PDA

Bekijk de volledige versie : 7" VGA touchscreen monitoren (gemotoriseerd)

Uriel
2nd April 2007, 12:37
Ik kan aan deze schermpjes komen maar wil even intresse peilen. Als er genoeg geintresseerde zijn dan kan ik een bestelling plaatsen.

-------------------------------------------------------------
7 inches fully-motorized in-dash car TFT-LCD monitor with touchscreen/amplifier/AM/FM /VGA

Voor meer info zie link:

http://*cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur*.nl/product_info.php/cPath/53_54/products_id/308

---------------------------------------------------------------------

7” Touchscreen VGA monitor

Voor meer info zie link:

http://*cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur*.nl/product_info.php/cPath/53_54/products_id/305

-------------------------------------------------------------------------

Ultra Mini Keybord

Voor meer info zie link:

http://*cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur*.nl/product_info.php/cPath/53_56/products_id/307

--------------------------------------------------------------------

Allen te bestellen via de webwinkel.
Andere produkten volgen; groter maten schermen, achteruitrij camera's; binnenspiegels met lcd displays, gewone lcd schermen, etc.

fs1
2nd April 2007, 12:46
denk als er rds op de radio zit dat imho dan wel geïnteresseerd is ;-)

Uriel
2nd April 2007, 12:54

Das i.d.d. een goeie, ga ik es navragen bij de fabrikant.

454ss
2nd April 2007, 13:04

En als het er niet op zit dan wil hij hem niet! :D

Om nieuwe discussies te voorkomen: zonder RDS geen koop voor Imho. Waarom maakt geen flikker uit: geen RDS, geen koop. punt.

Maar laat dat anderen niet weerhouden dit leuke schermpje te kopen he!
Het is dat al een scherm heb anders was ik zelf nog wel geinteresseerd.

fs1
2nd April 2007, 14:01
Om nieuwe discussies te voorkomen

was ik niet van plan ;-) ik heb al 2 schermpies dus no probs, het was maar een vraag die zeker ging gesteld worden dermee dat ik ze erbij zette..

nhartjes
2nd April 2007, 14:10
Ik heb zeker wel intresse.

Hoeveel mensen wil je hebben voordat je ze gaat bestellen ?

the green
2nd April 2007, 18:20
geintresseerd in de indash

imhotep
2nd April 2007, 18:31
als de mensen hier al beslissen of ik ergens in geïntresseerd ben dan mogen ze ook ineens afrekenen voor mij.

Das dan geregeld, doe mij maar 1000 van die indash dingen facturen mag op FS1 en 454SS hun account.

Voor die indash RDS? Quanta costa?

2 vragen die voor mij belangrijk zijn, en hoe zit het met garantie? Welk merk is het trouwens?

Uriel
2nd April 2007, 20:06
3-5 personen is wel genoeg voor mij om ze te bestellen.

@Imhotep

Merkloos; af fabriek. Merkje wordt er op verzoek op gezet.:D (hint -> voor het touchscreen gedeelte worden dezelfde drivers gebruikt als voor Lilliput.)
Garantie 1 jaar, bij mij.
Quanta costa indash met RDS?; vraag gesteld aan fabrikant; wachtend op antwoord...

@nhartjes

Welke type ben je in geintresseerd?

Voordat ze de deur uitgaan sluit ik ze even aan om te kijken of alles werkt naar behoren.

Voor diegene die geintresseerd zijn en willen bestellen; volg even de link bij het betreffende schermpje naar mijn webwinkel, bestel daar een schermpje. Dan heb ik direct alle gegevens. En staat je bestelling gereserveerd. Als ik ze ga bestellen in China wordt je via mail/telefoon geinformeerd. Als het bij mij weggaat wordt je geinformeerd, waarschijnlijk met Track 'n Trace nummer.

imhotep
2nd April 2007, 20:10
3-5 personen is wel genoeg voor mij om ze te bestellen.

@Imhotep

Merkloos; af fabriek. Merkje wordt er op verzoek op gezet.:D (hint -> voor het touchscreen gedeelte worden dezelfde drivers gebruikt als voor Lilliput.)
Garantie 1 jaar, bij mij.
Quanta costa indash met RDS?; vraag gesteld aan fabrikant; wachtend op antwoord...

@nhartjes

Voordat ze de deur uitgaan sluit ik ze even aan om te kijken of alles werkt naar behoren.

Uriel, is dan langs de achterdeur of langs de voordeur?

Je weet toch dat je als je via de voordeur verkoopt je 2 jaar garantie moet geven. Om nu ff worst case senario te nemen, stel na 19 maanden gaat er eentje defect en je wilt geen nieuwe geven/de herstellingskosten betalen en je klant sleept het voor gerecht, dan ga je toch opdraaien voor de herstellingen/een nieuwe.

