 01:46
Site heeft de 29ste weeral een update gehad. Niemand ni geinteresseerd om zijn reportage daarop te zien?
hoi,
ik heb liever dat je mensen voor projecten naar onze site toe stuurt ...
dus bij "show off" of bij "under construction"...
Maar dat moet je zelf maar weten...
Groetjes,
Vipergts/r
1st May 2005, 16:20
Ja, eigenlijk noemt het een beetje verkeerd bij mij. Tis meer een reportage vind ik. Maja, kzalt aanpassen.
Vipergts/r
1st May 2005, 16:31
Is aangepast se, de doorverwijzing zit erbij.
Vipergts/r
5th May 2005, 00:56
Mensen, site is ondertussen serieus aangepast. Je kan nu je eigen profiel direct toevoegen.
Met veel dank aan de Klennepette. Thx man.
Ik verwacht dus binnekort een totaal van 131 profielen :D
Vipergts/r
6th May 2005, 00:49
Site werkt voor de moment alleen in Firefox en aanverwanten. In IE kunde voorlopig ni inloggen. Normaal wordt er uitgelezen uit de cookie, maar IE laat ni toe. Update volgt hopelijk snel met goed nieuws.
Vipergts/r
13th May 2005, 17:31
Mensen, met het leden gedeelte was er een klein probleemke in IE. We hebben het probleem gevonden. Ik zit te wachten op de serverbeheerder om het aan te passen. Het probleem zit hem in de naam: jk_viper met daarbij den bug in IE, dat die iedere keer als die een "_" tegenkomt dat die een nieuw sessie opent. Daarom geeft hem errors dat de sessie al open is enz. Laat jullie snel iets weten over het vervolg.
Vipergts/r
16th May 2005, 21:13
Mensen, de URL is aangepast. Nu kan je zonder errors inloggen in IE.
De nieuwe URL (http://jkviper.sin.khk.be)
Carputer.cjb.net (http://carputer.cjb.net) blijft geldig en is ondertussen aangepast.
vBulletin v4.0.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.