PDA

Bekijk de volledige versie : Online computershop *cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur* *cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur*!

Uriel
29th December 2006, 12:36
Hai mannen,

De reden waarom ik de laatste tijd weinig tot niet online ben geweest is omdat, ik een eigen zaak ben begonnen. Een computerservicebedrijf en een online computer webwinkel. Kan dus lekker inkopen bij de groothandel. :D

Ga maar eens kijken, hoor graag wat jullie ervan vinden. Misschien kan ik een van jullie nog van dienst zijn met het een of ander of als je iets zoekt. Laat maar weten, kan altijd ff kijken of ik het kan vinden bij de groothandel.

De webwinkel is nog opbouwend, ben er bijna elke dag nieuwe artikelen aan het inzetten.

Ik heb ook contacten in de Xenarc produkten en de via Epia moederbordjes (http://www.msc-ge.com/index_e.html)

www.*cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur*.nl
www.computerserviceheerhugowaard.nl
http://www.carputershop.nl
:cool:

imhotep
29th December 2006, 12:46
das wel goed, zo dadelijk je website eens bekijken

in ieder geval VEEL SUCCES.

krijgen de carputerleden dan groothandelsprijzen of heb ik dat verkeerd verstaan?

Oja, nog vergeten, misschien kan je ook eens contact opnemen met Zoran/Zorro, die kerel die Phoco ontwikkeld heeft, kan je dat ook misschien verkopen.

Uriel
29th December 2006, 13:06
Bedankt maatje, enne geloof mij maar dat de marges op die produkten erg laag zijn. Maar zal zekers proberen scherp aan te bieden. Mochten jullie het ergens anders goedkoper zien (voor je aankoopt) ga ik kijken of ik het ook voor die prijs kan aanbieden. Maarre ben wel begonnen om "iets" te verdienen hahahah:D :cool:

Wat betreft die Phoco, hebbie mischien een urlletje?? oid

imhotep
29th December 2006, 13:11
Bedankt maatje, enne geloof mij maar dat de marges op die produkten erg laag zijn. Maar zal zekers proberen scherp aan te bieden. Mochten jullie het ergens anders goedkoper zien (voor je aankoopt) ga ik kijken of ik het ook voor die prijs kan aanbieden. Maarre ben wel begonnen om "iets" te verdienen hahahah:D :cool:

Waarom zegt iedereen dat altijd van die marges, zou er dan toch iets van waar zijn :rolleyes::D.

Oja, als ik je nog een tip mag geven, ik zag bij de harde schijven op je website bij maxtor dat er geen typenummer staat, misschien is het voor de klant toch makkelijk dat hij weet welke schijf hij koopt.

Ik weet, de noob kijkt alleen naar het aantal GB'tjes, maar een iets gevorderdere gebruiker kijkt ook naar andere dingen.

Wat betreft die Phoco, hebbie mischien een urlletje?? oid

here you go: http://zoran-horvat.de/PhoCoWeb2/content.aspx?id=home of www.phoco.net (http://www.phoco.net)

Uriel
29th December 2006, 13:16
Ja dat van die marges is echt waar, enne thanks voor de tip over de HD's, ga ik mee aan de slag. Komen ook nog andere merken bij.

Uriel
29th December 2006, 20:53
Oja, nog vergeten, misschien kan je ook eens contact opnemen met Zoran/Zorro, die kerel die Phoco ontwikkeld heeft, kan je dat ook misschien verkopen.

Heb ik gedaan, ik heb reseller prijzen terug gekregen dus dat kunnen jullie eventueel ook via mij aanschaffen.

dash
29th December 2006, 20:56
Hai mannen,
De reden waarom ik de laatste tijd weinig tot niet online ben geweest is omdat, ik een eigen zaak ben begonnen. Een computerservicebedrijf en een online computer webwinkel. Kan dus lekker inkopen bij de groothandel. :D

Ben ff op je site geweest, ziet er goed uit, maar ik zou alleen niet neerzetten

"Bent u toe aan een nieuwe computer?? Ook hiervoor kunt terecht bij mij. Voor een standaard computer of een computer op maat.