Langs de achterdeur heb je dat probleem natuurlijk niet en dat scheelt ons ook nog eens 19% :D.

Uriel
2nd April 2007, 21:14
Bij deze openbare vraag kan ik alleen op deze manier antwoorden, zoals je zult begrijpen.

Helaas handel ik alleen door de voordeur; 1 jaar garantie:cool:

imhotep
2nd April 2007, 21:18
helaas handel ik alleen door de voordeur; 1 jaar garantie:cool:

dan hoop ik voor jouw dat je daar geen problemen mee krijgt....

nhartjes
2nd April 2007, 21:22
@nhartjes

Het meeste intresse heb ik in de in-dash variant.
Het liefste met RDS natuurlijk, maar daar heb ik nog geen enkele variant van gezien.

Mocht de normale niet mogelijk zijn, dan wil ik graag de normale 7 inch, maar dan wel graag met inbouw frame :D

the green
2nd April 2007, 21:24
niet tegenstaande dat ik geintresseerd ben, pin ik met niet vast met nu al een bestelling op het web te doen.

Als het zover is dan hoor ik het wel en bestel + betaal ik onmiddellijk bij afhaling product (indash met rds). Ik doe wel niet mee aan voorafbetaling (als firma heb je draagkracht genoeg).

imhotep
2nd April 2007, 21:40
niet tegenstaande dat ik geintresseerd ben, pin ik met niet vast met nu al een bestelling op het web te doen.

Als het zover is dan hoor ik het wel en bestel + betaal ik onmiddellijk bij afhaling product (indash met rds). Ik doe wel niet mee aan voorafbetaling (als firma heb je draagkracht genoeg).

idem hier, als ik zeg dat ik hem koop dan koop ik hem ook.

Aan voorafbetaling doe ik ook niet mee.

Uriel
2nd April 2007, 22:44
@allen

Met bestellen bedoel ik niet vooruit betalen, ff voor de duidelijkheid.
Daar doen volgens mij weinig mensen meer aan tegenwoordig denk ik.

Op die manier heb ik direct duidelijk wie er een schermpje wil, welk type en waar het schermpje naar toe moet.

Ik ben al een tijdje lid van deze club en wil dit nog een tijdje zo houden en als ik niet netjes met jullie omga dan zal ik weinig klanten meer krijgen via dit forum en meer toch??

Dus daar schiet ik op de langere termijn niets mee op dus het enigste wat ik vraag is een klein beetje vertrouwen.

Juist vanwege "onze hobby" ben ik hier in gestapt en hoop jullie te kunnen helpen met goede goedkopere schermen en zelf uiteraard ook een graantje mee te pikken, laten we eerlijk wezen.

@nhartjes
Het gewone schermpje is standaard met inbouwframe.

Wat RDS betreft informeer ik jullie.

imhotep
2nd April 2007, 22:46
das goed, ik hoop ook voor jouw dat de mensen die zeggen eentje te kopen het dan ook effectief te kopen en je er niet mee laten zitten.

Als de mensen hiermee omgaan zoals ze omgaan met de meetings....

Neonic
2nd April 2007, 23:57
Ik ben al een tijdje lid van deze club en wil dit nog een tijdje zo houden en als ik niet netjes met jullie omga dan zal ik weinig klanten meer krijgen via dit forum en meer toch??
Denk t ook niet nee :p
Ik vertrouw je wel hoor ... ken je al langer dan vandaag.
En anders weet ik waar je huis woont :D haha

(alleen jammer dat ik al een schermpie heb ...)

... Als de mensen hiermee omgaan zoals ze omgaan met de meetings....
Volgens mij kan ie er nog steeds niet van slapen :)

Uriel
3rd April 2007, 00:13
das goed, ik hoop ook voor jouw dat de mensen die zeggen eentje te kopen het dan ook effectief te kopen en je er niet mee laten zitten.

Als de mensen hiermee omgaan zoals ze omgaan met de meetings....

Nou ja, inderdaad. Maar aan de andere kant kan ik ze niets verplichten.
We zien het wel. Hoop dat ze met RDS te leveren zijn.

Uriel
3rd April 2007, 00:14
Denk t ook niet nee :p
Ik vertrouw je wel hoor ... ken je al langer dan vandaag.
En anders weet ik waar je huis woont :D haha

(alleen jammer dat ik al een schermpie heb ...)

Kijk dat vind ik nou weer leuk en inderdaad, je bent van harte welkom maatje!!:D

Uriel
3rd April 2007, 23:49
Helaas geen RDS aan boord bij de radio's.....

