Bekijk de volledige versie : Welk OS gebruik jij
Corsa
16th April 2005, 16:25
Windows 95
Windows 98
Windows ME
Windows 2000
Windows XP
Dos
Mac
Linux
OS2
Jurjen
16th April 2005, 18:49
xp met media engine
Victor
16th April 2005, 21:09
XP met Road Runner
Vipergts/r
17th April 2005, 11:48
Windows XP Professionel Media Center Edition met Frodoplayer.
qbics
25th April 2005, 18:51
XP met Mediacar
gr qbics.
Uriel
25th April 2005, 20:58
XP met frodoplayer
Vipergts/r
25th April 2005, 22:47
Kunne jullie is zeggen welke versie van Windows XP jullie hebben, want er zijn wel een paar verschillende versies hoor:
XP Home
XP Professionel
XP MCE
XP Tablet Edition
XP 64 bit (die zal wel nog niemand ni hebben draaien peisk :) )
Matthijs
26th April 2005, 18:30
Ik vind deze pol niet goed opgezet, omdat je namelijk van MS-Windows een hele partij versies noemt, en van de andere ossen niet.
Maar dat terzijde, mijn carloze carputer draait MS-Dos 7.1 met MPX-Play en MPXT.
Het systeem neemt 6MB van de 60GB schijf in.
Thuis draai ik Linux Mandrake 1.0.
Vipergts/r
26th April 2005, 20:03
Ja, natuurlijk is er een beetje een beperking e. Ge kunt moeilijk iedere versie van DOS en iedere kernel van Linux erbij zetten e. De oude versies van win zitten er trouwens ook ni bij. En van mac staan er ook geen verdere specificaties bij, maar iedere max heeft zijn eigen OS. Wat er dan wel weer bij staat is OS2. Ik denk dat er maar weinigen zijn met dit OS, gewoon al omdat die alleen verkocht is bij 1 bepaalde IBM - pc, die dan ook nog eens heel slecht verkocht.
macmouse
26th April 2005, 20:39
XP Tablet Edition samen met centrafuse !
Vipergts/r
3rd May 2005, 23:47
Wa is er eigenlijk zo speciaal aan die Tablet Edition?
En die Centrafuse, werkt dat goed? Wat is zowat het verschil tussen Centrafuse en FP of RR?
macmouse
4th May 2005, 02:25
Tablet edition is echt gericht op touchscreen monitoren, dus wat betere ondersteuning, en eventueel een on screen keyboard.
Centrafuse is in mijn ogen een geweldige aplicatie, die nog enige aanpassingen en verbeteringen nodig heeft, maar daarna zeker een topper zal worden.
Fropoplayer word ik persoonlijk echt niet gelukkig van.
Vipergts/r
4th May 2005, 08:35
Dan ga ik da denk ok is uit proberen binnenkort. Hem het gisteren gedownload.
Dan zou er eigenlijk een mengeling van MCE en TE moete komen. Da zou ideaal zijn.
Kunne jullie is zeggen welke versie van Windows XP jullie hebben, want er zijn wel een paar verschillende versies hoor:
XP Home
XP Professionel
XP MCE
XP Tablet Edition
XP 64 bit (die zal wel nog niemand ni hebben draaien peisk :) )
Wat is de Tablet Edition voor een uitvoering? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Of is dat zoiets als Windows media centre?
Vipergts/r
4th May 2005, 19:54
Link (http://www.microsoft.com/belux/nl/windowsxp/tabletpc/)
Ja, van XP verscheine dezer dagen vele versies, terwijl de oorspronkelijke release van de longhorn al lang achter de rug moest zijn. Ben me meer een meer aant informeren over Linux. Zen de microsoft toestanden stillekes aan beu en het wordt alleen nog erger. Microsoft wil zelfs op den duur overschakelen naar "Computing On Demand" :mad:
saknopper
7th May 2005, 17:53
enkel Gentoo wordt hier gedraaid... (Linux dus)
mick007
16th May 2005, 22:30
Ik gebruik Win XP Mediacentre 2005 met Media-Engine
Matthijs
16th May 2005, 22:52
Ja, natuurlijk is er een beetje een beperking e. Ge kunt moeilijk iedere versie van DOS en iedere kernel van Linux erbij zetten e. De oude versies van win zitten er trouwens ook ni bij. En van mac staan er ook geen verdere specificaties bij, maar iedere max heeft zijn eigen OS. Wat er dan wel weer bij staat is OS2. Ik denk dat er maar weinigen zijn met dit OS, gewoon al omdat die alleen verkocht is bij 1 bepaalde IBM - pc, die dan ook nog eens heel slecht verkocht.
Daarom was
Windows
Dos
Mac
Linux
OS2
beter geweest.
vBulletin v4.0.0, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.