Ik heb 4 standaard systemen uit gezocht welke te bestellen zijn via
..."

maar:

"Bent u toe aan een nieuwe computer?? Ook hiervoor kunt terecht bij ons. Voor een standaard computer of een computer op maat.

Standaard hebben wij 4 systemen, welke te bestellen zijn via
..."

Daarmee geef je aan meer te zijn dan een eenmanszaak. Daarnaast moet je oppassen om niet te veel zinnen te laten beginnen met ik,

"Ik kan voor u een complete website verzorgen om een verzorgde presentatie van uw bedrijf op het internet te realiseren. De website wordt geheel in uw bedrijfsstyle opgezet."

Voor u kunnen wij een complete website verzorgen...

door met jezelf te beginnen, geef je aan dat je jezelf belangrijker vind dan de klant, en dan krijg je minder klanten.

succes.

imhotep
29th December 2006, 21:00

"Bent u toe aan een nieuwe computer?? Ook hiervoor kunt terecht bij mij. Voor een standaard computer of een computer op maat.

..."

maar:

"Bent u toe aan een nieuwe computer?? Ook hiervoor kunt terecht bij ons. Voor een standaard computer of een computer op maat.

..."

Daarmee geef je aan meer te zijn dan een eenmanszaak. Daarnaast moet je oppassen om niet te veel zinnen te laten beginnen met ik,

"Ik kan voor u een complete website verzorgen om een verzorgde presentatie van uw bedrijf op het internet te realiseren. De website wordt geheel in uw bedrijfsstyle opgezet."

door met jezelf te beginnen, geef je aan dat je jezelf belangrijker vind dan de klant, en dan krijg je minder klanten.

succes.

lijkt misschien pieteluttig maar eigenlijk er zit veel waarheid in.

Uriel, misschien kan je ook nog contacten leggen met newision of lilliput en kan je die ook in je assortiment toevoegen.

Uriel
29th December 2006, 21:15

..."

maar:

..."

succes.

Het onderste heb je wel gelijk in daar zit zekers wat in. Zal de verhaaltjes weer eens nalopen.

Verder heb ik bewust de nadruk gelegd op de eenmanszaak om vooral de service klanten, wat mijn grootste en eerste doelgroep is in Heerhugowaard en omstreken, eerder binnen te halen en de drempel laag te houden.
Het meer persoonlijk maken zeg maar en moet zeggen dat ik daar tot nu toe eigenlijk wel goede reacties op heb gehad, in de buurt dan.

Het is ook een beetje in tweëen gesplitst; computerserviceheerhugowaard.nl is eigenlijk voor heerhugowaard en omstreken vooral gericht op service en reparatie klanten, natuurlijk ook upgrades en nieuwe systemen/componenten/ randapparatuur.
*cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur*.nl is meer landelijk gericht puur op verkoop van componenten, systemen en randapparatuur.
Ik heb daar ook servicegerichte produkten opgezet en bv bij levering in Heerhugowaard en omstreken gratis thuisbezorgd om ook met de webshop klanten in de buurt van dienst te kunnen zijn.

In een later stadium zal dat idd waarschijnlijk wel weer in "ons" en "wij" veranderen. Dat is natuurlijk wanneer, alles ook echt meer "ons" en "wij" wordt. (hopelijk snel:D )

Bedankt voor de info

@imhotep; ik heb al contact gelegd met Lilliput en van bv Xenarc heb ik al prijzen (alles afname min 10 stuks per produkt) maar Newsvision nog niet, ga ik ook eens mailen. Thanks

imhotep
29th December 2006, 21:27
@imhotep; ik heb al contact gelegd met Lilliput en van bv Xenarc heb ik al prijzen (alles afname min 10 stuks per produkt) maar Newsvision nog niet, ga ik ook eens mailen. Thanks

newsison = lilliput, als je mailt naar newision kom je bij lilliput terecht :D.

Uriel
29th December 2006, 22:45
newsison = lilliput, als je mailt naar newision kom je bij lilliput terecht :D.