We gaan door met de volgende ronde, wie wil er nog...??
Of misschien een gewone 7" VGA

nhartjes
4th April 2007, 09:52
@nhartjes
Het gewone schermpje is standaard met inbouwframe.

Weet jij dat de afmetingen zijn van het inbouwframe, dan kan ik kijken of een normaal scherm erin past. En ik zag dat ze vrijdag 6april binnenkwamen ? Klopt dat ?

Wil hem namelijk gaan inbouwen in een alfa 147.
Maar heb daar ruimte voor een 2 din apparaat, dus weet niet of daar ook een scherm inpast.

Maar heb anders nogsteeds intresse in het indash schermpje.

the green
4th April 2007, 12:16
rds of niet maakt mij niet uit, werkt waarsch toch niet 100% én ik heb dat radio usb kaart ding v die firma uit belgie dus...

nog steeds geintresseerd

Uriel
4th April 2007, 13:28
rds of niet maakt mij niet uit, werkt waarsch toch niet 100% én ik heb dat radio usb kaart ding v die firma uit belgie dus...

nog steeds geintresseerd

Oke ik ga kijken wanneer ik ze binnen kan hebben, heb ook al wat aanvragen voor het gewone schermpje. Kan ik het combineren.:cool:

hekje
4th April 2007, 16:45
ik heb interesse in het gemotoriseerde systeem. Ik heb geen ervaring met carppc's maar ondertussen wel veel gelezen op jullie forum.

Dus gelijk even een vraag aan de meer ervaren bouwers.....is dit schermpje te gebruiken voor een leek als mij? ik bedoel daarmee of alle benodige aansluitingen aanwezig zijn (vga voor pc, usb voor touch en verder waar ik aan moet denken) niet dat dit net een type is wat niet geschikt is.

Afhankelijk van de levertijd en reacties van anderen over geschiktheid van het schermpj ben ik geintreseerd.

groet gerrit

454ss
4th April 2007, 17:05
ik heb interesse in het gemotoriseerde systeem. Ik heb geen ervaring met carppc's maar ondertussen wel veel gelezen op jullie forum.

Dus gelijk even een vraag aan de meer ervaren bouwers.....is dit schermpje te gebruiken voor een leek als mij? ik bedoel daarmee of alle benodige aansluitingen aanwezig zijn (vga voor pc, usb voor touch en verder waar ik aan moet denken) niet dat dit net een type is wat niet geschikt is.

Afhankelijk van de levertijd en reacties van anderen over geschiktheid van het schermpj ben ik geintreseerd.

groet gerrit

Welkom op het forum!

Dit zou voor jou prima geschikt moeten zijn. Snel, clean en simpel.

Stel je anders even voor in het daarvoor bedoelde gedeelte (http://www.carputerforum.nl/carpc/forumdisplay.php?f=38). Vertel ons maar eens wat je allemaal van plan bent, wat je al hebt, wat voor wheelz je rijdt, etc.

En natuurlijk fotootjes plaatsen...

hansb42
4th April 2007, 17:15
Ik bestel zo'n mooi Ultra Mini Keybord bij je. Kom het wel halen zo ver is het niet.

Uriel
4th April 2007, 17:33
Ik bestel zo'n mooi Ultra Mini Keybord bij je. Kom het wel halen zo ver is het niet.

Bedankt voor je bestelling Hans, ik hoor wel even hoe of wat. Bel maar even anders.

@Gerrit

Ik kan het niet anders zeggen als 454ss, het is een zeer geschikt schermpje voor de carputer, alle aansluitingen voor de computer zitter erbij met een driver cd voor het touchscreen gedeelte.

Levertijd kom ik op terug.

imhotep
4th April 2007, 18:40
Sorry Uriel, maar no RDS no Imhotep :D

Uriel
4th April 2007, 18:54
Sorry Uriel, maar no RDS no Imhotep :D

Geen probleem maat, misschien komt het nog, dan laat ik het je weten.

Uriel
12th April 2007, 00:26
Heb inmiddels het assortiment op mijn site uitgebereid met meerdere TFT schermen en grotere touchscreen monitoren.:D

Bestelling voor de monitoren is geplaatst, betaling gedaan, datum aankomst?????..... ben er druk mee bezig.
Inmiddels zijn de mini keybordjes gearriveerd, erg mooi, erg klein en erg compleet. Met de laptop "fn" toets voor keypad en meerdere mogelijkheden.
Titanium kleur met zwart en usb aansluiting.

Uriel
18th April 2007, 22:30
Nou, als het goed is gaan de schermen deze week de bus op dus hoop ze ergens volgende week in huis te hebben.