Kijk dat scheelt weer, twee vliegen in een klap!:D

Uriel
24th February 2007, 21:46
Heb ook contact gemaakt met een leverancier die de Jetway bordjes levert!!

Eerdaags zijn deze ook mijn webwinkel terug te vinden.

Bordjes met en zonder CPU.

De Via Epia bordjes staan al op de site.

http://www.*cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur*.nl

rpd
11th May 2007, 08:46
Jaja late reactie maar ik wilde je nog even feliciteren met je zaak, kwam hem al eens tegen op het net en de prijzen spraken me in 1e instantie gelijk aan dus dat zit geloof ik wel goed.

Wel even een suggestie, het is natuurlijk erg smaakgebonden maar zoeken op webwinkels is vaak erg belabberd.
vooral de indeling van je componenten enz is belangrijk vindt IK.
Ik weet niet hoe je zit met de site, zelfbouw of uitbesteden maar even het volgende:
Kijk eens of het het overwegen waard is om een opbouw v.d. componenten lijst zoals bijv die van www.alternate.nl (http://www.alternate.nl/html/highlights.html?treeName=HARDWARE&Level1=&hgid=12&tgid=78&) te maken.
Nu is het ook al redelijk duidelijk maar vooral wanneer veel componenten hebt en je van Mij naar Wij gaat ;) is het denk ik erg belangrijk het geheel overzichtelijk te houden.

Oh, en misschien niet onverstandig te proberen een vermelding in de pricewatch van tweakers.net te maken. ;)

Verder veel suc6 er mee en wellicht koop ik nog eens iets bij je! :)

Uriel
16th May 2007, 22:58
Bedankt voor je reactie en de opmerkingen. Ga er zekers naar kijken, vond het zelf ook een beetje onduidelijk en ben op zoek naar een manier om het idd makkelijk en duidelijker te maken.:cool:

JHR
17th May 2007, 00:31
kun je toevallig ook aan flexibele riserkaarts komen.
ik zoek er namelijk 1 die van 1 naar pci gaat.

Groetjes Jurrian

Uriel
18th May 2007, 10:47
Ik kan wel aan de flexibele risercards komen, heb net een leverancier ervoor gevonden.
Ik moet hier nog wel mee aan de slag om ze op voorraad te leggen.
Voor nu heb ik wel de vast risercards op voorraad liggen (van het moederbord af en naar het moederbord toe) Je kan ze bestellen op via mijn webshop.

http://*cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur*.nl/index.php/cPath/53_63

Ben begin juni weer thuis, ben nu op vakantie.

Neonic
18th May 2007, 11:00
Misschien nog een idee / tip voor je site

Als je bijvoorbeeld hier op klik ...
http://*cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur*.nl/product_info.php/cPath/53_63/products_id/366
Dan zie je dus zo'n riserding. Alleen dan moet je weer terug naar terug naar riserkaarten, en vervolgens op een andere klikken voor een plaatje.
Lijkt mij wel handig om vlakbij het plaatje een 'pijl'/ 'pijlen' te zetten zodat je gelijk door kan naar de volgende / vorige.

imhotep
18th May 2007, 12:15
Ik kan wel aan de flexibele risercards komen, heb net een leverancier ervoor gevonden.
Ik moet hier nog wel mee aan de slag om ze op voorraad te leggen.
Voor nu heb ik wel de vast risercards op voorraad liggen (van het moederbord af en naar het moederbord toe) Je kan ze bestellen op via mijn webshop.

http://*cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur*.nl/index.php/cPath/53_63

Ben begin juni weer thuis, ben nu op vakantie.

bij 1 van die riserkaarten staan PCI-X maar als ik de opbouw van die kaart zie lijkt het me eerder PCI-E.

Kzou het ook straf vinden dat jij materiaal voor servers in je assortiment hebt. Want PCI-X is voor servers PCI-E is voor home-use

PCI-X is eigenlijk PCI x2, is identiek hetzelfde alleen een verdubbeling van clocksnelheid.

PCI-E is een totaal andere techniek.

Uriel
18th May 2007, 21:07
@ Imhotep
Je heb helemaal gelijk die PCI-x riserkaart is er tussendoor geslipt, is idd voor servers. Kan ook aan alles voor servers komen maar is geen markt voor mij.
Die riser kaarten komen ook meer uit de server kant vandaan.

@Neonic
Webshop is Oscommerce en moet in php worden veranderd. Ik red me met de basis wel in de standaard PHP scripts maar verder ga ik nu nog niet.
Zou ff niet weten hoe ik dat moet veranderen helaas.

setsunakaede
19th May 2007, 17:39
[offtopic] ik vind het toch wel een verrekte goede service, dat zelfs tijdens vakantiesluiting nog antwoord op vragen wordt gegeven!

Uriel
19th May 2007, 21:16
Thanks!!:D

PS. bevalt het mini keybordje of heb je m nog niet getest?

Neonic
19th May 2007, 22:11
[offtopic] ik vind het toch wel een verrekte goede service, dat zelfs tijdens vakantiesluiting nog antwoord op vragen wordt gegeven!

Valt me trouwens op dat ie sinds ie op vakantie is dat ie nog nooit zo vaak op het forum rondgehangen heeft :)
Is het niet leuk ofzo ? regent het ofzo ;)

Uriel
20th May 2007, 13:20
Valt me trouwens op dat ie sinds ie op vakantie is dat ie nog nooit zo vaak op het forum rondgehangen heeft :)
Is het niet leuk ofzo ? regent het ofzo ;)

Ha, kan hier alleen maar internet op he, meer niet.
Dus dan maar nu wat meer aandacht geven en vragen beantwoorden.
't weer is hier super maar zit er geen 15 uur per dag in, dat hou ik niet vol.
En moet de bestelling via de webshop ook bij houden.:D Gaat gewoon door.

Grtz:cool:

(Ga weer het zonnetje in :) :D )

setsunakaede
20th May 2007, 13:33
Thanks!!:D

PS. bevalt het mini keybordje of heb je m nog niet getest?

Nee, nog niet getest. Maar ik heb ook nog geen auto om hem in te testen eh, en ik ben nog druk bezig met het beginnen een behuizing voor dat ding te maken!

masterblaster
22nd May 2007, 23:51
kan je ook aan een soortgelijk product komen als ik in onderstaande link laat zien???
http://www.bossaudio.com/main/519

Uriel
25th May 2007, 19:41
kan je ook aan een soortgelijk product komen als ik in onderstaande link laat zien???
http://www.bossaudio.com/main/519

Op dit moment niet maar ik kan wel op zoek gaan voor je, ben op dit moment ook in onderhandeling met diverse contacten in China voor meerdere soorten schermen en dvd spelers. Ik hou je wel op de hoogte, of check ook mijn webshop regelmatig.

Ik zal het in ieder geval bij mijn contacten in China neerleggen.

Groet:cool:

454ss
25th May 2007, 20:18
Ik vind het ook erg mooi spul, maar het is onwijs jammer dat er dan weer geen VGA aansluiting op zo'n ding zit. Een op je cpc aansluitbaar Touchscreen is dan nog een tweede ding wat ie zou moeten hebben. Maar daar til ik net iets minder zwaar aan. Ik denk dat als ze er een VGA aansluiting op zouden maken ze als warme broodjes zouden verkopen, ondanks de prijs. Namelijk als je cpc een keer crasht, heb je toch nog (bijna) full featured entertainment in je auto.

Uriel
26th May 2007, 17:27
Die indash carputer van Lilliput is ook een onafhankelijke media speler die je zonder carputer kan gebruiken als ik het goed het begrepen.

LinQ
14th June 2007, 03:33
wil me graag volgend schermpje bestellen bij je shop.
http://*cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur*.nl/product_info.php/cPath/53_54/products_id/359

zijn het exact deze kleuren van op de foto ?? ook de knopjes ? welke kleur hebben de ledjes op het scherm ?? (ik denk toch dat het ledjes zijn ? :D )

een verlengkabel voor dit scherm is dat een male/female kabel ?

Uriel
15th June 2007, 00:11
wil me graag volgend schermpje bestellen bij je shop.
http://*cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur**cencuur*.nl/product_info.php/cPath/53_54/products_id/359

zijn het exact deze kleuren van op de foto ?? ook de knopjes ? welke kleur hebben de ledjes op het scherm ?? (ik denk toch dat het ledjes zijn ? :D )

een verlengkabel voor dit scherm is dat een male/female kabel ?

Hai LinQ,

Kleuren kunnen afwijken van de foto, is een iets donkerdere kleur maar als je het vermeld bij je bestelling dan kan ik er extra aandacht aan geven als ik m bestel. De ledjes zijn blauw, althans dat is de gloed rond de knopjes.

Een verleng kabel is inderdaad een male/female kabel.

Bedankt voor je belangstelling,

Groet,:cool:

LinQ
15th June 2007, 00:29
achteraf bekeken speelt de kleur mischien toch niet zo'n heel grote rol.
ik ga die toch laten inbouwen in mijn dash en dan wordt die facia toch overspoten.
enkel had ik graag rode ledjes gezien , maar dat is mischien makkelijk aan te passen

dbtracks
21st July 2007, 15:09
Hey Hallo,

Ik als Newbee zal ook eens reageren :D ik heb afgelopen woensdag bij hem een volledig systeem gekocht een Start systeem maar dan met een dvd speler een mini toetsenbordje en een gps muis incl een 7inch touchscreen ofte wel ik heb hem ff flink uit mijn broek laten hangen, zeer mooi systeempje!! ik wilde het persee die zelfde week nog hebben heb maandag contact met hem gehad en woensdag aan het einde van de dag had ik alles bij hem opgehaald het koste wel wat maar dan heb je ook wat!! ben er zeer te vreden over hoewel ik nu nog enorm moet zoeken naar geschikte software enzo haha

Suc6 met je zaak verder kerel! en we hebben het binnenkort nog wel over of ik bij je afneem voor mijn zaak, voorlopig ben ik nog te druk met andere werkzaamheden bij de klanten.

Groet Rob

imhotep
21st July 2007, 15:21
ik heb vandaag mijn schermpje eens een beetje uitgetest.

en tot nu toe ben ik er heel tevreden over, touchscreen werkt goed en het beeld is klaar en duidelijk, de lettertjes in windhoos kan je ook ' makkelijk ' lezen.

en dan heb ik van arjan en connie ook nog een 5 sterren service gekregen...

Enkel spijtig dat dat kiala ding niet echt wilde meewerken, maarja, dat staat ook boven jouw he.

je hebt er weer een tevreden klant bij ;).

Uriel
21st July 2007, 15:57
Bedankt mannen,:) ik probeer altijd voor iedereen mijn uiterste best te doen om alle vragen en bijzonderheden zo snel en zo goed mogelijk te regelen.
Ook al ben ik soms afhankelijk van anderen.

@ imho; Het Kiala gebeuren is i.d.d. zekers niet aan te raden, wat een gedoe en geregel, pfffff
@ Rob; gaat goed komen man, rustig aan, zie je wel weer verschijnen!!

De onderdelen/schermen etc kan je bijna overal halen en ik probeer me toch op gebied van service verlening te onderscheiden enne voor carputerforum leden doe ik zekers een stap harder!!:cool:

imhotep
21st July 2007, 16:03
Wij gebruiken het kialagebeuren hier in Belgie maandelijks en we hebben er nog nooit mee problemen gehad.

Onze Nespresso koffie laten we altijd aanrukken via Kiala al 3 jaar is dat nu ongeveer.

Was ook een rare situatie omdat het ene kialapunt juist op vakantie ging...

Uriel
21st July 2007, 18:46
Wij gebruiken het kialagebeuren hier in Belgie maandelijks en we hebben er nog nooit mee problemen gehad.

Onze Nespresso koffie laten we altijd aanrukken via Kiala al 3 jaar is dat nu ongeveer.

Was ook een rare situatie omdat het ene kialapunt juist op vakantie ging...

Ja, dat zal je altijd zien. Hadden ze ook even kunnen aangeven op de site denk ik o.i.d.