Ik heb 4x gemotoriseerd 7" VGA monitor besteld, 3 x een normale 7" VGA monitor en 1 x een gemotoriseerd 7" scherm met ingebouwde DVD/cd/mp3/dvix/etc. speler, radio en versterker.

Wanneer het spul binnen is horen jullie.

Voor diegene die al besteld hebben word het scherm gereserveerd.

@Gerrit, ik weet niet of je in de buurt woont, misschien kan je langs komen om te kijken.

Nog wat extra foto's ontvangen van het gemotoriseerde scherm, hieronder links (de foto's zijn wat groot van formaat)

http://www.*cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur*.nl/images/XDXP070IE/P070IE%20front.JPG

http://www.*cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur*.nl/images/XDXP070IE/P070IE%20kabels%201.JPG

http://www.*cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur*.nl/images/XDXP070IE/P070IE%20kabels%202.JPG

http://www.*cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur*.nl/images/XDXP070IE/P070IE%20kabels%203.JPG

454ss
19th April 2007, 10:37
Wel even zelf ISO-stekkertjes aan puzzelen/solderen blijkbaar. ;)

Uriel
19th April 2007, 18:21
Je kan nie alles hebben he:rolleyes:

Uriel
20th April 2007, 16:17
Ben weer ff bezig geweest en heb ook de Lilliputs, alleen met een ander stickertje erop.

De in dash variant:

Link op site: http://*cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur*.nl/product_info.php/cPath/53_54/products_id/357

De stand alone variant:

Link op site: http://*cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur*.nl/product_info.php/cPath/53_54/products_id/356

Ook beschikbaar :

Link op site: http://*cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur*.nl/product_info.php/cPath/53_55/products_id/358

Naar aanleiding van verzoeken ga ik bestellen!

Uriel
26th April 2007, 11:15
De normale Lilliputs zijn nu ook verkrijgbaar!!, de gemotoriseerde in dash variant en het losse scherm.

http://*cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur*.nl/index.php?cPath=53_54&sort=1a&filter_id=40

454ss
9th May 2007, 08:10
Uriel, ik zie dat je 3 gemotoriseerde single DIN indash schermpjes hebt met radio. Deze zijn zeker allemaal zonder RDS? Wat kun je zeggen van de kwaliteit en levertijd van die 3?

Omdat mijn pickup project nog wel een half (of heel) jaar gaat duren, wil ik mijn cpc in mijn nieuwe A4 gaan inbouwen. Hoewel het een 2e hands is, ziet het dah eruit als nieuw en daar ga ik niet in zagen. (kan ik meteen een echtscheiding aanvragen ;)) Vandaar mijn zoektocht naar een indash met ts voor niet te veel geld.

Uriel
9th May 2007, 09:45
Uriel, ik zie dat je 3 gemotoriseerde single DIN indash schermpjes hebt met radio. Deze zijn zeker allemaal zonder RDS? Wat kun je zeggen van de kwaliteit en levertijd van die 3?

Omdat mijn pickup project nog wel een half (of heel) jaar gaat duren, wil ik mijn cpc in mijn nieuwe A4 gaan inbouwen. Hoewel het een 2e hands is, ziet het dah eruit als nieuw en daar ga ik niet in zagen. (kan ik meteen een echtscheiding aanvragen ;)) Vandaar mijn zoektocht naar een indash met ts voor niet te veel geld.

Hai,

Ik heb er 2 op voorraad, de derde is al verkocht. Ik heb ze zelf aangesloten en de units zien er degelijk uit, de beeld kwaliteit is prima. (resoluties 640x480, 800x600 en 1024x768 geprobeerd) Als ik het vergelijk met mijn eigen Lilliput doet dit er niets onder. Het radio gedeelte werkt goed en er komt een mooi geluid uit (4x45 watt versterker). De achtergrond verlichting van de display is Volkswagen blauw. Ik had er een laptop op aangesloten en het geluid kan je via twee tulp stekkers aansluiten op de unit, dit gaat prima. Er zit ook een afstandsbediening bij.

Wat mijn betreft een prima unit qua prijs/kwaliteitverhouding.

Groet,

Arjan van den Berg

454ss
9th May 2007, 10:12
En de RDS? Welke heb je nu nog liggen?

Uriel
9th May 2007, 11:15
En de RDS? Welke heb je nu nog liggen?

Sorry, de units die ik nu heb liggen hebben geen RDS.

Kijk hier maar even, deze heb ik liggen:

http://*cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur*.nl/product_info.php/cPath/53_54/products_id/308

Uriel
10th May 2007, 00:54
Het assortiment is weer behoorlijk uitgebreid, weer aardig wat artikelen bijgevoegd. Adapters, meerdere schermen, 2.5" hd's, low profile Ram geheugen, etc., etc., :cool: